Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

Das dan heel erg jammer dat die afvallen... Ik vind het leuke ervan door te moeten zoeken toch steeds op pasjes en plekjes uit te komen (ook al zijn het niet de juiste) die mij weer de moeite waard lijken om ze op te nemen in de route.
Deze foto is een willekeurige kroeg zoals er zo veel zijn in Duitsland.
 
Laatst bewerkt:
Das dan heel erg jammer dat die afvallen... Ik vind het leuke ervan door te moeten zoeken toch steeds op pasjes en plekjes uit te komen (ook al zijn het niet de juiste) die mij weer de moeite waard lijken om ze op te nemen in de route.
Deze foto is een willekeurige kroeg zoals er zo veel zijn in Duitsland.


Ze hoeven van mij niet af te vallen David maar jij zegt "Zonder SV geen lol aan om te zoeken."

In Duitsland en Oostenrijk is 90 % niet gedekt door SV. Dus?

Straks thuis plaats ik een foto waar SV wel is geweest vergeten we deze. ;)
 
:} :} :t Ben wel nieuwsgierig hoe gevonden.

Via google images.

- Eerst op de originele foto klikken waardoor ie groter wordt. Dan met de rechtermuisknop "afbeeldinglocatie kopieren" kiezen.
- Daarna naar http://images.google.com
- klik op het foto toestel naast het zoekveld
- plak de gekopieerde afbeeldinglocatie in het schermpje wat dan verschijn, en kies "Zoeken op afbeelding"
- nu verschijnen er zoekresultaten, maar de foto staat er nog niet bij.
- verwijder het automatisch toegevoegde trefwoord "House"
- voeg trefwoorden Harz Hotel toe en start de zoekopdracht met enter
Voila! Eerste foto onder "Visueel vergelijkbare afbeeldingen". 8-)

Het uiteindelijke resultaat: google images zoekresultaat
 
Yep, dat zag ik al aan de reclame op het fietsenrekje, net als Dutch:

Gezien de reclame op de fietsenstandaard: Harz?

Het sterke drankje van de streek. :)

Ik ben er zelf namelijk ook op vakantie geweest, maar dan met de motor-op-vier-wielen.
Sterker nog, ik realiseer me net dat ik waarschijnlijk langs dat hotel ben gereden. _O-
En ik heb bewijs! : Youtube filmpje (het hotel staat niet in het filmpje, maar het is down-the-road van het hotel).
 
Laatst bewerkt:
Yep, dat zag ik al aan de reclame op het fietsenrekje, net als Dutch:Het sterke drankje van de streek. :)

Ik ben er zelf namelijk ook op vakantie geweest, maar dan met de motor-op-vier-wielen.
Sterker nog, ik realiseer me net dat ik waarschijnlijk langs dat hotel ben gereden. _O-
En ik heb bewijs! : Youtube filmpje (het hotel staat niet in het filmpje, maar het is down-the-road van het hotel).


Klopt, dan ben je er vast langs gereden. Op jou filmpje zie je ook een van de lussen op onderstaande afbeelding. Verderop langs de 498 ligt dat hotelletje.

full
 
- Eerst op de originele foto klikken waardoor ie groter wordt. Dan met de rechtermuisknop "afbeeldinglocatie kopieren" kiezen.
- Daarna naar http://images.google.com
- klik op het foto toestel naast het zoekveld
- plak de gekopieerde afbeeldinglocatie in het schermpje wat dan verschijn, en kies "Zoeken op afbeelding"
- nu verschijnen er zoekresultaten, maar de foto staat er nog niet bij.
- verwijder het automatisch toegevoegde trefwoord "House"
- voeg trefwoorden Harz Hotel toe en start de zoekopdracht met enter
Voila! Eerste foto onder "Visueel vergelijkbare afbeeldingen". 8-)

Het uiteindelijke resultaat:
Het kan eenvoudiger: (met XP :+ )
Rechtsklik op het plaatje zelf.
In het menu de onderste optie kiezen <afbeelding zoeken in Google>
De geboden suggestie vervangen door een Nederlandse of in de geschatte landstaal.
(bij house krijg je alles te zien van Amerika) :(

Bij: <bar Harz> en <restaurant Harz> kwam ik het Gasthof niet tegen. Na jouw uitzetting met <hotel Harz> was het het eerste plaatje.
 
Laatst bewerkt:
Ik moest eerst denken aan die bocht bij Lech, maar daar is geen streetview. Even verder kijken zag ik de Franse vlag hangen... Ik vermoed dus in ieder geval Frankrijk.
 
Ik moest eerst denken aan die bocht bij Lech, maar daar is geen streetview. Even verder kijken zag ik de Franse vlag hangen... Ik vermoed dus in ieder geval Frankrijk.


Geen Frankrijk, en ook geen Oostenrijk dus. SV heeft het grootste stuk van de pas niet gecoverd maar dit stuk is vanuit een andere positie wel te zien vanuit zo'n 360 graden SV fotopunt
 
Terug
Bovenaan Onderaan