Even voorstellen : Rene

Rene-B

Die hard MF'er
23 jan 2018
293
243
Emmen
Facebook
Hallo luitjes...
Ik wil me even voorstellen op het forum , lijkt me wel zo netjes..
Bij deze : René , bouwjaar 1972 en woon in Emmen.
Ruim 11 jaar getrouwd ( met aftrek van 12 jaar voorarrest :+ ) met Tina , geen kinderen.

Ik heb diverse hobby's die me bezig houden , afgelopen december mijn motorrijbewijs gehaald en heb intussen ook al een motor : een suzuki gsx600f uit 1996

Aangezien ik op dat punt een beginner ben leek het me wel handig om me op een forum in te lezen over de in en outs van deze machine.
Intussen al zo'n 120km gereden sinds de eerste proefrit ;)

Geheel onervaren met het rijden op een motor ben ik niet : rijd al jaren op een zundapp KS50 met een KS80 blok er onder op brommerkenteken welke ik nog steeds heb..

Grt René
 
Laatst bewerkt:
zündapp is met puntjes op de u he ;)

Welkom en zündapp is altijd goed :t
 
:W René
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Dank u ;)
Wat plaatjes :
Resize_of_IMG_1273.jpg


Resize_of_IMG_1274.jpg

Suzuki GSX600F
Resize_of_DSCF8956_zpsliqcjte4.jpg

Zundapp 529 met watergekoelde KS80 blok

Resize_of_test.jpg

Subaru Impreza uit 2005 en een subaru Leone uit 1984 met in het midden mijn mecheltje Waldo
 
Laatst bewerkt:
Hallo René,
ik ben ook nieuw in deze wereld (1 seizoen achter de rug), kom uit onstwedde (stadskanaal) en ben op zoek naar rijders uit de buurt om mee te toeren. Ik rijd zelf ook een gsx600f uit 1999 maar is nog op 25kw geknepen aangezien ik dit jaar nog met een A2 rijbewijs moet rijden.
Misschien leuk om elkaar een keertje te ontmoeten :)

mvg,
Dylan
 
Kunnen we wel een keer doen binnenkort , wil eerst wat kleine dingetjes aan de mijne laten doen.
2 nieuwe banden in elk geval..in de tussentijd rijd ik er op als het weer dat toe laat : dat is om alvast wat ervaring op te doen zodat ik de motor leer kennen , en me zelf op de motor ;)

Mijn suzuki is wel hele andere koek dan de opgevoerde zundapp :Y waar ik al heel wat jaartjes op rij.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan