MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar ligt nu net het pijnpunt Chris..
Op die tiger zit ze nog achter een schermpje dat haar rdelijk goed uit de wind houdt..ook lekker bij regen...
Een naked is wel andere koek...daarom zei ik ook. Proefrijden !

Bij mij was het andersom. Bij de overstap van supersport naar iets anders. Ik heb toen eerst gekeken naar allerlei nakeds. En toen eindigde ik dus bij de 650GS vanwege het ruitje en toch meer uit de wind zitten.

Dus proefrijden inderdaad. En dan vooral ook even een flinke afstand over de snelweg, zodat ze die beleving ook goed mee krijgt.
 
Aan de andere kant, het is niet alsof je kop van je romp waait op de snelweg, als het al vervelend begint te worden heb je des te meer reden om een leuke route binnendoor te zoeken. ;)

Genoeg mensen die naked rijden, blijkbaar kan het wel zonder van de motor te waaien.

Maar...Kawasaki's met een klein ruitje kunnen best leuk zijn. :P

304757_159033380851990_1527221613_n.jpg
 
Ligt ook aan je plannen die je met de motor hebt. Voor vooral dijkjes en dergelijke is een naked prima, maar ga je veel snelweg kilometers doen dan is een ruit voor je weer prettig.

Staar je niet alleen blind op gewicht, een zwaardere motor kan soms beter hanteerbaar aanvoelen dan een ligtere motor, is maar net waar het zwaartepunt zit.
 
Lange afstanden zoals oostenrijk ed zijn het probleem niet
Dan gaan ze toch op de aanhanger..

Maar bv de Eifel of Sauerland doen wel op de motor met een deel snelweg...

Proefrit zal duidelijkheid brengen..
 
ik ben een man van windbescherming en comfort,maar de speed trip van erik stapte ik lachend af na 2000km zwarte woud en terug, geen pijn in me kont en geen last van me armen.en dat voor een motor met zero bescherming.
moraal van verhaal gewoon proefrjden
edit was het wel zwarte woud?
 
Laatst bewerkt:
Wat vinden jullie ?
Ik heb 8 maanden een (nieuw model) Z750 gehad en vond hem supermooi maar was er snel op uitgekeken.
Toen deed ik voor de gein een proefrondje op een Street en had ik opeens een andere motor :)
Die 3 cilinder is wat mij betreft gewoon big fun.

Maar zoals velen al zeiden: rijden, voelen, proeven...
 
Nek van mijn lief is prima zo...
Moet geen sumo worstelaar worden

Doof is iets om over na te denken...kan eindelijk de muziek harder in huis... :}
 
Laatst bewerkt:
Stierennek vind je niet zo heel lekker geil aantrekkelijk klinken :?
 
Laatst bewerkt:
Stierennek vind je niet zo heel lekker geil aantrekkelijk klinken :?


Als het hier en daar wat forser moet weet ik wel leukere lichaamsdelen....
Een vrouw met grotere biceps dan de mijne, omdat zij zich aan het stuur moet vastklampen op de snelweg....niet echt om over te dromen...
 
Neuh, vooral geen grapjes maken en lol hebben. Linkse mensen kunnen daar niet tegen zoals al lang bekend is.


Vooral goed doen en niemand voor de voeten lopen :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan