Motorrijles: kletsen over lessen #15 Kijk waar je heen wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga weer lessen dus meld me even aan bij dit topic :W
Ruim 2 jaar in bezit van het A2-rijbewijs, dus heb de eerste les gepland voor A op 10 februari.
 
Succes Joost !
Gewoon zoals je altijd doet in je lessen.. en jij hebt het leukste vervoermiddel! :] En ook nog eens geen gezeur in je oortje, enkel navigatie... :t
 
Laatst bewerkt:
Haha thanks guys!

27337292_1580755482009031_1606672685477059905_n.jpg


*O* *O* *O*
 
Ik ga weer lessen dus meld me even aan bij dit topic :W
Ruim 2 jaar in bezit van het A2-rijbewijs, dus heb de eerste les gepland voor A op 10 februari.

Hey Patrick! Long time no see ;) S6 met je lessen! Zal wel snel voor elkaar zijn denk ik van A2 naar A? :]
 
Haha thanks guys!

[afbeelding]

*O* *O* *O*

Gefeliciteerd Joost! *O*

Ik ga weer lessen dus meld me even aan bij dit topic :W
Ruim 2 jaar in bezit van het A2-rijbewijs, dus heb de eerste les gepland voor A op 10 februari.

Hey Patrick! Long time no see ;) S6 met je lessen! Zal wel snel voor elkaar zijn denk ik van A2 naar A? :]

Heey Hugo! Jaa inderdaad tijdje afwezig geweest op motorforum, maar ben er weer! Niet meer actief in alle topics van eerst. Maar misschien dat ik dit seizoen weer de fles zal pakken als het wat rustiger is.

Met twee jaar rijervaring hoop ik wel snel klaar te zijn. Niet te hopen dat ze dan juist extra streng zijn. Zal wel wat gewoontes moeten afleren :P
 
Heey Hugo! Jaa inderdaad tijdje afwezig geweest op motorforum, maar ben er weer! Niet meer actief in alle topics van eerst. Maar misschien dat ik dit seizoen weer de fles zal pakken als het wat rustiger is.

Met twee jaar rijervaring hoop ik wel snel klaar te zijn. Niet te hopen dat ze dan juist extra streng zijn. Zal wel wat gewoontes moeten afleren :P

De fles kan mij gestolen worden. :t

Vertel eens over de gewoontes die je moet afleren? :z
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je A, Joost...
Vertel, hoe was de rit? Graag details.😁

Haha, nou vooruit.

Vooraf nog ff heel relaxt bijgepraat door instructeur Michel, toen voorgesteld en zelfde verhaal van examinator. Direct al lol om m'n bewerkte kneesliders (minibike), hij vertrouwde erop dat ik weet hoe een motor ongeveer in elkaar zit (BRAVOKA verhaal hoefde niet).

Weg op, stukje woon-winkelgebied (Grunn), 30-zones en andere onzin, toen de ring op, Stad uit. 75/105/65/32 en weer 55km/h.

2-Baans stoplicht om naar links de ring weer op te gaan, links voorgesorteerd. Komt de Kia op rechts heel stoer met me mee door de bocht, die wilde mij graag volgas voorblijven. Prima opgelost (gasss), maar ik kan en mag nu oprecht zeggen dat automobilisten hufters zijn :9

Vlakbij examencentrum nog ff de CBR-stop gedaan en terug, handjes schudden

:W
 
Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd Joost! Altijd leuk om het verhaal te lezen hoe het examen verging. En nu lekker toeren :]
 
Dankjulliewel :t

@Drestar Heb helaas nog niets staan, maar het wordt een G00f of een R6, afhankelijk van de spaarrekening
 
Laatst bewerkt:
De fles kan mij gestolen worden. :t

Vertel eens over de gewoontes die je moet afleren? :z

Hahah jij bent er helemaal klaar mee zo te horen.

Voornamelijk wat rustiger optrekken, meer aan de snelheid houden, beter letten op de borden. Niet dat ik asociaal rij, maar wel lekker vlot :]
 
Laatst bewerkt:
Hahah jij bent er helemaal klaar mee zo te horen.

[off-topic] Jammer genoeg wel ja. Ik mis het wel. :/ [/off-topic]


Voornamelijk wat rustiger optrekken, meer aan de snelheid houden, beter letten op de borden. Niet dat ik asociaal rij, maar wel lekker vlot :]

Volgens mij is er niks verkeerd aan vlot rijden, zelfs goed juist. Beter dan afwachtend, want daarop word je afgestraft. Borden en spiegelen!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan