KTM RC8 topic deel 4

Hoi,

Zal me even voor stellen. Ik ben Boris woon in tilburg en ben 31 jaar.
Recent een nieuwe motor gekocht en zo doende hier beland.
Heb hier helaas al wat stuk aan de radiateur lekt en ben dus ook op Zoek
Naar een andere. Motor is een Rc8r uit 2011
full
 
Welkom! Fraaie fiets! Goede kleur gekozen ;)
Heb zelf geen radiator voor je liggen helaas, maar het zou me niet verbazen als iemand anders je wel kan helpen.
 
ja ik heb er nog 1 liggen

Hoi,

Zal me even voor stellen. Ik ben Boris woon in tilburg en ben 31 jaar.
Recent een nieuwe motor gekocht en zo doende hier beland.
Heb hier helaas al wat stuk aan de radiateur lekt en ben dus ook op Zoek
Naar een andere. Motor is een Rc8r uit 2011 [afbeelding]
 
Borie idd super mooie kleurstelling.
enjoy de club
veel veilige kilometers en geniet ervan maar nog ff 2 maanden wachten
de winter komt eraan...ha,ha
 
Laatst bewerkt:
Je kan die radiator ook laten herstellen hoor.

Een nieuwe kost je ongeveer 600€,als ze nog in stock liggen tenminste, vrees ervoor.
Heb ook 1'tje geperforeerd gehad ooit. Heb deze dan vervangen.
Komt met een andere thermostat waardoor de fan sneller aanschiet dan standaard, scheelt ook enorm in performance.
Veel plezier met de RC8R, wel ripoff dat de radiator kapot was natuurlijk. Is iets om serieus mee rekening te houden, heb een protectie gemaakt na de eerste doorslag.
 
Zeker! Zou ook best wel eens een proefritje op zo'n 1290 willen maken...
Maar nee, het is nog steeds geen lente |(


Doe mij de Duke790 maar, die is al zot genoeg
Wie heeft er vandaag nog 190pk nodig op de openbare weg.
100pk op een gooi en smijt fiets is meer dan genoeg om door de files te boenderen
 
Je kan die radiator ook laten herstellen hoor.

Een nieuwe kost je ongeveer 600€,als ze nog in stock liggen tenminste, vrees ervoor.
Heb ook 1'tje geperforeerd gehad ooit. Heb deze dan vervangen.
Komt met een andere thermostat waardoor de fan sneller aanschiet dan standaard, scheelt ook enorm in performance.
Veel plezier met de RC8R, wel ripoff dat de radiator kapot was natuurlijk. Is iets om serieus mee rekening te houden, heb een protectie gemaakt na de eerste doorslag.

De mijne had kleine haarscheurtjes na een ritje op de autobahn waardoor ie op meerdere plekken lek was. De rad was 580 euro en montage was 70 euro.
 
Doe mij de Duke790 maar, die is al zot genoeg
Wie heeft er vandaag nog 190pk nodig op de openbare weg.
100pk op een gooi en smijt fiets is meer dan genoeg om door de files te boenderen

Er zijn ook weinig momenten dat je de 1290 echt opentrekt heb ik gemerkt.
Voorwiel ook niet op de grond te houden dan, resultaat: met dragjes verlies je daardoor.. (ik in ieder geval, wellicht iemand met meer skills die het wel kan haha).
Is wel puur genot en plezier, heeft helemaal niks te maken met iets nodig hebben, je wilt het! Daarom rijden we toch ook motor :Y

Overigens is het wel een gooi en smijt fiets hoor!
 
Bedankt voor de reacties. Reeds geprobeerd te repareren maar ook meerdere lekkages, dus op gestuurd naar de motor zaak waar ik de Rc8 gekocht heb, dit is in Duitsland dus duurd allemaal lang hou me aanbevolen voor die van rob mits tegen die tijd nog beschikbaar

Groet borie
 
Heeft hier iemand interesse in een SPYball type 6527 alarm?
Komt van een KTM RC8 RC8R af en is helemaal compleet met 2 kastjes, certificaten, en installatie en gebruikers handleiding.

Wil er iemand een bod doen?

Mvg
Rens
 
Laatst bewerkt:
Op de motorbeurs stond een Superduke met dat kapje erop gemonteerd. Zag er wel dik uit!

Als ik niet al een mooi koppelingsdeksel had dan had ik hem misschien nog wel gekocht ook. :P

Die had ik daar ook gezien inderdaad. Zo ben ik ook bij dat filmpje gekomen. Weet zelf nog niet zeker of ik het ga kopen, maar mooi is het sowieso.
 
Dat is vet!
Maar hoe lang zou dat raampje mooi doorzichtig blijven?

Dat zou geen probleem moeten zijn. Zit een coating op die het helder moet houden. Sowieso zijn deze dingen er voor Ducati al vrij lang. De laatste keer dat ik zo'n ding zag was op een Duc die er al minimaal 1 jaar op zat en die zag er nog prima uit.
 
Er zijn ook weinig momenten dat je de 1290 echt opentrekt heb ik gemerkt.
Voorwiel ook niet op de grond te houden dan, resultaat: met dragjes verlies je daardoor.. (ik in ieder geval, wellicht iemand met meer skills die het wel kan haha).
Is wel puur genot en plezier, heeft helemaal niks te maken met iets nodig hebben, je wilt het! Daarom rijden we toch ook motor :Y

Overigens is het wel een gooi en smijt fiets hoor!

Betwijfel ik niet hoor, ook veel krachtiger dan de RC8R. Maar als je het kot open trekt hang je daarna als een vlag aan de guidon, voordeel is wel dat je instant je nekspieren kan trainen, spaart bezoek aan de fitness *O*
 
Is er nog iemand die zo’n “rear bag” heeft liggen voor de RC8 en waar hij/zij misschien vanaf wil?

Deze:
KTM-RC8-REAR-BAG.jpg


Kennelijk is hij nergens meer te koop....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan