Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allen bedankt voor de felicitaties en de leuke reacties op mijn nieuwe speed!
Roadshow ipv motorbeurs dat is ook een nieuwe ontwikkeling in motorland.
Eind vorig jaar Kawasaki en Triumph ook al in luchtvaart museum in Soesterberg.
Daar heb ik vroeger in mijn dienstplicht nog gediend.
Zouden er nog meer grote merken niet op de beurs staan?
 
Ff snel op deelnemerslijst voor nieuwe motoren op beurs gekeken en ik zie Yamaha, Ktm, :r Harley,
:r Indian, piaggio en electric motorcycles, wat is dat dan?
Als idd Honda, kawa,Suzuki ,BMW en Triumph er niet staan wordt het een stukkie minder druk, denk ik.
 
Ff snel op deelnemerslijst voor nieuwe motoren op beurs gekeken en ik zie Yamaha, Ktm, :r Harley,
:r Indian, piaggio en electric motorcycles, wat is dat dan?
Als idd Honda, kawa,Suzuki ,BMW en Triumph er niet staan wordt het een stukkie minder druk, denk ik.
Motorbeurs Utrecht is al jaren een veredelde handelsmarkt om je zogenaamd goedkope randzaken te verkopen die je heel het jaar ergens anders voor hetzelfde geld kunt kopen, maar dan zonder dat je entree hoeft te betalen.
Dan kun je beter eens in de 2 jaar naar de Intermot in Keulen gaan :Y
 
en lijkt ook iets afgevallen te zijn?

En oke, het heeft weinig te maken met het rijgedeelte, maar ik ben echt wel beetje verliefd geraakt op t TFT scherm. Super duidelijk, veel informatie beschikbaar en naar wens instelbaar.

De specs zien er veelbelovend uit! Benieuwd naar de grote van de geldboom die nodig zal zijn :o
 
Het moet gezegd, hij is erg geslaagd, mooie wielen, zwarte voorvork, rs styling, maar geen schokkende noviteiten.
 
Het moet gezegd, hij is erg geslaagd, mooie wielen, zwarte voorvork, rs styling, maar geen schokkende noviteiten.
Geen semi actieve vering bijvoorbeeld, maar dat hoeft ook niet.
Heeft ie wel bochten-ABS en bochten-TC?

Ik vind trouwens de lichtgrijze kleur van het frame op de zwarte RS echt heel jammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan