Kawasaki Z200

Imitatie kan ook maar, ik heb ze nog niet gevonden.

Ik hoop echt dat het gaat lukken, die van mij heb ik het uitvallen bij laag stationair nooit kunnen oplossen.


Ik wil niet te vroeg juichen maar volgens mij is het voor elkaar. *O* Nu alleen ff piemelen met de vlotterhoogte want nu met luchtdichte vlotter stond ie te hoog dat er geen benzine in de kamer liep.
Daarnet ff een kort stukje gereden en stationair laten pruttelen. Na 3 minuten liep hij nog steeds. *D
 
stampertje :t

ga je nou ook een keer gassen met dat ding? al je filmpjes lopen idle / beetje gas maar echt knallen (en opgenomen op video) zoals met je jawa heb je nog niet gedaan

laatste idle filmpje loopt ie wel het mooist O-)
 
Ik zat gisteren te neuzen naar een nieuwe GoPro. Mijn ouwe contourHD is foetsie. :?

Kan dus ff duren maar als geduld hebt komt er nog wel wat voorbij. :] :] :]
 
ai

weet niet of je dan een gloednieuwe wil, de mediamarkt heeft dit weekend btw deals. gopro valt er blijkbaar ook onder (scheelt je dan toch +- 17% netto op de verkoopprijs)

geduld is zo moeilijk op te brengen met motoren :+ maar het moet maar.
 
Imitatie kan ook maar, ik heb ze nog niet gevonden.Ik wil niet te vroeg juichen maar volgens mij is het voor elkaar. *O* Nu alleen ff piemelen met de vlotterhoogte want nu met luchtdichte vlotter stond ie te hoog dat er geen benzine in de kamer liep.
Daarnet ff een kort stukje gereden en stationair laten pruttelen. Na 3 minuten liep hij nog steeds. *D

Mooi,ook weer opgelost,gassen maar :Y :]
 
Beetje laat weer maar MediaMarkt verhoogt gewoon de prijzen tijdens dit soort acties en uiteindelijk betaal je meestal nog meer dan bij andere aanbieders. Vast al meegekregen u8it de media maar ik noem het toch maar even.

Klinkt echt super. Op dat soort momenten vind ik het toch wel heel jammer dat ik het motorrijden heb moeten opgeven.
 
Helaas jullie moeten nog ff wachten. Heb m'n geld in de kroeg verloren. :+

Wel een paar 100 kilometers gemaakt met de zed. :]
Ben redelijk tevreden hoe die nu pruttelt. Alleen kan het starten iets beter, duidelijk geen ochtend-motortje.

full

full
 
Zit er nog Leven in dit Topic ? maandag nog een Kawa Z 200 gekocht met kleur metalic rood bj . 1978 km stand 11000
 
Heeft er iemand nog een tip na de eerste rit paar K- M . nokte de motor ermee geen stroom meer met starte
de accu aan de lader de multie meter gaf aan bij draaiende motor geen stroom dus laad niet ? nog tip`s
 
Terug
Bovenaan Onderaan