Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb vanmorgen wel 5 a 6 motoren in de file zien staan. Misschien hoorden ze bij elkaar en waren ze van de file-club oid. Ze hadden allemaal gele hesjes, dat wel. Allemaal lessers? Maar dan nog, ik zie ook lessers regelmatig door de file cruisen.
 
Zohee! Gewoon reactie gekregen vandaag! Ze hebben meneer op zijn gedrag aangesproken en hopen dat daarmee klachten als de mijne in het vervolg voorkomen worden. ;)

In elk geval netjes dat ze er nog even op terugkomen! 't Zou mij ook verbazen als die knakker er iets mee doet, maar hij is er een keer extra op aangesproken.


Tot mijn droefenis stel ik vast dat het vooral vrouwen zijn die, als ik tussen de file door aankom en stuit op een plek waar de doorgang wat (te) smal is, stoïcijns voor zich uit blijven kijken alsof ze alleen op de wereld zijn. Mannen zijn daarin wat makkelijker en maken al gauw wat ruimte. Van de grote voertuigen blijken truckers wat makkelijker dan toerbuschauffeurs.

Jep, dat valt mij ook op. Net alsof het rijden maar nèt goed gaat en elke 'extra' beweging/handeling/actie weer gevaar met zich mee brengt. Autorijden is dan ook erg moeilijk :')
 
Dus jij moest af en toe over de linker doorgetrokken streep? Dat mag inderdaad niet. Kniesoor die daar op let overigens, ik zou er ook gewoon overheen slingeren.
Of als rijstrook 1 wel rijdt, gewoon die pakken. Kom hier ook geregeld bij een soortgelijke situatie, dat rijstrook 1 de ene snelweg is, en rijstrook 2+3 de verbindingsweg is naar de andere snelweg. R1 rijdt dan gewoon, en 2+3 staat stil. Dan ga ik echt niet filteren, maar rij ik gewoon op 1, en rij bij het puntstuk pas naar 2+3. Ziet er aso uit, maar is veiliger.
 
Dus jij moest af en toe over de linker doorgetrokken streep? Dat mag inderdaad niet. Kniesoor die daar op let overigens, ik zou er ook gewoon overheen slingeren.
Ik reed eigenlijk tussen de doorgetrokken en de onderbroken strepen in. Ik wissel eigenlijk niet van rijbaan, maar rij er tussenin. Ik ga het eens navragen bij een rijschool :')
 
Heb nu al mijn derde koekblik met stoelverwarming, maar ik gebruik die nooit. Ik vind dat echt een van de meest nutteloze accessoires die de fabrikanten tegenwoordig aanbieden.
In mijn BMW zaten leren stoelen met stoelverwarming.
Nu heb ik het meestal warm en dus zelden koud, maar om op een leren stoel te gaan zitten die een eigen temperatuur van onder nul heeft is toch wel best frisjes. Maar hij ging dan ook wel na 5 minuten weer uit....
Bij stoffen stoelen is het in NL inderdaad overdreven luxe, behalve voor dames (die hebben het immers altijd koud).
 
In mijn BMW zaten leren stoelen met stoelverwarming.
Nu heb ik het meestal warm en dus zelden koud, maar om op een leren stoel te gaan zitten die een eigen temperatuur van onder nul heeft is toch wel best frisjes. Maar hij ging dan ook wel na 5 minuten weer uit....
Ah, dat zou kunnen, nog nooit eentje met leren bekleding gehad. Maar vind dat ook niet iets om speciaal naar te streven :N Helemaal niet als ik dit lees :+
 
Heb nu al mijn derde koekblik met stoelverwarming, maar ik gebruik die nooit. Ik vind dat echt een van de meest nutteloze accessoires die de fabrikanten tegenwoordig aanbieden.
In een diesel, zeker de wat minder nieuwen, is het super. Mijn eerste diesel gaf pas na 3 a 4 km een beetje warmte af in de winter.
 
In mijn BMW zaten leren stoelen met stoelverwarming.
Nu heb ik het meestal warm en dus zelden koud, maar om op een leren stoel te gaan zitten die een eigen temperatuur van onder nul heeft is toch wel best frisjes. Maar hij ging dan ook wel na 5 minuten weer uit....
Bij stoffen stoelen is het in NL inderdaad overdreven luxe, behalve voor dames (die hebben het immers altijd koud).

In mijn BMW zitten stoffen stoelen met verwarming. Zelfs hoog zomer gaat de airco een graadje lager en de stoelverwarming aan. :}

Als je een rug hebt die door de medische wetenschap is opgegeven, dan is dat geen overbodige luxe maar eerder noodzaak. Verder valt op dat een iedere die eens met mij mee rijd en op dezelfde manier de stoelverwarming gebruikt ineens ook graag stoelverwarming wil hebben. :Y

Kan je overleven zonder. Zekers :Y . Wil je nog zonder. Nope :N .
 
Even baas boven baas Mijn BMW heeft ook nog stuurverwarming. En dat is heerlijk in dit jaargetijde. Vanmiddag zelfs de kap omlaag gedaan en heerlijk in het zonnetje van de ene werkplek naar de andere getoerd...
 
Even baas boven baas Mijn BMW heeft ook nog stuurverwarming. En dat is heerlijk in dit jaargetijde. Vanmiddag zelfs de kap omlaag gedaan en heerlijk in het zonnetje van de ene werkplek naar de andere getoerd...

:t Lijkt mij een goed plan voor de volgende :Y
 
Randdebielen van de Amsterdamse gemeentereiniging. (Kort) filmpje: https://youtu.be/znoTxNrurhQ

Ik ben daarna nog even teruggereden om ze in persoon te confronteren. Omdat ze daar alle drie met hun herkenbare harses op staan en ik geen zin heb in editten heb ik dat eraf gelaten. Suffice it to say dat de alfa-vuilnisman (die op dit filmpje ook naar me toe stapt) meteen begon dat het niet netjes was dat ik op de openbare weg andere mensen filmde, want privacyschending. De gast die de vuilniszakken gooide had die dag z'n eerste dag, en dan "kan dat gebeuren", volgens het heerschap. I beg to differ.

Er gaat in ieder geval een gepeperde klachtenbrief met link naar dit filmpje en het nummerbord en tijdstip naar de stadsreiniging. Weet niet of er wat mee gebeurt, maar goed, dat is aan de gemeente. Wat een randdebielen :( :(
 
Ik vind 't op moto madness altijd zo stom als mensen roepen "I got you on camera, asshole" maar als je dan zelf een keer over de zeik bent dan blijkt dat toch het eerste dat in je opkomt :')
 
Ik vind 't op moto madness altijd zo stom als mensen roepen "I got you on camera, asshole" maar als je dan zelf een keer over de zeik bent dan blijkt dat toch het eerste dat in je opkomt :')
Ik hen t filmpje gezien.

Goed dat je er wat van zegt.

Toch: Het is gewoon per ongeluk, en wel omdat deze persoon erg makkelijk en laks omgaat met vuilniszakken in een wagen pleuren. Het is op zich geen moeilijk werk, waar niet veel meer hersencellen voor nodig zijn dan bijvoorbeeld poepen. Het gaat mis door desinteresse en proberen na te doen wat de anderen doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan