KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de liefhebber: heb je het travel pack op je 1290 s of r of My ride : KTM MY RIDE .

Je kunt mee doen aan de beta release van de app.

Ik heb de travelpack er op zitten, waarschijnlijk iedereen wel met een 1290 S of R.

Ik neem aan dat je eerst ff langs de dealer moet om de software op je motor te updaten? Quanta costa? Die app werkt bij mij niet echt (iphone) eigenlijk helemaal niet.... :N

Heeft iemand die navigatie er al opzitten?? Of is het nog in ontwikkeling? Is waarschijnlijk alleen geschikt om van A naar B te rijden?
 
Klopt... bedankt, maar lukt niet op mijn GALAXY S8 Plus... later nog eens proberen...

Ah, ik heb de app nu aan de praat, maar motor is nog in zijn winterslaapje dus heb het nog niet gepaired/getest. Ben benieuwd hoe dit werkt als nav systeem!! Iemand dit al gebruikt??
 
Ik ga gewoon mijn zumo maar gebruiken.
Kan ik de routes mooi thuis van te voren regelen.
Dus niet van A-Z maar van A B C -Z.
 
Ik ga gewoon mijn zumo maar gebruiken.
Kan ik de routes mooi thuis van te voren regelen.
Dus niet van A-Z maar van A B C -Z.

Ja voor trips en lange reizen gebruik ik ook de zumo maar het kan soms handig zijn als je alleen ff ergens naar toe moet, kan je de zumo thuis laten. Las in de Motoplus dat de navi €10,- gaat kosten :N

Wat een kruideniersmentaliteit!!! Koop je een motor van dik 19 rooitjes met nog een paar mille aan extra's, gaan ze je een tientje rekenen voor software die er al op zit..........pfff

Of zou de app een tientje kosten??
 
Je kunt meerdere waypoints in elke volgorde in een route zetten. Werkt goed
full
 
Ja voor trips en lange reizen gebruik ik ook de zumo maar het kan soms handig zijn als je alleen ff ergens naar toe moet, kan je de zumo thuis laten. Las in de Motoplus dat de navi €10,- gaat kosten :N

Wat een kruideniersmentaliteit!!! Koop je een motor van dik 19 rooitjes met nog een paar mille aan extra's, gaan ze je een tientje rekenen voor software die er al op zit..........pfff

Of zou de app een tientje kosten??

Tja, een paar duizend KTM's x een tientje betekent weeral ettelijke tienduizenden euro in the pocket voor KTM. ;)

De software van het Travel Pack zit ook al ex-fabriek op een Adventure, maar kost veel poen om vrij te stellen... money makes the world go round... 8-)
 
Beetje dealer activeert het gewoon voor je.
Maar wel triest dat KTM er 10 euro voor rekent..
 
Oostenrijkse kruideniersmentaliteit...

Er is nog zo'n dingetje ivm de wereldwijde hulp bij pech... Daarvoor zou ook telkens € 25 bij de onderhoudsfactuur geteld worden...


Dit bedrag is zeker niet door mijn dealer doorbelast.
Qua kosten onderhoud valt het mij ook 100% mee.
 
Ik moet het nog afwachten : de 1.000 km-beurt in Nice was vrij duur omdat de Belgische dealer die m'n motor afleverde knoeiwerk had geleverd.

De eerste jaarlijkse beurt moet dus nog komen...

De beurten van m'n KTM 690 Enduro R ABS zijn op het niveau van die van BMW... niet echt goedkoop, dus...
 
hallo allen, in het kader van de 'midlife crisis' (of eigenlijk na het crashen van mijn Falco) heb ik vorige week maar een 1190 adventure abd/eds/tpms gekocht :-) Ik wilde er eigenlijk 1 importeren maar van kijken kwam het andere dus is het maar een nieuwe geworden.. Alleen nog even wachten op de levering
De Falco blijft er (voorlopig) bij voor het circuit werk, de Ktm voor de deftige ritjes
 
hallo allen, in het kader van de 'midlife crisis' (of eigenlijk na het crashen van mijn Falco) heb ik vorige week maar een 1190 adventure abd/eds/tpms gekocht :-) Ik wilde er eigenlijk 1 importeren maar van kijken kwam het andere dus is het maar een nieuwe geworden.. Alleen nog even wachten op de levering
De Falco blijft er (voorlopig) bij voor het circuit werk, de Ktm voor de deftige ritjes

Gefeliciteerd met je aankoop. Een foto hoort er wel bij vind ik :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan