MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dampen? of ie dat voor mietjes?
Wel iets stoerder om het zonder hulp te doen, maar ik kan dat niet :')



Zet 'm op Lank :Y


Routes, moet ff kijken. Denk dat ik alles kwijt ben door laptop crash een paar jaar terug.
 
Ho ho, één maar hè!


De overige blijf ik gewoon ontkennen :)
 
Dampen heb ik gedaan, maar dat vind ik niet handig. Dampding gaat dan toch lekker, of stof blijft aan het tuitje plakken, etc... niet helemaal zonder hulp hoor, zit al een paar weken aan de Champix. Chemische troep, maar het werkt wel. :)
 
Ik heb niets meer uit de tijd dat we bij Maas kwamen :N
 
:^

Gevonden. Probeer ze nu via de MF documentenlijst te uploaden. Voor wie ze nog in de mail denkt te hebben, het is een mailtje van 8-5-2012.

2018-01-31_b8hdevgr

Even op zo'n filesharing site geknald, blijft voor ongeveer 2 weken online als het goed is. :)
 
Kom er nog regelmatig, bier smaakt er nog steeds erg goed hoor.

De groenten van do tm za, en de daarop volgende 'groene soep' van zo, wat minder.
 
Laatst bewerkt:
De Superduke GT is ook een optie! :P

[afbeelding]

De Tracer 900 blijft ook een fantastisch ding, zeker als je naar de prijs kijkt.

[afbeelding]

In deze klasse zou ik ook zeker de Duc Hyperstrada gaan testen, gewoon omdat hij om te kwijlen is.

[afbeelding]
Die ktm is niet te betalen, hyper is idd om te kwijlen 8-) . Mt09/tracer heeft standaard, samen met sommige bmws's en de mt07, een van de slechtste vering fabrieksaf. Moet ik daar ook eerst weer geld tegenaan gooien :P
 
Laatst bewerkt:
Die ktm is niet te betalen, hyper is idd om te kwijlen 8-) . Mt09/tracer heeft standaard, samen met sommige bmws's en de mt07, een van de slechtste vering fabrieksaf. Moet ik daar ook eerst weer geld tegenaan gooien :P
nou wil ik een keer met de tracer rijden.
 
Kreeg ik een brief van dat ze KTM kwijt zijn als dealer. Zonde :Y
 
Geen 690 SMC in het programma?

Jammer, want dat lijkt me dan wel weer de ultieme Eifel machine.

ktm_smc_powerparts_wp_custom_03.jpg
 
Voordat je in de Eifel bent heb je al twee keer aan de pomp gestaan. Misschien even de 790 ADV afwachten.

Al had ik een 30 liter tank, 2 rookpauzes keer de benen strekken onderweg naar de Eifel is niets mis mee wat mij betreft. ;)

Bovendien, net een trekhaak besteld voor de Ferrari, dus ik red het makkelijk in één keer. 8-)
Moet ik nog wel eens tijd/zin maken om op te bouwen. Nu even niet, rug zit op slot... :X

Heb ik mooi de avond voor het volgende probleem. Ik wil een nieuwe velgrand achter, maar kan niet besluiten welke breedte...

5 inch is het best, en daar zijn de banden waar ik mee rijd op gemaakt. Maar dan heb ik een beetje moeite met de ketting die langs de band/velg gaat en wisselen is een crime. Juist de hele reden dat ik de aangevreten oude velgrand niet meer wil gebruiken.

4.5 wordt al iets krapper en gaat de band meer vervormen. Bovendien worden die gemaakt door Goldspeed en dat schijnt een beetje goedkopere/zachtere rommel te zijn dan andere fabrikanten.

4.25 is nog krapper en gaat de band nog meer vervormen. Maar dan heb ik wel meer keuze uit de wat beter bekend staande fabrikanten. Kans dat de velg mooi blijft is groter, kans dat het kutter gaat rijden ook.

Dilemma. :/
 
Al had ik een 30 liter tank, 2 rookpauzes keer de benen strekken onderweg naar de Eifel is niets mis mee wat mij betreft. ;)

Bovendien, net een trekhaak besteld voor de Ferrari, dus ik red het makkelijk in één keer. 8-)
Moet ik nog wel eens tijd/zin maken om op te bouwen. Nu even niet, rug zit op slot... :X

Heb ik mooi de avond voor het volgende probleem. Ik wil een nieuwe velgrand achter, maar kan niet besluiten welke breedte...

5 inch is het best, en daar zijn de banden waar ik mee rijd op gemaakt. Maar dan heb ik een beetje moeite met de ketting die langs de band/velg gaat en wisselen is een crime. Juist de hele reden dat ik de aangevreten oude velgrand niet meer wil gebruiken.

4.5 wordt al iets krapper en gaat de band meer vervormen. Bovendien worden die gemaakt door Goldspeed en dat schijnt een beetje goedkopere/zachtere rommel te zijn dan andere fabrikanten.

4.25 is nog krapper en gaat de band nog meer vervormen. Maar dan heb ik wel meer keuze uit de wat beter bekend staande fabrikanten. Kans dat de velg mooi blijft is groter, kans dat het kutter gaat rijden ook.

Dilemma. :/

Ik vind 5 inch met 160 band te breed. Band wordt te plat waardoor ik teveel moet drukken. Waarschijnlijk gaat 165 brede band beter, maar is alleen voor circuit gebruik.

Happen uit de band heb je ook met 4.25 band, dus fuck dat.

Als ik nu weer zou moeten kiezen zou ik toch 5 inch pakken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan