BMW Sportboxer topic - deel 20 (still going strong )

Ik heb destijds een ander relais er in gezet.
Het zou ook met weerstanden kunnen, maar die kreeg ik ook niet goed. Enndeze kunnen ook nog eens warm worden daarom uiteindelijk voor een 'led' relais gekozen.
 
Naar mijn weten worden deze relais sowieso erg warm tijdens gebruik, maar lossen ze het snelle knipperen wel op. Misschien toch de verkeerde gebruikt ?
 
Waar heb je de hugger vandaan en wat kostte dit sierraad?

Vandaag de boxer klaar gemaakt voor het nieuwe seizoen.
- vers rubber
- olie (motor, bak, aandrijving, koppel + rem)
- hugger monteren

Niks spannends een uurtje of 2 dacht ik, totdat ik een torx kapot draai waar mij hugger moet komen.

Nog twee keer proberen, maar nee moet echt gaan boren @#$%
[~[url="http://i1060.photobucket.com/albums/t441/weijoclio/20170423_120209_zps7pwgggsm.jpg"]afbeelding~][/URL]

Tweede tap kreeg gelukkig grip en het stuk draad kwam eruit.
[~[url="http://i1060.photobucket.com/albums/t441/weijoclio/20170423_123122_zpst4ywfxu5.jpg"]afbeelding~][/URL]

Na wat meer tijd als gedacht toch een mooi eind plaatje...
[~[url="http://i1060.photobucket.com/albums/t441/weijoclio/20170423_185819_zpsdwjlsef3.jpg"]afbeelding~][/URL]
 
Vandaag nabij Maxis (Muiden) zo rond 15:30 een silbergrau metallic R1200S gezien die met zijn maatje (1200GS) een rondje aan het toeren was... iemand van hier?
 
Ik heb hetzelfde, maar dit gebeurt alleen als het koud is :? Misschien ook iets om te bekijken.

ksst Oma.

Beste mede-forummers. Sinds vanmorgen heb ik een probleempje met mijn knipperlichten.
Zowel links- áls rechtsaf, knipperen ze alsof er een kapot lampje inzit. 2 maal zo snel dus.
Het gekke is, zowel voor als achter knippert alles gewoon méé! :? Als ik de "pechverlichting"
aanzet, knipperen ze alle vier wél op normale snelheid.... Is het knipper-relais aan het
overlijden? Of heeft iemand een ander idee...
 
Dit weekend weer wat tijd vrij kunnen maken voor mijn boxer.
Taak van de dag: Helibars installeren.
vrtzx1.jpg

Heb diverse maanden marktplaats en ebay etc in de gaten gehouden.
Uiteindelijk in Engeland een set gevonden en tijdens de kerstvakantie opgehaald.
Het demonteren en monteren ging zeer voorspoedig, soms heb je van die dagen dat net alles tegen zit, maar vandaag ging alles zoals het hoort.

24erzax.jpg

107uq7k.jpg
 
Naar mijn weten worden deze relais sowieso erg warm tijdens gebruik, maar lossen ze het snelle knipperen wel op. Misschien toch de verkeerde gebruikt ?

Gekke bij mij is dat voorin nog de normale knippers zitten en achterin kleine leds....en zowel met 0, met 2 (alleen achter) als met 4 relais er tussen blijft het snelle knipperen...ik heb me er al bijna bij neergelegd dat dit zo blijft... :?
 
Uiteraard alleen om de knippers even te laten zien ... niet om te showen ofzo... :)
 
Wie verkocht z'n Boxercup nou wel>niet>toch weer wel>nog te koop?? **zocht blijkbaar in het verkeerde topic, stuur straks even een berichtje als ik thuis ben**
 
Laatst bewerkt:
Wie verkocht z'n Boxercup nou wel>niet>toch weer wel>nog te koop?? **zocht blijkbaar in het verkeerde topic, stuur straks even een berichtje als ik thuis ben**

Dat was ik. Maar ik twijfel nog steeds.....van de week dus kleinere achterknippers geplaatst en de boxercvup duo afdekking; de hogere tov de standaard blauwe voorzien van carbon folie en ik denk er aan om nog lekker een zomer door te knallen....( dat betekent in mijn gevalweer 1-2 x een tank leeg maken.....) ;( ;(
 
V E R K O C H T :Y :Y

Binnenkort in de verkoop:

Voor- en achterwiel van een R1200S of HP2 sport
Zwart glanzend, met enige gebruikssporen door ietwat onhandig banden vervangen.
Lagers zijn goed, banden gebruikt maar nog niet op. 120/70-17 en 180/55-17 Bridgestone T30
Wielen hebben +/- 58 miljoen omwentelingen gedraaid :+
ZONDER schijven!

Reden: ombouw naar zijspan.


36 31 7 692 256
full


36 31 7 692 260
full
 
Laatst bewerkt:
Wie verkocht z'n Boxercup nou wel>niet>toch weer wel>nog te koop?? **zocht blijkbaar in het verkeerde topic, stuur straks even een berichtje als ik thuis ben**

Bij motorsport den Bosch staat er nog een als het goed is .
Oudste broer heeft er een ingeruild op een nieuwe rs .
Met kn filter laseruitlaat goed en nette fiets .
Zeer goed onderhouden fiets
 
R1100s_Exhaust_GPR.jpg


Iemand bekend met deze uitlaat van GPR? Ziet er wel supergaaf uit, maar ook kostbaar (dik 700 jallies met nieuwe kentekenplaathouder). Ben met name benieuwd naar geluid.

Toevallig niet iemand hier die zijn Laser of Remus demper aan mij wil verkopen zeker :Y
 
Hallo! Ik ga dit forum ook volgen...
Nu ben ik nog in het bezit van een oude Kawasaki Z1000A1 1977, maar zit te denken om deze (na verkoop) om te wisselen voor een R1100S Randy Mamola.
 
Ja, die uitlaat heb ik :-D
Euh, verkopen Werner? ;)

Maar ben ook erg benieuwd naar het geluid! Heb je alleen de einddemper vervangen en is dat idd een mega-boost voor het geluid?

Aan de ene kant is het veel geld, maar aan de andere kant kost een 2e hands Laser demper ook zo 400-450 ...
 
Een S loopt het best met vrije luchtstroom voor en na het blok... daarbij blijf ik rekentechnisch kijken; een 2 cil. met drie uitlaten..hm...ff wennen denk ik?
 
Een S loopt het best met vrije luchtstroom voor en na het blok... daarbij blijf ik rekentechnisch kijken; een 2 cil. met drie uitlaten..hm...ff wennen denk ik?
Ja, op zich wat vreemd, zou je verwachten bij een Triumph Triple o.i.d. maar de drie dempers komen van één pijp toch...
Maar het ziet er wel stoer uit. Ben wel benieuwd of het geluid het van de Lazer evenaart.
 
Heb er ooit wel eens een filmpje van gemaakt, maar dat klinkt eigenlijk nergens naar :( Geluid laten horen wordt nu ook nog een beetje lastig, aangezien hij half uit elkaar ligt. Ik vind het persoonlijk wel veel beter klinken als een Laser...

Toevallig niet afgelopen jaar bij de 'meeting' geweest ? Dan had hij gehoord kunnen worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan