Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Natuurlijk mikten ze niet op die kinderwagen of zo. Maar wat helemaal niet per ongeluk gaat is het gewoon blind die zakken in een drukke ochtendspits over een druk fietspad bij een kruispunt flikkeren. Dat doen ze gewoon een paar keer achter elkaar. Zo veel totale schijt hebben aan je omgeving vind ik echt onvoorstelbaar. Zelfs met zo'n hersentekort.

En dan achteraf zeggen dat IK fout ben omdat ik de boel film. Voor zo'n comeback, hoe pathetisch ook, moet je toch op z'n minst niet medisch zwakzinnig zijn of zo :/
 
Ja, en de een klaagt over zweethanden en de ander over brandblaren _O-

Waar zijn die jongens van Jan de Witt ...? :? '(

Zeker zelf geen handvatverwarming?
Als je die gehad zou hebben dan had je geweten dat beide onzin is.

Zweethanden krijg ik alleen in goedkope "plastic" handschoenen van de Aldi of de Lidl (Ook zonder handvatverwarming) en omdat een fatsoenlijke handvatverwarming instelbaar is zal je ook nooit brandblaren krijgen...
 
Een paar dagen geleden in de spits in de stad, zit ik vast achter een auto (er is maar één rijstrook de ene kant op, en die is best smal, en ik wou niet een dubbele doorgetrokken lijn over om er langs te gaan)

Komt zo'n 125cc scooter ofzo langs de auto's die ik ook net heb weten in te halen, met een oudere man erop, die rijdend zo'n cigarillo zit te roken. Goed... los van het feit dat ik het sowieso een beetje asociaal vind om dat soort dingen in het openbaar te roken én van het feit dat rokend rijden mij alles behalve ideaal lijkt... De opmerking over de geur van mijn uitlaat terwijl ie zijn rook zo ongeveer mijn helm in blaast vond ik een beetje te ver gaan. Maar ik was zo verbaasd en het kwam zo onverwacht dat ik in eerste instantie niet eens wist te reageren.

Verder ging die goede meneer op het fietspad verder... Want eh^^
 
Een paar dagen geleden in de spits in de stad, zit ik vast achter een auto (er is maar één rijstrook de ene kant op, en die is best smal, en ik wou niet een dubbele doorgetrokken lijn over om er langs te gaan)

Komt zo'n 125cc scooter ofzo langs de auto's die ik ook net heb weten in te halen, met een oudere man erop, die rijdend zo'n cigarillo zit te roken. Goed... los van het feit dat ik het sowieso een beetje asociaal vind om dat soort dingen in het openbaar te roken én van het feit dat rokend rijden mij alles behalve ideaal lijkt... De opmerking over de geur van mijn uitlaat terwijl ie zijn rook zo ongeveer mijn helm in blaast vond ik een beetje te ver gaan. Maar ik was zo verbaasd en het kwam zo onverwacht dat ik in eerste instantie niet eens wist te reageren.

Verder ging die goede meneer op het fietspad verder... Want eh^^

Serieus?
 
Nouja... Het is een hele persoonlijke mening.

Kijk, om alles in perspectief te brengen: ik heb zelf jarenlang gerookt.
En toch vind ik het nu ergens storend dat er overal op straat gerookt kan worden. Niet dat ik vind dat het niet meer zou moeten mogen ofzo. Wat ik bedoel: iedereen is vrij om zijn eigen keuzes te maken, maar soms vind ik het dus op straat lastig om mij aan mijn keus om niet te roken en dus niet met de geur van rook in mijn kleding rond te lopen te houden. Of En er zijn dingen die nog een sterkere geur dan andere hebben. Asociaal is een te sterke woord. Het is gewoon dat ik op straat het wel zonder de geur van sigaretten zou kunnen doen...

Ook moet ik wel zeggen dat toen ik het ging schrijven ik het verhaal weer in mijn hoofd afspeelde, en ik weer geïrriteerd raakte van die meneer die het letterlijk in mijn gezicht blies, en ik uitte het dus iets herder dan ik het bedolde. Niet de meest handige opmerking van mij. Excuses ervoor.
 
Laatst bewerkt:
Nouja... Het is een hele persoonlijke mening.

Kijk, om alles in perspectief te brengen: ik heb zelf jarenlang gerookt.
En toch vind ik het nu ergens storend dat er overal op straat gerookt kan worden. Niet dat ik vind dat het niet meer zou moeten mogen ofzo. Wat ik bedoel: iedereen is vrij om zijn eigen keuzes te maken, maar soms vind ik het dus op straat lastig om mij aan mijn keus om niet te roken en dus niet met de geur van rook in mijn kleding rond te lopen te houden. Of En er zijn dingen die nog een sterkere geur dan andere hebben. Asociaal is een te sterke woord. Het is gewoon dat ik op straat het wel zonder de geur van sigaretten zou kunnen doen...

Ook moet ik wel zeggen dat toen ik het ging schrijven ik het verhaal weer in mijn hoofd afspeelde, en ik weer geïrriteerd raakte van die meneer die het letterlijk in mijn gezicht blies, en ik uitte het dus iets herder dan ik het bedolde. Niet de meest handige opmerking van mij. Excuses ervoor.

Je hebt gewoon gelijk hoor. :t
 
Ik als niet-roker vind 't ook maar een smerige en vervelende gewoonte van mensen. Leuk, als de zon begint te schijnen kunnen we heerlijk op een terrasje eten... ware het niet dat er altijd wel een goorlap is die naast je gaat zitten roken. :r
Een rookverbod op terrassen zou ik zeker toejuichen.

Ja maar het moet want blabla? Ja, ik moet ook dagelijks kakken, dat doe ik ook niet naast jou op een terras maar netjes in een soort van speciale rookruimte voor 'kakkers'. ;)
 
"Ik heb het op film!"

Whoop-dee-fucking-doo...
Ja ik zeg toch, heel stom, ik heb zelf altijd precies deze reactie als ik dat een ander zie roepen. Maar zoals ik zei, blijkbaar is het ook bij mij het eerste dat in me opkomt. Ik was pissig en dacht niet heel lang na over wat ik ze toch even wilde meegeven.
 
Natuurlijk mikten ze niet op die kinderwagen of zo. Maar wat helemaal niet per ongeluk gaat is het gewoon blind die zakken in een drukke ochtendspits over een druk fietspad bij een kruispunt flikkeren. Dat doen ze gewoon een paar keer achter elkaar. Zo veel totale schijt hebben aan je omgeving vind ik echt onvoorstelbaar. Zelfs met zo'n hersentekort.

En dan achteraf zeggen dat IK fout ben omdat ik de boel film. Voor zo'n comeback, hoe pathetisch ook, moet je toch op z'n minst niet medisch zwakzinnig zijn of zo :/

Wat ik niet snap, is waarom je die moeder niet even ferm aanspreekt hoe ze het in haar hoofd haalt met haar kwetsbare baby de drukke en gevaarlijke ochtendspits van Amsterdam te trotseren.
Een moeder die het trouwens veel minder erg vindt dat haar kind bijna onder een vuilniszak terecht kwam dan jij op één of andere manier _O-
 
Laatst bewerkt:
....
Zweethanden krijg ik alleen in goedkope "plastic" handschoenen van de Aldi of de Lidl (Ook zonder handvatverwarming) ...
Dat verschilt per persoon.
Ik heb al eens zonder handschoenen ernstig last gekregen van zweethanden toen een jongedame die ik als 17-jarige al een hele tijd zeer aantrekkelijk vond mij onverwacht aansprak..... :+
 
Ik als niet-roker vind 't ook maar een smerige en vervelende gewoonte van mensen. Leuk, als de zon begint te schijnen kunnen we heerlijk op een terrasje eten... ware het niet dat er altijd wel een goorlap is die naast je gaat zitten roken. :r
Een rookverbod op terrassen zou ik zeker toejuichen.

Ja maar het moet want blabla? Ja, ik moet ook dagelijks kakken, dat doe ik ook niet naast jou op een terras maar netjes in een soort van speciale rookruimte voor 'kakkers'. ;)
Dat vind ik uiterst sympathiek en stel ik zéér op prijs! :+
 
Ik als niet-roker vind 't ook maar een smerige en vervelende gewoonte van mensen. Leuk, als de zon begint te schijnen kunnen we heerlijk op een terrasje eten... ware het niet dat er altijd wel een goorlap is die naast je gaat zitten roken. :r
Een rookverbod op terrassen zou ik zeker toejuichen.

Ja maar het moet want blabla? Ja, ik moet ook dagelijks kakken, dat doe ik ook niet naast jou op een terras maar netjes in een soort van speciale rookruimte voor 'kakkers'. ;)

Jarenlang wilden niet-rokers dat er binnen niet meer gerookt mag worden. Dat is gelukt dus ga je maar lekker binnen zitten. Terras is voor de roker :+
 
Jarenlang wilden niet-rokers dat er binnen niet meer gerookt mag worden. Dat is gelukt dus ga je maar lekker binnen zitten. Terras is voor de roker :+
Jarenlang wilden niet-rokers dat er binnen niet meer gerookt mag worden. Dat is gelukt dus ga je maar lekker binnen zitten. Terras is voor de rostinker, wou je toch zeggen? :+
 
Echt HET SMERIGSTE op de weg; rijd je achter een auto, wordt er een peuk t raam uitgegooid.

Heb dan echt de neiging om de wet van karma toe te passen...
 
water ballonnetje met oud olie en dat op zijn/haar
voorruit laten vallen, hun gooien wat weg , en krijgen wat weer
 
Spetterpoep op zijn/haar voorruit? })

Is dit jouw motorpak? :o

125299e9-3a06-4bc9-80e9-dd4ad2a3e553
 
Vandaag voor de eerste woon-werk rit op m'n 'nieuwe' fiets. Een ZRX1200S met luide uitlaat... dat laatste had ik niet helemaal door tijdens de proefrit (:P) en wat mij betreft komt er weer een wat stillere, met e-keur, op.

Paar keer bijna afgesneden door een koekblik... loud pipes save lives? :N

Niet de meest ideale dag voor de eerste ww-rit, koud, code geel, en banden die eigenlijk niet geschikt zijn voor dit winterweer maakte dat ik mentaal toch wat moeite had vanmorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan