MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha tof Hans :} welkom terug bij het juiste merk :+

Nou het juiste merk? Ik vind Triumph nog steeds een heel fijn (ook eigenzinnig) merk, net als Kawa. Daarnaast vind ik de service van Bruurs echt top dus daar lag het niet aan.

Het was deze keer echt budgettechnisch. :P

En de Versys is natuurlijk ook een leuke motor. De tijd zal het leren of het echt de juiste motor zal zijn O-)
Wat tot nu toe echt anders is: de Versys is een 4 pitter en de Tiger een 3. Qua beleving is dat echt wel wat anders hoor. Ik bedoel; de Kawa klinkt als een een soort van stofzuiger met zijn standaard uitlaat terwijl de Tiger echt wel een eigen geluid heeft, ook met een standaard uitlaat.
 
Nee die ouwe Versys was niet moeders mooiste inderdaad. Maar goed, er zijn wel meer motoren die er niet uitzien (blijft subjectief natuurlijk) maar wel heerlijk rijden ;)

Een old-school meeting. Is dat alleen voor mensen die elkaar al kennen hier op het forum en al eerder bij meetings zijn geweest of zou ik daar als nieuw " Kop van Noord Holland" forummer (maar al jaren postend op het forum) ook aan kunnen deelnemen?
 
Nee die ouwe Versys was niet moeders mooiste inderdaad. Maar goed, er zijn wel meer motoren die er niet uitzien (blijft subjectief natuurlijk) maar wel heerlijk rijden ;)

Een old-school meeting. Is dat alleen voor mensen die elkaar al kennen hier op het forum en al eerder bij meetings zijn geweest of zou ik daar als nieuw " Kop van Noord Holland" forummer (maar al jaren postend op het forum) ook aan kunnen deelnemen?


Tuurlijk, wij meeten altijd ergens op openbaar terrein dus dan kunnen wij je moeilijk de toegang ontzeggen O-)

Nu alleen nog een datum, tijd, plaats, enz.

komt vast goed :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan