Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens hier iemand ervaring met Rolfs Motoren in Nijverdal?

Rolf's motorservice is echt een topbedrijf qua onderhoud aan motoren. Geen snelle verkopers of mega showroom.
Heb hier al jaren al mijn motoren in onderhoud van Ducati tot KTM aan toe.
Dit onderhoud zal ik zeker niet aan een beunhaas uitbesteden.
Rij er een keer langs dan kun je zien op welke wijze daar in de werkplaats onderhoud wordt gepleegd.
 
Vandaag ook het eerste ritje van het jaar gemaakt. Kreeg helaas na een km of 15 te horen dat mijn kentekenplaat weg was... Toen ik van huis weg ging zat hij er nog wel op. Ben de plaat kwijt geraakt in Enschede. Mocht iemand wat vinden of wat horen, het kenteken is 73-MG-ZN.
 
Ivm mogelijke overstap naar een nieuwe werkgever zoek ik een betrouwbare motor voor woonwerk-verkeer. Graag een toermachine waar je 's winters ook beschut op zit. Hij zal ook gebruikt worden in de pekel dus uiterlijke staat is van minder belang. Bij voorkeur een jap.

Weet iemand nog wat te staan voor niet al te veel geld?
 
Ivm mogelijke overstap naar een nieuwe werkgever zoek ik een betrouwbare motor voor woonwerk-verkeer. Graag een toermachine waar je 's winters ook beschut op zit. Hij zal ook gebruikt worden in de pekel dus uiterlijke staat is van minder belang. Bij voorkeur een jap.

Weet iemand nog wat te staan voor niet al te veel geld?


Volgens mij heb je er al 4 ;)
 
de tuono van 2014 heeft 13000 km gelopen , voor de RDW keuring na kijken en aanpassen
hoorde via fora dat de kleppen snel te strak staan officieel met 20000 km kleppen stellen
bij deze staat de helft al op de grens van te strak . dus simmetjes regelen
full
 
de tuono van 2014 heeft 13000 km gelopen , voor de RDW keuring na kijken en aanpassen
hoorde via fora dat de kleppen snel te strak staan officieel met 20000 km kleppen stellen
bij deze staat de helft al op de grens van te strak . dus simmetjes regelen [afbeelding]

Heb hem zelf ook bij 10k laten controleren + stellen want er waren al 6 kleppen te strak. Is inderdaad een dingetje. Je weet dat je wat Aprilia speciaal gereedschap nodig hebt (of zelf moet fabriceren) om de shims te vervangen? Hoorde ook van de monteur (Roke Mijdrecht) dat je niet alles van fora moet geloven zoals pitting op de nokkenassen, snel falende blokken, etc. want dat schijnt totaal niet waar te zijn.
 
Ivm mogelijke overstap naar een nieuwe werkgever zoek ik een betrouwbare motor voor woonwerk-verkeer. Graag een toermachine waar je 's winters ook beschut op zit. Hij zal ook gebruikt worden in de pekel dus uiterlijke staat is van minder belang. Bij voorkeur een jap.

Weet iemand nog wat te staan voor niet al te veel geld?
FJR of ST 1100
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan