The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Je motor bij een met dicht(gemaakte) hekken afgezet werkgebied

Voorbeeldje ...
In het voorbeeld zijn het hekken die van zichzelf al dicht zijn, maar het mogen ook van die hekken zijn waar men van die spandoeken over gespannen hebben.
Maar geen betonblokken of tijdelijke betonwand.
 
Oeh, afzettingen met lint! Daar kan ik wat mee :)

Zei ik heel stoer voordat ik doorweekt en veel te laat aankwam bij de poort, daar nog eens een schop gaf tegen de thermostaat omdat het koelwateralarm begon te knipperen en hem en mezelf 3 kilo zwaarder van de regen in de stalling parkeerde :+

Leermomentje: praatjes vullen geen plaatjes.
 
Je motor bij een driepotige driehoeks verkoopbord voor een huis
Voorbeeldje ...
Je weet wel, zo een driepotig ding waaraan in beide (rijrichtingen) een te koop bord aan hangt, als het ware in driehoeksvorm, om beter (en langer) leesbaar te zijn vanuit een voertuig en zodoende je focus on the road te verliezen ... :P

Die in het voorbeeldje is kort geleden met die sterke winden om gewaaid, en nog niet deftig hersteld, maar voor de opdracht mag die zich uiteraard in goede staat bevinden. O ja, beschadigd mag ook, maar moet nog wel rechtstaan en als zodoende herkenbaar zijn :P
 

:t

Je motor bij een driepotige driehoeks verkoopbord voor een huis
Voorbeeldje ...
Je weet wel, zo een driepotig ding waaraan in beide (rijrichtingen) een te koop bord aan hangt, als het ware in driehoeksvorm, om beter (en langer) leesbaar te zijn vanuit een voertuig en zodoende je focus on the road te verliezen ... :P

Die in het voorbeeldje is kort geleden met die sterke winden om gewaaid, en nog niet deftig hersteld, maar voor de opdracht mag die zich uiteraard in goede staat bevinden. O ja, beschadigd mag ook, maar moet nog wel rechtstaan en als zodoende herkenbaar zijn :P

Is het niet gewoon zo'n schildersezel ?

Eerlijk gezegd voor een verkoop van een huis nog niet eerder zo gezien.

Wel uiteraard geplakt aan het raam of met een staander in de tuin, maar met een schildersezel voor het huis :?
 
Is het niet gewoon zo'n schildersezel ?

Eerlijk gezegd voor een verkoop van een huis nog niet eerder zo gezien.

Wel uiteraard geplakt aan het raam of met een staander in de tuin, maar met een schildersezel voor het huis :?
Nee, geen schildersezel, want daar staat maar 1 plaat op.
Het is dus een staander, maar dan driepotig met zo een "driehoeksbord" effect. Meestal gebruikt bij huizen met een ietwat langere voortuin, omdat dan een aan huis opgehangen plaat minder opvalt.

Hier kom je het alvast regelmatig tegen.
Meestal de wat duurdere huizen, zo een "sterk en impossant" ding wijst meestal ook aan dat het een huis is van de "betere klasse" ...

Al hoop ik dan dat bij die in mijn voorbeeld het huis wel sterker is dan het verkoopbord :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een kl*teweer ... 😧
Het is koud ... het waait vrij hard ... en het regent ...

Mijn vrouw zei me nog om met de auto te gaan. Maar ik zei van niet, want dan moet zij de bus nemen naar het werk.

Al moet ik eerlijk toegeven, als ik er niet op uit was weer een puntje te scoren, was ik misschien wel ingegaan op haar voorstel :$

Maar het is beter zo, als zij met de bus gaat moet ze drie kwartier vroeger het huis uit, geraakt in de namiddag niet op tijd bij haar volgende klant, waardoor ze later daar moet blijven, en uiteindelijk bijna twee uur later thuis is dan met de auto.

Een (lichte) motor zou nog meer schelen ... 8-)
 
Wat een kl*teweer ... 😧
Het is koud ... het waait vrij hard ... en het regent ...

Mijn vrouw zei me nog om met de auto te gaan. Maar ik zei van niet, want dan moet zij de bus nemen naar het werk.

Al moet ik eerlijk toegeven, als ik er niet op uit was weer een puntje te scoren, was ik misschien wel ingegaan op haar voorstel :$

Bij mij valt het reuze mee.. gewoon hollands weer.. regen, zon, regen, zon, regen, zon, etc..

Gewoon de motor gepakt, of ik een puntje kan pakken of niet, en direct naar werk, had zelfs mijn regenbroek aangetrokken, maar bleek achteraf niet nodig te zijn.

Waarschijnlijk hoef ik ook niet zoveel km te rijden als jou, dat scheelt natuurlijk ook wel weer in om die keuze te maken _O-

Als ik met de auto naar werk ga, moet het echt erg met mij gesteld zijn :P of het moet sneeuwen, ijzelen enz, maar dat doet het momenteel niet, maar dan is het openbaar vervoer zelfs een beter optie ;)
 
Het heeft hier (Utrecht) vanmiddag eventjes gesneeuwd :P
Op dit moment is de zon er hier ook goed doorgebroken. Hetis nog wel frisjes met 6 a 7 graden, de wind is gaan liggen en samen met de zonneschijn geeft dat toch al een heel goed gevoel 8-)

Maar voor en na het weekend wordt weer vriesweer verwacht ... tot -8 als ik het goed verstaan heb ...
 
Vandaag met de motor! Weer een challenge die ik niet kan oplossen :P
Eens door "dikke-villa-wijken" rijden, kans is groot dat je ze daar wel eens tegenkomt ;)

Ik ben al blij dat het bij mijn vertrek deze ochtend niet regende. Vrouwtje moet niet werken vandaag, dus ik had de auto kunnen nemen ...

10 minuten na aankomst is het beginnen regenen, en nog niet gestopt sindsdien, valt er met bakken uit en soms zelfs natte sneeuw of lichte hagel ...

Hoop dat het na de middag wat droger wordt, en vooral, dat er geen water bij een van de biugies komt :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben al door de bible belt gereden (ik woon er _O- ) en daar hebben veel (luxe) boerderijen ook een enorme oprit, maar nergens een driepoot... Wel een luxe verkoopbord gezien met 2 pootjes.

Is je motor lek, dan?
 
Ik ben al door de bible belt gereden (ik woon er _O- ) en daar hebben veel (luxe) boerderijen ook een enorme oprit, maar nergens een driepoot... Wel een luxe verkoopbord gezien met 2 pootjes.

Is je motor lek, dan?
De rubber kap boven een van de bougiekoppen was niet goed afgesloten en een rubber flap zat ook niet goed. Zit nu allemaal wel goed, maar dior de tand des tijds is al dat rubber een beetje minder soepel en sluit minder precies af. Normaal komt er nu geen water bij, maar met hevige regen als vandaag ben ik er toch niet 100% gerust in ...
 
Ben er ook bang voor. Die dingen heb ik in NL nog nooit gezien. Och morgenochtend sowieso een nieuwe opdracht. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan