Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Je gaan er veel (sleutel)plezier van hebben ;)

Hopelijk geen sleutel plezier meer in t verschiet. Op t onderblok na is em volledig gereviseerd. Heb mijn budget wel wat overschreden ma bon als em zover opligt kan t maar volledig gedaan worden. Zit nu zelfs stage 1 hotcam Nokkenas in
 
Misschien moet je al maar eens beginnen denken om de batterij terug in uwe blade te steken.


Heb scooter verkocht incl. batterij van de Blade, zal binnenkort toch eens wat onderhoud moeten uitvoeren om mee te kunnen gaan met de meerdaagse :$
 
Vandaag eerste rit met de brp. Wel wennen als je enkel baanmotoren hebt gereden. Maar wel puur Fun :) hoop snel op wat droog weer, kwestie van al eens een veldbaantje te kunnen doen.

@sheldon dit ding heeft geen eens een batterij
 
*O* *O* Bartvh *O* *O*


full
 
Zeg he, wanneer gaan we nog eens rijden ? Misschien eens gewoon aanpikken op een bestaande rit ? Hoeven we zelf niets te organiseren?
 
Wat:
Ice karten in Rucphen
IceKart Drift Night

Wanneer:
Zo 11 maart (18u30 tot 22u)
(1 april ook mogelijk)

Waar:
Rucphen (30min noordwaards vanaf Kalmthout)

Prijs:
4 Heats van 10min voor 35 euro

Iemand interesse?
(Poly, bartvh, jim, nameless)

(Er zijn maar 36 plaatsen dus op tijd reserveren zal belangrijk zijn)
 
Laatst bewerkt:
Ikke ook interesse. Kan ik bijna te voet naartoe. Hehe. Kunne we vooraf of nadien (of beide) wel koffiepauze pakken bij mij thuis.
 
Ikke ook interesse. Kan ik bijna te voet naartoe. Hehe. Kunne we vooraf of nadien (of beide) wel koffiepauze pakken bij mij thuis.

*O*

Misschien op voorhand ergens in de buurt nog snel iets eten (mcdo oid) voor diegene dat willen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan