KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

Mivv is gestopt met de carbon suono voor de SuperDuke ivm scheuren. Ze doen nu ipv carbon een zwart gecoate huls.
 
Zouden ze de 790 adv naar de motorbeurs brengen?
Vind het een beetje duffe occassionhal, maar voor de 790 rij ik wel even op en neer...
 
Zouden ze de 790 adv naar de motorbeurs brengen?
Vind het een beetje duffe occassionhal, maar voor de 790 rij ik wel even op en neer...

Verwacht niet dat die 790Adv, is immers een prototype, er staat. Beurs Utrecht is toch van een iets ander kaliber dan de EICMA.
 
Mivv is gestopt met de carbon suono voor de SuperDuke ivm scheuren. Ze doen nu ipv carbon een zwart gecoate huls.

Hmmmmm, dan toch kijken of ik de carbon buitenhuls om de titanium kan schuiven. Maar gezien de reacties/ ervaringen .... nog ff goed nadenken wat mogelijk is.
 
Ik wou juist die carbon kapjes *D :+ Gelukkig mag smaak verschillend zijn :P ;)
Ik heb ook nog een set akrapovic dempers liggen. (zoals voorbeeld op de foto).
Zit te twijfelen of dat setje mooi staat op de smr??

FF zoeken op google heeft geen resultaat. Geen SMR 990 met volledig carbon akra dempers gevonden.


[afbeelding]

Hi,

Als je je 'gewone' akra's wil verkopen, dan heb ik wel interesse (aangenomen dat ze op mijn 950 passen of ik een pas stuk kan vinden (wrsch aangepast y pijpje nodig).

Groetjes,

Kire / Erik
 
Hi,

Als je je 'gewone' akra's wil verkopen, dan heb ik wel interesse (aangenomen dat ze op mijn 950 passen of ik een pas stuk kan vinden (wrsch aangepast y pijpje nodig).

Groetjes,

Kire / Erik

Gezien de reacties ga ik zeker het huidige set bewaren voor als het carbonsetje het begeven heeft :Y -O- :+ .
 
Hoi,

heeft iemand al ervaring met led verlichting voor in de koplamp van z'n SM?
Eventueel linkje naar de gebruikte lamp?
 
Gaat iemand hier naar de motorbeurs?
Weet ik meteen of de 790 adv er staat :)
 
Gezien de reacties ga ik zeker het huidige set bewaren voor als het carbonsetje het begeven heeft :Y -O- :+ .

Dat lijkt me verstandig!
Als ze nou over een (half) jaar nog niet weggesmolten zijn, kom dan nog even in de lucht als je ze dan alsnog wilt verkopen.
 
Hebben jullie ervaring met een Powercommander (5) dan wel met Chiptuning / ECU Flashing (https://www.carmo.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=3_3978_5584&products_id=1159)??

Op mijn vorige motor had ik een PC5 geinstalleerd en een map (op een rollenbank) laten schrijven. Hierover was ik zeer tevreden. Nu lees ik dus ook over Chiptuning / ECU Flashing, kende het niet dus vandaar hier even navragen 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hoi KTM owners,

Ik heb een 990 ADV uit 2006. Daarover lees ik vaak dat er problemen zijn met de:
1 - Koppelbegrenzer (Torque limiter)
2 - Starterkrans (Freewheel)
3 - Bouten van het vliegwiel (Freewheel bolts)

Hoe vaak komen deze problemen nu voor en moet ik dit alles preventief laten maken of loopt het wel los... :+

Mijn KTM heeft geen enkel probleem en start/loopt als een zonnetje. Omdat de bouten van het vliegwiel (3) zo gefikst zijn, was ik van plan om hem een keer open te maken. Maar als ik 1 en 2 zeer zeker moet doen kan ik als alles open ligt het net zo goed in 1 keer doen.

Preventief aan beginnen of niet? :/
 
Hoi KTM owners,

Ik heb een 990 ADV uit 2006. Daarover lees ik vaak dat er problemen zijn met de:
1 - Koppelbegrenzer (Torque limiter)
2 - Starterkrans (Freewheel)
3 - Bouten van het vliegwiel (Freewheel bolts)
:/

Ik heb ook een 2006 adv. met een goeie 120000km op de teller, 2de eigenaar.
1 - geen problemen mee. Maar is mij niet bekend of deze door de eerste eigenaar is gewijzigd. Maar zolang de motor netjes start zonder een hoop herrie, niets aan doen
2 - geen problemen mee
3 - dacht dat dit alleen bij de 950 adv. een probleem was.

En idd op Forum.lc8.nl veel kennis aanwezig.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een 2006 adv. met een goeie 120000km op de teller, 2de eigenaar.
1 - geen problemen mee. Maar is mij niet bekend of deze door de eerste eigenaar is gewijzigd. Maar zolang de motor netjes start zonder een hoop herrie, niets aan doen
2 - geen problemen mee
3 - dacht dat dit alleen bij de 950 adv. een probleem was.

En idd op Forum.lc8.nl veel kennis aanwezig.

Thx, zal idd het LC8 forum eens proberen.
 
YES *O* *O* *O* *O* hij staat thuis.... mijn SMR 990 :9~ :9~

Met dikke complimenten voor Motorcentrum Eibergen :Y :t
Was van plan de motor op te halen... maar het weer zat niet mee (en vooral de hoeveelheid zout op de weg :X Wordt ik op Valentijnsdag gebeld door MCE of ze de motor thuis kunnen afleveren (kosteloos :t }) ).

Dus nu heel hard hopen op beter weer. Wil ff wat km's maken :] :] :] :] :Y

Heb ook een SMT zadel gekocht op MP. Dat is schijnbaar bij langere afstanden net ff wat comfortabeler dat de originele SMR PLANK :P
 
YES *O* *O* *O* *O* hij staat thuis.... mijn SMR 990 :9~ :9~

Met dikke complimenten voor Motorcentrum Eibergen :Y :t
Was van plan de motor op te halen... maar het weer zat niet mee (en vooral de hoeveelheid zout op de weg :X Wordt ik op Valentijnsdag gebeld door MCE of ze de motor thuis kunnen afleveren (kosteloos :t }) ).

Dus nu heel hard hopen op beter weer. Wil ff wat km's maken :] :] :] :] :Y

Heb ook een SMT zadel gekocht op MP. Dat is schijnbaar bij langere afstanden net ff wat comfortabeler dat de originele SMR PLANK :P

Van harte! Alvast veel plezier :]


Wat dat SMT zadel betreft, ik had begrepen dat je daarmee lager op de motor komt te zitten. Klopt dit?
 
Van harte! Alvast veel plezier :]


Wat dat SMT zadel betreft, ik had begrepen dat je daarmee lager op de motor komt te zitten. Klopt dit?

Geen idee :+ heb hem nog niet geplaatst/ vergeleken.
Ga deze zomer op vakantie naar Zuid Frankrijk en wil dan de motor daar laten bezorgen om hem dan zelf terug naar NL te rijden. Kan de rest van het gezin lekker terug met het vliegtuig en plak ik er nog een weekje motor vakantie aan vast met een maat van me :9~ :] :z
Om die reden wil ik een comfortabeler zadel. Op MP kon ik het SMT zadel kopen voor weinig dus heb de gok gewaagd. Wie weet laat ik het SMT zadel aanpassen (dan ook gelijk verhogen als het te laag zit).
 
Gelijk nog maar even een vraag. Ik ben nog opzoek naar een tanktas voor mijn 990SMR, iemand tips?
 
Terug
Bovenaan Onderaan