Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Ik geloof dat de "regels" meer een vrijblijvende richtlijn zijn. Zo te zien zijn er meerderen die het leuk vinden om even te melden dat de oplossing gevonden is maar de vraag nog even open willen laten staan voor andere zoekers.

De gele dijkdoorgang is al door meerderen gevonden en bijna 24 uur geleden gepost. Als je de oplossing en een nieuwe zoekfoto bij de hand hebt: go your hallway *D
 
Laatst bewerkt:
De regels zijn hier anders dan in het petflessentopic. Als je een locatie weet (te vinden), maar je wilt anderen ook een kans geven, kun je een subtiele / cryptische hint geven. Om meteen DV, KV, BV, VOF, VVD, PVV of wat dan ook te gaan roepen, is niet noodzakelijk. Je wint namelijk niks. Ook is het niet zo dat degene die de foto geraden / gevonden heeft, een nieuwe mag / moet plaatsen. Wie een leuke foto heeft (liefst waar wat hints in te vinden zijn), mag deze plaatsen. Ook de 24-uurs regel hoeft niet. Niet iedereen is dagelijks op MF te vinden, dus om iedereen een kans te geven mag de foto best wat langer blijven staan. Het langst wat ik mij kan herinneren is bijna 2 weken geweest. Soms duurt het gewoon wat langer om een locatie te vinden.

Laat dit topic geen verbasterd petflessenspel worden, aub.
 
Geheel ten overvloede jaap was de eerste met DV
Omdat dat vlak daarvoor eens geopperd werd als je snel de foto weet te plaatsen en ook anderen een kans wil geven.

Ik heb de laatste tijd foto's kunnen plaatsen door via rechtsklik google laten beslissen. Dat is dus een hele snelle manier. Ik zelf heb zowat heel Nederland, De Eifel, de Ardennen en een deel van Luxemburg op de motor gedaan en daar niet eens veel foto's aan overgehouden. Vandaar dat ik na een snelle vondst niet meteen de plaats laat weten maar dat op een andere manier laat weten waardoor een volgende de kans krijgt.
 
Laatst bewerkt:
Maar inderdaad het melden dat je de plaats gevonden hebt zonder meteen te zeggen waar geeft wel meer mensen de kans zelf te zoeken. Soms heb je de mogelijkheid vaak te kijken of er een nieuwe opdracht is, en soms 2 dagen geen tijd om te zoeken.
 
Deze iemand?

full
 
Daarom moest ik ook zo lachen toen ik dat las.
Één keer daar gestopt, van de motor af, 1 stap en gauw weer weg. Dan liever een vette bek bij de Biker Ranch, maar alleen op de rustige momenten. Want, man man man, wat kan het daar druk zijn met alles en iedereen die zo graag gezien wil worden. Maar op rustige momenten kun je er best even stoppen en een lekkere lunch verorberen. Niet verkeerd. Mijn foto's zijn van een groepsrit en de voorrijder had dat in zijn programma staan. Dus pas je je aan.
 
Ja, dat een zekere Olsen vanaf dezelfde positie een foto moet maken en op haar/zijn reisblog moet plaatsen. :(
 
Staat ook op Depositphotos en Alamy :(
Populaire plek.
Dus doe maar een andere.
 
Laatst bewerkt:
Ik blijf sowieso weg bij daar bij de Rurstausee. Of het moet een keer op een doordeweekse dag zijn.

Veel te veel controle, beperkingen en drukte daar. Zuidelijke Eifel is aanmerkelijk rustiger, en motorvriendelijker.
 
Ik blijf sowieso weg uit de gehele Eifel. Leuk als je met een supersport wilt knallen maar dat gaat ook al niet omdat er veel te veel controles zijn. Daarnaast is ieder dorp echt hetzelfde en qua natuur vind ik het ook bij lange na niet zo mooi als Luxemburg of de Ardennen wat net zo dichtbij ligt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan