Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Nope, kan hem niet vinden. -O-


Je kunt niet alleen eten en drinken in dit etablissement :N
en het ligt ergens op de route van de Gavia en het Ledro meer
maar dat wist je al

Edit:
Hoop dat je de moed kunt opbrengen om nog verder te zoeken
of is het al alsof je aan een dood paard loopt te trekken :?

Hoop niet dat deze foto een nagel aan je doodkist wordt.
 
Laatst bewerkt:
Gegoogled op Antonio Schivardi (onderste bord links) en passo onder afbeeldingen en hupsakee :] :] :]

Plaats maar een nieuwe, ik heb er geen meer, te weinig gestopt tijdens het rijden :}
 
Gegoogled op Antonio Schivardi (onderste bord links) en passo onder afbeeldingen en hupsakee :] :] :]

Plaats maar een nieuwe, ik heb er geen meer, te weinig gestopt tijdens het rijden :}


Netjes gevonden, mij niet gelukt. Ik kon uit het bord niets leesbaars halen? Ook niet zo slim geweest om hotel even in het Italiaans te Googlen.

Ik had ook nog naar de mogelijke routes van de Gavia naar Lago di Ledro gekeken maar deze detour niet voorzien. Jullie hadden een mooi paadje gevonden RR. :Y
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe dan maar.

Welke pas is dit? SV is er geweest.

full
 
Laatst bewerkt:
Google is toch slimmer dan ik dacht. Rechtsklik op het plaatje en Google laten zoeken. Hij geeft dan een suggestie die je meestal moet negeren vanwege de engelse/amerikaanse taal. Dit keer kwam de suggestie <Jaufenpass> en die is nog goed ook :}

Tirol2012_26.JPG


Ik ben even uitgeput met leuke foto's dus een ander krijgt de kans :Y
 
Laatst bewerkt:
:( had ik niet verwacht, te makkelijk dus. Mijn foto is van zo'n 20 jaar geleden. Hotel heeft inmiddels een nieuw dak.
 
Laatst bewerkt:
ergens in zwitserland denk ik aan de bruggen en het landschap te zien.
Die Jaufenpas was wel heeeeeel herkenbaar. Erg leuk voorgerecht of toetje na of voor de timmelsjoch ;)
 
Links naast dat kerkje ongeveer. Brug en vooral bergkam op de achtergrond zijn het zelfde.
Nog oudere foto
14995_html_m31461cf.jpg
 
Laatst bewerkt:
ergens in zwitserland denk ik aan de bruggen en het landschap te zien.
Die Jaufenpas was wel heeeeeel herkenbaar. Erg leuk voorgerecht of toetje na of voor de timmelsjoch ;)


Jaufen was in dit geval voorgerecht. Was mijn eerste vakantie met de motor in de bergen. Zat met vriendin in het StUbaital. Toen rondje gedaan Stubaital, oude Brenner, Jaufen, Timmelsjoch, naar Vent op en neer, bij Oetz weer rechtsaf de Kütai op en weer Stubaital.
 
Ik zat niet te wachten en op mij hoef je ook niet te wachten.

ik zat naar aanleiding van de foto van Nosmo King letterlijk in de oude doos te kijken of daar wat tussen zat, maar :N das niks.

De spoeling wordt hier ook wat dunner, maar heb er 1 in voorbereiding maar dan nog even wachten of een ander plaatst er 1

Feel free
 
Oke dan, makkie als je er geweest bent denk ik,
behalve met zo'n gezegend geheugen als dat van mij....


full



Oh geen SV (tip 1) maar wel foto te vinden op maps :Y

En zie die melkwitte benen rechts :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan