Het MF-Testweekend 2018

Ik moet zeker ook nog vooraf dokken?
Wel zo netjes lijkt me.
Ik doe mee met de bbq, graag. Anders moet ik zelf koken :')
Of gewoon maar de kook meuk mee.
Moet toch iets doen om het een beetje test weekend te laten lijken.
 
oke ik heb even nagedacht over een vuur proef want dat hoor er natuurlijk wel bij he :Y .
dus bij deze heb ik het volgende , dit keer geen eigen brander test maar een echte robinson vuurproef!!
het is de bedoeling dat je je eigen vuur start door middel van een firesteel.
je moet je vuur zelf opbouwen en als eerste het touw doorbranden.
het gaat niet op tijd maar het wordt een wedstrijd met 2 personen per keer.
allebei hebben jullie het zelfde stuk touwde gene die het touw als eerst doorbrand heeft gewonnen.
elke keer als je wint ga je naar de volgende ronde tot natuurlijk de grote finale is.

dit is een beetje de bedoeling zie linkje.



dus lijkt het je wat en durf je het aan doe mee en ik zou eerst wel even oefenen van te voren.
want de winnaar van voorjaar vuurmester Ivo doet natuurlijk ook mee. :}
 
yep *O* *O* *O*
Ivo heeft uberhaupt nog de leeftijd, dat hij niet met lucifers mag spelen... dus is hij altijd bezig met de firestick :t

Qua brandstof? mag je zelf dat meenemen? of krijgt iedereen een blok hout / bamboe (moet je zelf een mes/bijltje + firestick meenemen om te gebruiken?

(Ivo kijkt er nu al naar uit :Y :Y :Y )
 
Laatst bewerkt:
nee je mag je brandstof zelf meenemen of het op de camping maken.
ik zou het thuis wel even uittesten zodat we op de camping geen rare dingen krijgen.

ik vind wel en LET OP *D

:N GEEN EXPLOSIEVE BRANDSTOFFEN!!!!!!!!!! :N


gebruikt mogen worden i.v.m. veiligheid. :Y

en dus ja zelf je mes of bijltje meenemen is een bijltje te zwaar dan is er altijd wel iemand de een bijltje heeft.
maar en mes en Firestick moet je zelf wel hebben.
bij de Action kan je wel een firestick halen.
 
Laatst bewerkt:
Eerst mag die als 6 jarige zomaar fikkie stoken...
En nu als 7 jarige komt daar "spelen" met het survival mes bij :t

Ivo vind het kampeerweekend nu al helemaal te gek _O- _O-
full
 
Zullen we ook maar naald en draad meenemen zodat we je zoon weer in elkaar kunnen hechten? :+
 
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat de gemiddelde leeftijd een beetje van dit gezelschap is?
Vorig jaar heb ik af moeten zeggen, maar dit jaar begint het toch weer te kriebelen.
 
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat de gemiddelde leeftijd een beetje van dit gezelschap is?
Vorig jaar heb ik af moeten zeggen, maar dit jaar begint het toch weer te kriebelen.

Gemiddelde leeftijd van de groep? Hmmmmmm, nooit echt over nagedacht. Ik denk ergens tussen de 30 en 45.
Maakt op zich ook niet zo heel veel uit als je mannen op motoren zt dan worden het in no time weer jongetjes!!
 
Gemiddelde leeftijd van de groep? Hmmmmmm, nooit echt over nagedacht. Ik denk ergens tussen de 30 en 45.
Maakt op zich ook niet zo heel veel uit als je mannen op motoren zt dan worden het in no time weer jongetjes!!

Ik denk niet dat je het beter had kunnen omschrijven :)
 
Hallo (jongens)

Ik weet niet of ik erbij aanwezig zal zijn. Hoop dat alles voorspoedig zal gaan met mij maar heb 12-10-17 een rare val gemaakt waardoor ik 4 wervels verschoven heb.
Momenteel gaat het al wel iets beter maar weet niet of ik dan al tegen die tijd groen licht krijg om weer motor te gaan rijden. Ik hoop het eigenlijk wel maar durf geen zekerheid hier toe te zeggen..
 
Hallo (jongens)

Ik weet niet of ik erbij aanwezig zal zijn. Hoop dat alles voorspoedig zal gaan met mij maar heb 12-10-17 een rare val gemaakt waardoor ik 4 wervels verschoven heb.
Momenteel gaat het al wel iets beter maar weet niet of ik dan al tegen die tijd groen licht krijg om weer motor te gaan rijden. Ik hoop het eigenlijk wel maar durf geen zekerheid hier toe te zeggen..
Laten we hopen op een voorspoedig herstel :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan