Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijne staat bijna thuis.
full
 
Mijne staat bijna thuis.

De mijne staat ook regelmatig bij bijna thuis (Kroeg :X ). Dan moeten we nog samen helemaal thuis zien te komen.

Maar mooie brommert hoor. Het begint langzaam aan te jeuken om ook verder te kijken. Maar ik hoop dat nog een aantal jaar te vertragen. Ik heb de mijne net ingereden.

Nu na 10 jaar toe aan tweede set dynamo & spanningsregelaar na de originele die het nog geen twee jaar vol hield. Had de vorige keer goedkope rommel gekocht. Heeft het toch 60.000km gewerkt. Nu wat van een slopert af gekocht voor weinag. Daar kan mij ook weinig mee fout gaan. Als het weer zo'n tijd mee gaat dan doe ik het ervoor.

Altijd wat met die brommers. Heb je er twee staan ze alletwee buiten spel. Crossert is in een cilinder wissel.... en wacht op onderdelen. Hoe meer je los draait om ergen bij te kunnen komen hoe meer je ziet dat er vervangen moet worden |(


:W
 
Laatst bewerkt:
De mijne staat ook regelmatig bij bijna thuis (Kroeg :X ). Dan moeten we nog samen helemaal thuis zien te komen.

Maar mooie brommert hoor. Het begint langzaam aan te jeuken om ook verder te kijken. Maar ik hoop dat nog een aantal jaar te vertragen. Ik heb de mijne net ingereden.

Nu na 10 jaar toe aan tweede set dynamo & spanningsregelaar na de originele die het nog geen twee jaar vol hield. Had de vorige keer goedkope rommel gekocht. Heeft het toch 60.000km gewerkt. Nu wat van een slopert af gekocht voor weinag. Daar kan mij ook weinig mee fout gaan. Als het weer zo'n tijd mee gaat dan doe ik het ervoor.

Altijd wat met die brommers. Heb je er twee staan ze alletwee buiten spel. Crossert is in een cilinder wissel.... en wacht op onderdelen. Hoe meer je los draait om ergen bij te kunnen komen hoe meer je ziet dat er vervangen moet worden |(


:W
Dus nu lopen?
:W
 
Het zou eindelijk een 1200 cc kunnen worden?
...dan zou je bijna denken dat ze het Explorer / Trophy blok als uitgangspunt zouden kunnen nemen ; toch ?

Maar..., de deksels op de 'new Speed' zien er toch significant anders uit dan op die van bijvoorbeeld de Explorer.


Speed deksel uit het meest recente filmpje
full
 
Laatst bewerkt:
Het blok blijft, deze keer, onveranderd heren, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Het blijft bij optische updates. Geen 1200.
Bijna thuis is wel een retegoeie naam voor een kroeg..... ik stel me zo voor... mijn vrouw belt... waar zit je nou?
Bijna thuis schat! _O- _O- _O-
 
Achja, per 1 maart staan er 1301 cc voor mij klaar, maar een Speed 1200 zou wel dik zijn.

Van de andere kant zou een Speed RS op basis van 1050 cc anno 2018 ook makkelijk 150+ PK eruit moeten kunnen persen :)

De vraag is eerder hoe ver ze het 1050 blok nog kunnen rekken binnen de verplichte euro-norm.
 
Op die tegels kun je toch best een rondje streepjes trekken in de woonkamer? Zal je vrouw ook wel kunnen waarderen toch? O-)
Die strepen vind ze niet zo'n probleem, de rookontwikkeling die erbij gepaard gaat echter wel.
Daarbij komt dat ik degene ben die het huishouden doe, op de was na. Dat dan weer wel.....
:o
 
Het blok blijft, deze keer, onveranderd heren, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Het blijft bij optische updates. Geen 1200.
Bijna thuis is wel een retegoeie naam voor een kroeg..... ik stel me zo voor... mijn vrouw belt... waar zit je nou?
Bijna thuis schat! _O- _O- _O-

Ik hoorde een grotere cilinderinhoud en een vermogen boven de 150PK
nog een paar dagen dan horen we het allemaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan