zadels

Kickje voor nog een mooi zadel!!!!
full
 
Hoi oma,

Ik heb een zadel uit oma's tijd die ik graag opnieuw gevuld en bekleed wil hebben.
Betreft het zadel van mn Laverda 750SF uit 1971. Zou je deze klus willen doen Nopper?

full

full
 
Of neem even contact op met toni van toniworks(.nl) in Enschede. Is voor jou iets dichter in de buurt, en levert ook heel mooi werk. De keuze is reuze :)
 
Als ik zo onder het zadel doorkijk ziet de Laverda er erg netjes uit. Daar hoort inderdaad een kunststukje uit Belgie op.

Ff offtopic... mn Laverda zoals ik hem gekocht heb op onderstaande foto. Volledig compleet maar in 1993 stil gezet wegens geen compressie meer. Complete blokrevisie is inmiddels onderweg, qua uiterlijk hoeft er niet veel te gebeuren! Enkel het zadel moet opnieuw gevuld en bekleed worden. Bij deze Laverda zat trouwens nog een blok met frame met matching numbers bij, daar wil ik een special van gaan maken. Soort van newskool SFC zeg maar en dan klop ik nog een keer bij jou aan Jerryt!

Bedankt voor de tips voor de zadelmakers, ik zal deze en gene eens gaan benaderen.

full
 
Zadeltje voor mijn GR650 is klaar! Special thanks to Toni van www.toniworks.nl. Vakman!

Zadelpan door mijzelf gemaakt, grove vorm in schuim ook.
Daarna fijngeslepen door Toni.
Kunstleder aan de zijkanten en alcantara zitvlak, met antraciet en blauwe stiksels.

Super blij mee.

1k0.jpg


1k0.jpg


1k0.jpg
 
Omdat het er allemaal gelikt uit ziet heb ik maar een mailtje die kant op gedaan. Ben benieuwd wat er gedaan kan worden met mijn caferacer-esque Moto Guzzi drama zadel ;)
 
Ik heb m'n oude brommertje van onder het stof vandaan gehaald.
Beetje netjes gemaakt en de lakdelen gewrapt.

IMG_1308.JPG IMG_1311.JPG
Het zadeltje heb ik laten bekleden (met regenbooggaren :9 ).
Ik wilde gewoon iets aparts! Heel tevreden mee :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan