Toerseizoen afsluitingsweekend 2018

thanks, ik heb ze gemaild


EEK.jpg
 
ik heb ze dinsdag gemaild maar nog steeds geen reactie van ze ontvangen. Mocht ik niks van ze horen ga ik ze morgen wel effe bellen
 
Zojuist gebeld en gereserveerd. Mijn zoon ( op zn 125cc fiets) en ik rijden graag mee😎
 
Rijden we gezamenlijk naar het hotel of komt iedereen op eigen gelegenheid?
 
Rijden we gezamenlijk naar het hotel of komt iedereen op eigen gelegenheid?


Anders dan we bij het "normale" mf-weekend doen, is er geen centraal geregelde rit nee, maar er worden altijd onder elkaar dingen afgesproken en dat word vaak hier gemeld. Dus dit topic in de gaten houden!

Het verschilt ook enorm wanneer mensen gaan; sommigen gaan al op woensdag bijvoorbeeld, of op donderdag, of komen pas op vrijdagavond (geen vakantiedagen meer :( ) ofzo.

Ik ga dit jaar op woensdag-avond, na het werk dus ik kom laat aan.
 
Anders dan we bij het "normale" mf-weekend doen, is er geen centraal geregelde rit nee, maar er worden altijd onder elkaar dingen afgesproken en dat word vaak hier gemeld. Dus dit topic in de gaten houden!

Het verschilt ook enorm wanneer mensen gaan; sommigen gaan al op woensdag bijvoorbeeld, of op donderdag, of komen pas op vrijdagavond (geen vakantiedagen meer :( ) ofzo.

Ik ga dit jaar op woensdag-avond, na het werk dus ik kom laat aan.
Dat is ook een terugkomend tafereel bij jou.

Ik moet nog even de financiën checken, want mogelijk gaan Fred en ik al vanaf woensdagochtend.
 
Anders dan we bij het "normale" mf-weekend doen, is er geen centraal geregelde rit nee, maar er worden altijd onder elkaar dingen afgesproken en dat word vaak hier gemeld. Dus dit topic in de gaten houden!

Het verschilt ook enorm wanneer mensen gaan; sommigen gaan al op woensdag bijvoorbeeld, of op donderdag, of komen pas op vrijdagavond (geen vakantiedagen meer :( ) ofzo.

Ik ga dit jaar op woensdag-avond, na het werk dus ik kom laat aan.

Ok, ik hou het in de gaten... maar we hebben nog even🤗
 
BUMP !!!


ff omhoor... er is nog plek mensen !!

deze fantastische groep vrienden hebben altijd super veel lol samen door het jaar heen en sluiten ergens eind september het seizoen af met een heerlijk weekeinde toeren door Luxemburg.
Ook beginners en heropstappers nemen we op sleeptouw !
 
BUMP !!!


ff omhoor... er is nog plek mensen !!

deze fantastische groep vrienden hebben altijd super veel lol samen door het jaar heen en sluiten ergens eind september het seizoen af met een heerlijk weekeinde toeren door Luxemburg.
Ook beginners en heropstappers nemen we op sleeptouw !


Ik zou het best leuk vinden als niet-mfweekenders zouden aansluiten of misschien een andere groep ofzo
 
Ik zal op een paar Facebookpagina's een link plaatsen naar deze site.

Als we dat ook allemaal doen op onze privé Facebookpagina komen er vast wel reacties.
 
Laatst bewerkt:
Dit bericht heb ik gepost. Je kunt het zo kopiëren en plakken in andere media:

Als je zin hebt om van 28 t/m 30 september een paar dagen heerlijk in Duitsland (en Luxemburg) motor te rijden, kijk dan eens op
www.motor-forum.nl/forum/list_messages/428892/0/Toerseizoen-afsluitingsweekend-2018-1.html
Het gebied ligt ca.10 km ten noord-westen van Vianden maar dan dus aan de Duitse kant.
Vanaf Utrecht is het 300 km.
Vaak gaat een deel van de groep een paar dagen langer.
Meestal op woensdag al weg uit Nederland.
Anderen komen vrijdag t/m zondag. Ik ga er al jaren met die groep mee.
In de bovenstaande link lees je meer informatie, maar je kunt mij ook een bericht sturen.
 
Hoi,

Ik ben Bas, zeer onervaren.
dhr. dr. ir. Blihi, heeft mij overgehaald mee te gaan! *O*
Ik ben er dus bij, ik zal eens gaan werken aan wat trainings kilometers.
 
Laatst bewerkt:
Welkom met z'n allen. Zelfs nog een uit Budel-Schoot, daar heb ik heel veel tijd doorgebracht in mijn jeugd (Heikant)

:t
 
Terug
Bovenaan Onderaan