Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Zodan..das niet weinig.
Maar wel in Italië gereviseerd he :t
 
@voorvork,

Je spanners zijn (met welke kleur stip dan ook) onbetrouwbaar te noemen.
Bijna iedereen zal adviseren over te stappen naar manuele.
Internet staat vol met horrorverhalen mbt auto's spanners.
Je auto spanners zijn manueel te maken, maar je kunt ook manuele kopen.

Als je gaat voor kwaliteit en zekerheid neem je contact op met Rob de Hoo
www.exhausist.com
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen :W Mijn firestorm is verkocht, motor wordt a.s. zaterdag opgehaald... Bedankt voor de leuke (whatsapp) gesprekken :+
 
Hoe zit dat eigenlijk met het vermogen van de firestorms? Mijn RDW specificatie zegt 72kw, maar er zijn ook versies met meer vermogen. Hoe kan ik de verschillende varianten onderscheiden?
 
Ik heb welleens wat gelezen over restricties voor de vtr in ik meen Duitsland.
Ringen die werden toegepast in de inlaatrubbers om dus de inlaat te verkleinen.
Maar ook verkleinde uitlaatbochten/ook een ring om ook weer die binnendiameter te verkleinen.
Wat er van waar is weet ik, er staat wel meer kwats op het www (200pk vtr ed)
;)

Overigens,
Sinds gisteren heb ik een ultrasoonreiniger met 10 liter inhoud.
Ben er minstens blij mee, vandaag al een carburateur gereinigd met water en dreft. Denk dat ik ook eens een keer professionele cleaner aanschaf voor in die bak. Alles voor de hobby :t
 
Laatst bewerkt:
Wat Basman zegt klopt wel; restricties met ringen in de luchtinlaatkelkrubberaansluitdingen zaten er standaard in in Duitsland om op max 100pk uit te komen. Alle fietsen zijn/waren daar 'gedrosseld auf 100PS', ook al had je een 1200cc met 150pk. Weet niet of dat nog zo is. Maar de herkomst is gemakkelijk te checken aan de hand van je kenteken, dus mocht het import uit D zijn, dan zal ie wel geknepen zijn
 
Overigens,
Sinds gisteren heb ik een ultrasoonreiniger met 10 liter inhoud.
Ben er minstens blij mee, vandaag al een carburateur gereinigd met water en dreft. Denk dat ik ook eens een keer professionele cleaner aanschaf voor in die bak. Alles voor de hobby :t


Wow echt? ... mag ik een keer de carburateurs van mijn naked langsbrengen voor een schoonmaakbeurt?? O-)
 
Het gaat om een Duitse importmotor. Hij is op een testbank geweest in NL. 3 runs. Tussen de 98 en 103 pk. Ik zal bij een volgende beurt er eens naar laten kijken. Bedankt weer 👍
 
Die van mij is ook een Duitser, maar daar zit niks. Ik weet enkel niet of 1 van de vorige eigenaren er iets aan heeft gedaan op dat gebied. Ben benieuwd, zou de eerste keer zijn dat ik het uit de eerste hand bevestigd hoor.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat om een Duitse importmotor. Hij is op een testbank geweest in NL. 3 runs. Tussen de 98 en 103 pk. Ik zal bij een volgende beurt er eens naar laten kijken. Bedankt weer 👍

Misschien als je de tank en luchtfilterhuis eraf haalt, [gasschuif en vlinderklep openen met de hand ] zie je de ring in het inlaatrubber al zitten.
W.aars.chijnlijk met een lampje even bijlichten.
Hier zie je een ring welke een restrictie zou moeten zijn.
full



:W leeke,
Kom maar langs met die carbs. :Y

Edit,
Honda VTR1000F Firestorm orig. NL, 9.268km!
€ 3.850,00
http://link.marktplaats.nl/m1244551...al&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

Een goudmijn
 
Laatst bewerkt:
met een schep wip je ze er zo af :t

Demonteer je ze zelf of moet ik dat deon leon ?
 
Laatst bewerkt:
met een schep wip je ze er zo af :t

Demonteer je ze zelf of moet ik dat deon leon ?

Ze liggen eraf... :t maar met een koevoet ging het beter dan met een schep 8-) .
Demonteren mag jij doen, voor het geval ik één en ander kwijtraak... en jij hebt dat vast al eerder gedaan O-)
Wanneer mag ik ze komen brengen?
 
Laatst bewerkt:
met een koevoet/ je kunt ze er toch ook gewoon afhalen met je handen

Nou ehm... ik wens je veel succes met proberen. Til zowat de motor op maar die krengen komen zomaar niet los! Rubbers van te voren nog ingespoten met wd40 maar no go... :N
Met koevoetje aan weerszijde maar vooral achteraan effe opwippen en toen was het zo gepiept
 
Laatst bewerkt:
ja was beetje een grapje maar met een koevoet, man daar sloop je huis mee, ik doe het meestal met een wat grotere schroevendraaier
 
Wat erg goed werkt ,

Voorste inlaatrubber op de cilinder laten zitten, en het achterste inlaatrubber aan de carb laten zitten als je de carbs verwijderd.
Als je de carbs weer terugplaatst steek je dus de voorste carb in het rubber en de achterste carb valt met rubber over de inlaat.
Scheelt gehannes.

Morgen vanaf 17uur ben ik gewoon thuis Leeke.
Anders via de app ff afspreken.
 
Wat erg goed werkt ,

Voorste inlaatrubber op de cilinder laten zitten, en het achterste inlaatrubber aan de carb laten zitten als je de carbs verwijderd.
Als je de carbs weer terugplaatst steek je dus de voorste carb in het rubber en de achterste carb valt met rubber over de inlaat.
Scheelt gehannes.

Morgen vanaf 17uur ben ik gewoon thuis Leeke.
Anders via de app ff afspreken.

Goeie tip :}
Ok, kom ik ze na het eten effe bij je droppen!
 
https://link.marktplaats.nl/m1250534922
$_84.JPG


De VTR streetfighter van Robin / Sparxx weer te koop!
Blijft een apart ding. Hij was ooit HRC kleuren
4259b2061f8d7221bb5b776adf4b90f2



Dit is mijn eerste fiets en ben tot ontdekking gekomen dat ik hem voornamelijk in de stad gebruik en dus ben ik opzoek naar een motorscooter. Inruil piaggo runner 180 cc, vespa 300 cc of beverly bespreekbaar

bontkraagjes alert?? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan