Navigatiesysteem en/of Headset (enkel-/meervoudig)

DeadlyRon

BMW F800ST
22 dec 2016
171
26
De titel zegt het eigenlijk al, maar deze arme student is op zoek naar een goede deal:

Ik ben hoofdzakelijk op zoek naar een navigatiesysteem voor de motor, mocht daar een headset bijzitten (Muziek, koppelen aan het navigatiesysteem of eventueel voor een duo) dan zeg ik daar geen nee tegen.

Zijn er mensen die er nog vanaf moeten en het met liefde aan een MF-er willen verkopen?
 
Als budgetoplossing kan ik zeker een tomtom one (xl) aanraden. dit is een ouder type tomtom, maar hier zit de optie routeplanner nog in waarmee je ITN routes gewoon in kan laden. Ik heb zelf zowel een one als een xl met een bijbehorende ram mount. Werkt top, het enige nadeel is is dat ie niet waterdicht is, dat los ik op met een boterhammenzakje :) mocht dat nodig zijn, maar ik rijd toch niet in de regen.

Heeft me al meerdere malen door de eifel & luxemburg geloodst zonder verschil met een rider of garmin.

Voor de One met wat montagemateriaal ben je rond de 50-60 euro kwijt......
 
Ik heb Mn iPhone in een waterdichte case met een beugeltje aan de kroonplaat gemonteerd. Kan via enkele programma’s routes plannen en inladen. Heb een 12v USB-aansluiting in Mn dash gefreubeld.

Tevens is die gekoppeld aan Mn Bluetooth headset uit China van €30. Combinatie werk al enkele jaren perfect.
 
Terug
Bovenaan Onderaan