Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

hoi west rain waar heb je sticker op de zij kuip vandaan ik moet ook aan nieuwe stickers ! en vind mem er mooi .

Hoi,

Ja die chroom/alu 3D stickers heb ik bij Frank vandaan. Staat mooi hoor! Vanwege de special paint heb ik alleen voor CBR gekozen en niet voor de extra XX super blackbird sticker die er eigenlijk nog onder hoort. Anders zou het te druk worden.

Aanrader! Het zijn echt sjieke stickers!
full
 
Iemand enig idee wat het aanhaalmoment is van het dynamodeksel? Kan het zo 1 2 3 niet vinden in het wphb
 
Heb t gevonden thx :) Lijkt me niet heel vast, ze zaten veel vaster voordat ik ze loshad :+
 
Valt het jullie ook op dat er bijna geen BB meer op Marktplaats worden aangeboden?
Dat komt door een aantal redenen:
- het is winter, wacht maar tot Maart
- adverteren van een motorfiets is niet gratis meer
- het aantal BB's wordt schaarser. Er zijn er al een behoorlijk aantal gesloopt (meestal door ongevallen). Tgenewoordig is een BB al TL als je hem van de zijstandaard laat vallen.....
 
nou ik weet er alles van ;(
de mijne :] is omgewaaid met de januari storm :( :(
en ik ben nog bezig met de afhandeling van de verzekering |(
de expert is al langs geweest en ik wacht nu af :/
 
Dat komt door een aantal redenen:
- het is winter, wacht maar tot Maart
- adverteren van een motorfiets is niet gratis meer
- het aantal BB's wordt schaarser. Er zijn er al een behoorlijk aantal gesloopt (meestal door ongevallen). Tgenewoordig is een BB al TL als je hem van de zijstandaard laat vallen.....

ik zei van de zomer ook in dit topic dat er weinig BB's op MP stonden en dat de prijzen erg hoog waren. in de analyse hierboven kan ik me dus niet vinden.
- het was toen ik het zei zomer of lente, iig geen winter.
- adverteren van motorfietsen was ook al niet gratis toen er nog veel BB's op MP stonden
- ook ik heb een BB total loss gereden, maar op het enorme aantal dat er in NL is (toen ik dat excel-bestandje maakte waren het er 2.240!!!), zal 10 of desnoods 100 BB's minder (vanwege sloop) niet te merken zijn op MP of in de prijzen.

de enige juiste conclusie lijkt me dan ook:
de mensen hebben eindelijk door wat een geweldige motorfiets het is, en dat je voor dat geld niks beters koopt! :+ misschien speelt het ook een rol dat nieuwe motorfietsen zo belachelijk duur zijn en misschien spreken de nog extremere, nog meer overbodige prestaties en de uitgebreide elektronica (van moderne supersports en Hayabusa en ZZR1400) ook niet iedereen aan?

dus dan maar BB blijven rijden en hem niet op MP zetten. hoe minder BB's op MP, hoe meer je er voor kunt vragen. ik wilde snel van m'n zilveren BB uit 2003 af (zgan, 43.000 km), en deed hem geloof ik voor 3.000 euro weg om op te vallen tussen het toen nog grote aanbod. dat werkte wel, al was de koper aanvankelijk wantrouwig vanwege de lage prijs. nu vragen ze eerder 4.250 euro voor zo'n exemplaar (al was de mijne aan een beurt doe).
 
Laatst bewerkt:
nou ik weet er alles van ;(
de mijne :] is omgewaaid met de januari storm :( :(
en ik ben nog bezig met de afhandeling van de verzekering |(
de expert is al langs geweest en ik wacht nu af :/

Hoe was je verzekerd die van mij geen bb is ook omgewaaid, topkuip alle bevestigingen stuk, kapje rond tellers stuk, knipperlicht stuk, nieuwe kuip zit er al op. Kostte me een ritje naar Alkmaar maar voor € 60,- een gave kuip en tellerkapje en nog 2 zijkappen...
 
ik zei van de zomer ook in dit topic dat er weinig BB's op MP stonden en dat de prijzen erg hoog waren. in de analyse hierboven kan ik me dus niet vinden.
- het was toen ik het zei zomer of lente, iig geen winter.
- adverteren van motorfietsen was ook al niet gratis toen er nog veel BB's op MP stonden
- ook ik heb een BB total loss gereden, maar op het enorme aantal dat er in NL is (toen ik dat excel-bestandje maakte waren het er 2.240!!!), zal 10 of desnoods 100 BB's minder (vanwege sloop) niet te merken zijn op MP of in de prijzen.

de enige juiste conclusie lijkt me dan ook:
de mensen hebben eindelijk door wat een geweldige motorfiets het is, en dat je voor dat geld niks beters koopt! :+ misschien speelt het ook een rol dat nieuwe motorfietsen zo belachelijk duur zijn en misschien spreken de nog extremere, nog meer overbodige prestaties en de uitgebreide elektronica (van moderne supersports en Hayabusa en ZZR1400) ook niet iedereen aan?

dus dan maar BB blijven rijden en hem niet op MP zetten. hoe minder BB's op MP, hoe meer je er voor kunt vragen. ik wilde snel van m'n zilveren BB uit 2003 af (zgan, 43.000 km), en deed hem geloof ik voor 3.000 euro weg om op te vallen tussen het toen nog grote aanbod. dat werkte wel, al was de koper aanvankelijk wantrouwig vanwege de lage prijs. nu vragen ze eerder 4.250 euro voor zo'n exemplaar (al was de mijne aan een beurt doe).

BB mooie fiets en staat zeker (nog steeds ja) op mijn verlanglijstje....
 
Hoe was je verzekerd die van mij geen bb is ook omgewaaid, topkuip alle bevestigingen stuk, kapje rond tellers stuk, knipperlicht stuk, nieuwe kuip zit er al op. Kostte me een ritje naar Alkmaar maar voor € 60,- een gave kuip en tellerkapje en nog 2 zijkappen...
Bb kuip is vrij prijzig :+ een diversion zie je vaker en wordt ook geregeld voor loop/sloop aangeboden dus onderdelen zijn niet zo gek duur. BB s worden niet veel aangeboden en zijn dus duurder :P
 
Hoe was je verzekerd die van mij geen bb is ook omgewaaid, topkuip alle bevestigingen stuk, kapje rond tellers stuk, knipperlicht stuk, nieuwe kuip zit er al op. Kostte me een ritje naar Alkmaar maar voor € 60,- een gave kuip en tellerkapje en nog 2 zijkappen...
ik ben wa + verzekerd en dus ook voor storm schade
en stuk zijn

topkuipframe
top kuip
ruitje
een spiegel kapje
spiegel verbreder
teller unit
kontje
 
nou ik weet er alles van ;(
de mijne :] is omgewaaid met de januari storm :( :(
en ik ben nog bezig met de afhandeling van de verzekering |(
de expert is al langs geweest en ik wacht nu af :/
nou het is er door
de verzekering keert het grootste gedeelte van de schade uit *O*
en zijn er hier nog die de motor 11 steden gaan rijden. ik hoop de bb dan weer rijdend te hebben :] :]
 
na 20 x rijden ben ik er wel beetje klaar mee.
alhoewel ik wel twijfel, want het is ook wel weer leuk.

heb inmiddels al bijna een jaar een andere motor.
 
@bert111,
Een sportievere/lichte motorfiets met nog meer koppel en motorrem *O*



werd al eerder gepost, maar wat een hoge prijzen icm hoge km-standen voor een bb op marktplaats.
Ook bij mij staat deze nog op mijn verlanglijstje, maar zonder schade en in fatsoenlijke staat zijn ze vaak moeilijk te vinden voor een normaal bedrag.
Soms vraag ik mij af hoe het kan dat een fiets van 12 jaar oud eruit ziet alsof het van een flatgebouw is gegooid.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan