Teller vraag

G.S.U.S

Die hard MF'er
6 okt 2005
339
0
Leeuwarden
Ik ben nieuwsgierig hoever de km stand van een zx6r 2009 gaat. Waarschijnlijk tot 999999.
Maar wat gebeurd er dan wanneer je 1km verder rijd?? gaat de teller dan weer naar 0?

Weet iemand hier antwoord op?
 
Ik heb van andere mensen gehoord dat de km stand op 999999 blijft staan...
Dan zorg je er toch voor dat die andere mensen jou daarvoor bewijs leveren, als dat zo belangrijk voor je is :?

Of wilde je terug gaan en zeggen 'ja maar op internet staat iets anders!'

Vraag het de dealer of fabrikant, dan weet je wellicht meer :)
 
Dit was een serieus vraag,

Ik wil op mijn motor zx6r 2005 met een modificatie een zx6r 2009 tellerwerk opbouwen. Helaas hebben de tellerwerken die ik vind op internet hogere km stand. Ik heb een tool waarmee ik de tellerstand kan corrigeren, alleen dit kan alleen omhoog, en niet omlaag.

Dus ik vraag me af wat gebeurd er als ik corrigeer naar 999999. rijd 1 km verder, dan zou hopelijk de teller weer bij 0 beginnen waarna ik de correctie naar mijn huidige km stand kan aanpassen.

Ik ga het niet even proberen met de risico dat de tellerstand op 999999 blijft staan.
 
Ik heb het antwoord verkregen op een ander forum (wil geen gal spuiten) maar daar werd even fatsoenlijk antwoord gegeven.

Oke, ik had mijn openings post beter kunnen openen met een intro en een duidelijkere vraag stelling.

Maar voor de geïnteresseerde onder ons:

De teller (in ieder geval digitale tellers van Kawasaki) gaan tot 999999 en gaan hierna niet meer over naar 0.

Van mij mag nu een slot op deze topic.
 
Ik heb het antwoord verkregen op een ander forum (wil geen gal spuiten) maar daar werd even fatsoenlijk antwoord gegeven.
motor-forum.be :Y
Veel beleefder, andere mentaliteit :t
Oke, ik had mijn openings post beter kunnen openen met een intro en een duidelijkere vraag stelling.

Maar voor de geïnteresseerde onder ons:

De teller (in ieder geval digitale tellers van Kawasaki) gaan tot 999999 en gaan hierna niet meer over naar 0.

Van mij mag nu een slot op deze topic.
Goed dat je het weet.

Weet je ook dat er bedrijven zijn die digitale tellers op de stand naar keuze kunnen zetten?
Ik heb ooit advo gezien, toen kostte het 50 euries.
 
Terug
Bovenaan Onderaan