Wie rijden er allemaal een Honda Magna ? deel 3

1 van de 2 Marving uitlaten gemonteerd:

full




full



full



full



De andere die veel op de orginele lijkt, kan ik niet zo gauw vinden :')
 
Helaas Mania, ik vond deze foto's op het Italiaanse marktplaats.

Er stond ook ooit al wel eens wat op Supermagna.com, maar de oprichter heeft de site laten klappen, lees wilde er niet meer voor betalen.
Volgens mij was daar ook idd een filmpje met specfiek deze pijpen.

Met de waybackmachine.com huppeldepup kun je terug graven naar niet meer bestaande sites.
Er worden altijd copyen gemaakt van de bovenste menu's, van de onderliggende maar gedeeltes.
Met een heel klein beetje geluk staat het daar nog ergens.
 
Het daarop volgende filmpje is ook een Marving uitlaat, uiterlijk bijna gelijk aan het orgineel :? *D *O*

Geen idee of ik hetzelfde volgende filmpje had als jij (https://www.youtube.com/watch?v=Mm4h998Iaic) iemand heeft mij ooit eens wijs gemaakt dat het een laser uitlaat is, maar zo te zien dezelfde als ik onder mijn magna heb.
 
Hier word de motor verkocht, dus een promotiefilmpje.



Het geluid is niet echt duidelijk, hij rijd er niet op. In het vorige filmpje zegt hij ook dat hij de zwarte orginele OEM uitlaat uiteinden mooier vind.

Deze heeft trouwens ook de Dave Dodge oilmod.
 
Geen idee of ik hetzelfde volgende filmpje had als jij (https://www.youtube.com/watch?v=Mm4h998Iaic) iemand heeft mij ooit eens wijs gemaakt dat het een laser uitlaat is, maar zo te zien dezelfde als ik onder mijn magna heb.

Inderdaad, in dit filmpje zie je de Jama/Laser uitlaat, geleverd door Highway Hawk begin jaren 90. Met een slashcut.
Highwayhawk leverde ook een aftermarket valbeugel, verchroomde airbox covers en verchroomde radiator covers.
Trouwens ook een Sissybar. Honda had alleen als optie een sissybar en de valbeugel.

Jouw eerste filmpje is echt een Italiaanse Marving uitlaat, als je goed kijkt zie je dat de uiteinden met een bocht naar buiten uitwijken. (bij jouw Laser lopen ze gewoon rechtuit, ook met een slashcut. Laser had trouwens ook 2 uitvoeringen. 1 met demper, de andere open brul)
Mijn filmpje is de 2de Marving uitlaat, beide speciaal gemaakt voor de supermagna, een jaar of 5 geleden. (hmmm, misschien is het ook al weer 8 jaar geleden? Weet het niet meer)
 
Laatst bewerkt:
lekker al die verschillende pijpen.
maaruh....... helaas bijna niet meer te verkrijgen :) zo in de winkel.
ach, eerst deze zomer maar lekker rijden en dan nog maar eens zoeken.
er is altijd wel wat te vinden.
 
Voor wie kan lassen of een bedrijf weet, ik heb nog een set van 4 nieuwe Laser xtreme pijpen, altijd al eens onder een SuperMagna willen zien, lijkt me enorm gaaf klinken en nog steeds goedkoper dan de meeste aangeboden uitlaten (en wél E-keur)
 
Hallo m.n comp heeft het begeven maar met de Super ben ik inmiddels aardig op dreef.
Het blok zit weer in het frame, de kleppen gesteld koelleidingen vervangen etc.
Hier vast een fotootje hoe die er nu bijstaat.



Groeten Magnamannetje.

full
 
Nee ik hoop eind va het jaar klaar ,maar kan op de andere Magna rijden :]

Groeten Magnamannetje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan