The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Ik had echt met de motor moeten gaan vandaag... Nog steeds gefrustreerd dat ik vorige keer geen kans had om een punt te scoren. Nu had het wel gekund!

Maar ja. Eens in 1 a 2 weken een keertje rijden schiet niet op...
 
Och, ik ga vrijwel iedere dag op de motor, maar bijna altijd als ik denk: "Die kan ik hebben!", dan heeft iemand anders 'm al ingevuld. Meer dan eens ben ik daar achter gekomen toen ik al naast 't object stond om een foto te maken. :P
 
Dat is ook naar... Ik heb meer dat ik eindelijk weer eens rijd, en tijd heb om te zoeken, en dan vullen ze 'm in VLAK voor vertrek en is de nieuwe opdracht niet te doen voor mij _O-
 
Of opdrachten half lezen B|
Dat ook idd ... net als ik tijdje terug met het "binnenvrachtschip met personenvoertuig erop", ik had in gedachten auto gelezen, tig schepen gezien met brommers en lichte motoren erop, maar nee, ik zocht dus een auto :')

Gelukkig had ik er uiteindelijk toch nog ene :t

Btw: die met de lesbus, was echt iets voor roeleey, die had gewoon effe die display moeten aanpassen })
Ale ja, bij die bussen van De Lijn is dat toch zo, als er iemend in opleiding is bij de lijn zelf, zetten ze "Scholing" op de displays, nog een extra plaat achter de voorruit, en achteraan ook een in de vorm van zo een magneetflap.

De blauwe bus die ik had zijn er die door de VDAB (vlaamse dienst arbeids bemiddeling) gebruikt worden om mensen aan een D rijbewijs te helpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eerder deze ochtend had ik deze pick up gevonden, maar die lijkt mij erg onduidelijk op de foto, zelfs bij het inzoomen had ik mijn twijfels ...

Dus dan maar verder over de gewestwegen, en ja hoor, in Leuven centrum (ring rond Leuven eigenlijk) waar je zulke auto's toch minder frequent ziet vond ik die Amarok.

Je motor bij een pick-up met semi-dubbel cabin
Dus geen solocabine, en ook geen dubbelle cabine
Dat is dus zo een pick up met een soort van lichtjes verlengde cabine met een achterbank waar je wel als passagier op mag gaan zitten maar amper plaats hebt.
Zoiets bijvoorbeeld ...
Die in het voorbeeld heeft geen achterdeuren, maar sommigen met semi dubbel cabine hebben dat wel, maar let wel op, want die zijn dan véél smaller dan de voordeuren, niet enkel een beetje smaller, en er zijn er zelfs waarbij je die achterdeuren averechts opent nádat de voordeuren eerst open zijn.
 
Sinds eind vorig jaar... Ben overgeplaatst van ons magazijn in Terneuzen naar Hoogvliet

ohw.. dan hebben we niet zeer vlakbij elkaar gewerkt :-p sinds september werk ik niet meer in hoogvliet, maar nu in schiedam.. Je zult mij vast nog wel een keer of wat zien rondrijden daar... :]
 
ohw.. dan hebben we niet zeer vlakbij elkaar gewerkt :-p sinds september werk ik niet meer in hoogvliet, maar nu in schiedam.. Je zult mij vast nog wel een keer of wat zien rondrijden daar... :]

Tja en ik ben van Vlaardingen naar Cappelle a/d Ijssel gegaan sinds december. Daardoor mis ik wel een hoop kilometers ook omdat ik een paar dagen in de week gezond ga fietsen.
Ik werk nu op ongeveer 500 meter van jouw huis O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan