Deventer en omstreken #3

Inderdaad wat rustig hier....
Ik ben meer op het circuit te vinden dan de openbare weg de laatste jaren, maar heb nog wel een straatmotor (vriendin ook). Dus wie weet. Ik weet ook dat er een app groep was, maar door nwe telefoon die kwijtgeraakt. Of was het nu een facebook groep? :$

Voor de rest rijd ik in een asociale Audi.

Wellicht tot ziens!

Bikermies is beheerder van die groepsapp. Maar die groepsapp is heel tam.

Wat noem je eigenlijk een asociale Audi??
 
:W

Hele tijd niet meer hier geweest... Rij geen motor meer maar kart af en toe in Eefde, met een 125cc schakelkart (2-takt TM crossmotor-blok O-) )
 
Hey Harm, alles kits hoor, met jou ook?
Ik heb trouwens ook weer een (project) motor. Een GSX600F uit 2004, die ik voor €300,- heb gekocht en nu aan het opknappen/verbouwen ben *D
Hier ook alles kits, veel veranderd hier en ondertussen een nieuwe knie gekregen.
Heb nu een Cbr 1000f
Gr Harm
 
Nou goed om er weer een beetje leven in te blazen. Ik zie in het seizoen altijd zoveel rijders door Deventer en dan via de Worp de dijk op of over de dijk richting Olst... nog ff wachten en dan heb ik er zelf weer een....:)
 
Nou goed om er weer een beetje leven in te blazen. Ik zie in het seizoen altijd zoveel rijders door Deventer en dan via de Worp de dijk op of over de dijk richting Olst... nog ff wachten en dan heb ik er zelf weer een....:)
Waar roj jij mee als ik vragen mag
 
Haha...nou ja dat rolt ook he..nu nog ff alleen met de fiets maar a.s. donderdag maak ik een proefrit op de Benelli TRK 502 X en als dat bevalt hak ik daar de knoop door.....:)

Heb in het verleden veel gereden maar laatste jaren ff niet meer. Ooit begonnen op een Kawasaki ER-5 na het lessen, toen nog een Honda VTR1000F gehad maar die was too much voor mij en als laatste had ik een oldtimer, Honda CB650C maar die had er geen zin meer in....

Wat rijd jij zelf?
 
Haha...nou ja dat rolt ook he..nu nog ff alleen met de fiets maar a.s. donderdag maak ik een proefrit op de Benelli TRK 502 X en als dat bevalt hak ik daar de knoop door.....:)

Heb in het verleden veel gereden maar laatste jaren ff niet meer. Ooit begonnen op een Kawasaki ER-5 na het lessen, toen nog een Honda VTR1000F gehad maar die was too much voor mij en als laatste had ik een oldtimer, Honda CB650C maar die had er geen zin meer in....

Wat rijd jij zelf?
Op het ogenblik een Honda cbr 1000f. Hiervoor een Yamaha trx850 gehad, wat een fijne motor was dat.
 

Bijlagen

  • 20181130_193812.jpg
    20181130_193812.jpg
    436,7 KB · Weergaven: 7
Terug
Bovenaan Onderaan