€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

Het is geen motor maar wel een mooie deal. Coleman gasbrander voor het grote bedrag van al 1,50 euro :+

Brander is bedoeld voor gasbusje en dat was in verhouding duur, 10 euro voor een grote bus gas.

Brander is inklapbaar en staat laag bij de grond, dus zeer stabiel en daarbij heeft hij een flink vermogen (dus dat wordt snelle koffie :Y ).
 
Het is geen motor maar wel een mooie deal. Coleman gasbrander voor het grote bedrag van al 1,50 euro :+

Brander is bedoeld voor gasbusje en dat was in verhouding duur, 10 euro voor een grote bus gas.

Brander is inklapbaar en staat laag bij de grond, dus zeer stabiel en daarbij heeft hij een flink vermogen (dus dat wordt snelle koffie :Y ).
VRIEND!!!
 
Het is geen motor maar wel een mooie deal. Coleman gasbrander voor het grote bedrag van al 1,50 euro :+

Brander is bedoeld voor gasbusje en dat was in verhouding duur, 10 euro voor een grote bus gas.

Brander is inklapbaar en staat laag bij de grond, dus zeer stabiel en daarbij heeft hij een flink vermogen (dus dat wordt snelle koffie :Y ).
Good busy :t
 
Soms moet je gewoon een gok nemen. Dure rubbers? Tsja, vergeleken met een Jawa zijn onderdelen van alle andere motoren erg duur. Dat is een kwestie van creatief zoeken en een beetje improviseren. En een moer op de zuiger? Hoe moet er in hemelsnaam een moer op de zuiger terechtkomen?
Heb ooit de gok genomen met een 'saaie' motor: GSX750F uit 1993 met 30.000km op de teller. Zag er nog superstrak uit, maar wel een lekke uitlaat en een half jaartje stil gestaan. Proefritje gemaakt en het geblééér van de lekke uitlaat overstemde alle andere geluiden. Reed en schakelde prima. Gekocht voor €1000 (7 jaar geleden?) en de 30km er op naar huis gereden. Vlak voor huis gaf hij het op. Paar avonden thuis aan het testen geweest, maar er zat geen leven meer in. Garage laten kijken: big end lager kapot, geschatte reparatie lag boven de aanschafprijs. Heb hem maar bij die garage achtergelaten en heb wat anders gekocht.

Soms is een gok best duur ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is geen motor maar wel een mooie deal. Coleman gasbrander voor het grote bedrag van al 1,50 euro :+

Brander is bedoeld voor gasbusje en dat was in verhouding duur, 10 euro voor een grote bus gas.

Brander is inklapbaar en staat laag bij de grond, dus zeer stabiel en daarbij heeft hij een flink vermogen (dus dat wordt snelle koffie :Y ).

Still, mijn motor was goedkoper dan jouw gasbrander _O-
 
Ach, daar is geen kruit tegen gewassen :N
Want degene die jouw je motor heeft verkocht, heeft jouw een fantastische deal gegeven (want maak je hem lopend dan maak je sowieso een leuke winst :Y ).

En voor het totale bedrag dat ik/wij hebben betaald voor mijn gasbrandertje, had mijn echtgenoot ook nog eens 4 breipennen (waar ik overigens niets mee kan, behalve in een caké prikken om te kijken of deze gaar is _O- )
 
Gelijk maar een visueel bewijs toegevoegd van de brander :P

full
 
Kan ik nog iemand overhalen om mijn "Projectje" over te nemen voor de challenge? Het hoogste bod dat ik er ooit voor kreeg was 250 euro, en dat is dan ook de minimum prijs die ik er graag voor zou willen hebben.

Leesvoer omtrent het object ;)
Leuk motortje en ook nog kort in de buurt.
Kan er alleen niet veel mee.
Zoek nog wel een all road van voor 1986.
honda transalp of iets dergelijks voor weinig.
Kan mijn vriendin ook eens met een eigen motor rijden, ze heeft niet veel te besteden.....
 
moeten we ook niet een regel invoeren zodat we niet alle maal de zelfde motor straks rijden ?
vorige editie bv twee exacte motoren mee
dus nighthawk is al vergeven
oh zal ook een topic aanmaken .
 
Terug
Bovenaan Onderaan