The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komaan, niet zo negatief, die tram/trein met ruitvormig pantograaf bestond ook niet ... maar toch heb je hem kunnen doen ;)

Nooit gezegd dat ze niet bestaan, alleen aangegeven dat ze niet in de directe omgeving aanwezig waren. :X

Heb daar nog aardig voor omgereden, maar voor deze opdracht om om te rijden via de zuiderburen gaat mij iets te ver _O-
 
655.jpg
 
Een enkele paal met daarop een driehoekige frame met daar aanvast het bord. Iets beters ga ik niet kunnen vinden.
 
Een enkele paal met daarop een driehoekige frame met daar aanvast het bord. Iets beters ga ik niet kunnen vinden.
Awel ja, ik vind hem goed :t
Het ging hem mij immers vooral om een "driehoeksbord" in de voortuin ipv tegen het huis. Bij ons staan die dan ook doorgaans op een driepoot.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je motor bij een paard en wagen (wagen zonder paard mag ook)

Wagen mag een huifkar, koets, sulky zijn.
 
Laatst bewerkt:
Staan hier al een paar jaar gewoon buiten, hangt zelfs een melding op dat je er niet op mag gaan zitten wegens rot hout.
Zonde om ze zo te laten verkommeren B|
Had ik voldoende plaats, ik zou een (laag) bod doen, ze herstellen en weer verkopen, ik ken dankzij mijn jongste zus wel een beetje mijn weg in het paardenwereldje *D Maar zit er verder zelf niet zo in ... ben ik niet rijk genoeg voor :+

Je motor bij een paardenvrachtwagen categorie C-rbw
Voorbeeldje ...
 
Je motor met een dubbeldek trein met leesbaar logo of iets anders
Voorbeeldje ...
Het mag dus gerust een voorbijrijdende trein zijn, als het maar mogelijk is om het logo of iets anders* te kunnen lezen. Beetje onscherpte is dus niet erg, zolang er maar iets* leesbaar is.

* meest voor de hand liggende is het logo, maar mag ook het lijn/traject infobord zijn, of zoals in het Belgisch voorbeeld, dat cijfer 1 (dat voor eerste klasse staat) zijn.
 
Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met een vrachtwagen of trailer alleen, met een heftruck achteraan

Voorbeeldje ...
Dus zo een heftruck die als het ware deel uitmaakt van de trailer.


De officiële benaming is meeneemheftruck. Ook wel bekend onder de naam kooiaap.....Als ik me niet vergis was ene meneer Kooi de bedenker ervan.
 
Had de foto ongeveer om kwart voor 5 al gemaakt, en tegen mijn principes in maar eerst door naar het werk ... had geen zin in de ijskoude buitenlucht te blijven stilstaan :P

Je motor bij een trailer van het type schamelwagen
Voorbeeldje ...
Dus zo ene die op een vooras(sen complex) rust, en als het ware 2 trailers vormt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan