Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Het is wel een druktemakertje hè, die Slijk.

Maar ik denk niet dat het om het rijden gaat. Hij wil zo graag met z'n Nederlandse vrinden een vorkje prikken, en dat begrijp ik wel.

Druktemakertje....nou,neen....

Gaarne vorkje prikken met NL vrienden : klopt.

Maar zoals Dirk reeds stelde : de datum met de meeste participanten haalt het.

We proberen dan wel bij de openingsrit te zijn.... :Y
 
Gisteren op de motor naar onze vestiging in Rotterdam geweest. Verkeer daarheen en terug is met de auto bijna niet meer te doen, zoveel vertraging. Met de motor ben je dan een stuk sneller. Vandaag weer naar 020 en dan is de auto de betere keus (droog, stoelverwarming, goede muziekinstallatie, voldoende bagageruimte, ...).
 
Met Erwin.... ik heb me weliswaar een Japanse wintermotor aangeschaft, maar met grondvorst heb je er weinig aan dat het ACF-50 laagje m'n vehikel tegen strooizout beschermt... m'n broze botten breken toch even goed bij een flinke tuimelpartij... :N
 
BTW, dankzij de (verontrustende) internet-gremlins, krijg ik hier ook een banner op mijn scherm van de Motorbeurs Utrecht... .

Echt goed hebben ze daar toch niet over hun slogan nagedacht...

"NO BIKE, NO GLORY" verwijst immers naar de kreet "NO PAIN, NO GLORY"....

...en om nu de term BIKE in onze koppies te laten vereenzelvigen met de term PAIN in deze gladde wintermaanden, lijkt me toch niet zo'n lumineus idee...

Of denk ik hier teveel over na ????? -O-
 
Laatst bewerkt:
En voor de wijsneuzen , die gaan roepen dat de slogan moet zijn : NO PAIN, NO GAIN.....

Ik dacht hieraan :

full
 
Ik verwacht mijn exemplaar deze week bij de dealer. Die van MrsTenCats staat al in de showroom.

Maar wanneer wij ze laten afleveren is vers 2. Als ik zo naar de pekel op de wegen kijk heb ik geen enkele haast.
 
Klopt, het is prachtig weer en lekker fris, voor een wandeling in het bos. :Y :t
 
Laatst bewerkt:
Morgen ochtend mijn motor op de kar voor een bezoekje aan Ten Kate. Hopelijk is het net zo droog als vandaag, dan zit hij tenminste niet onder die zoute bende.
 
Terug
Bovenaan Onderaan