Wintertesten 2018

Da;s waar. Maar als íe nu 5 sec achter de rest stond, was het ook geen goed voorteken ;)
Dus het zegt wel een klein beetje iets :P
 
Testen zeggen mij niks.
Beetje gezond optimisme is niks mis mee hoor :+

Zit er gewoon goed bij vanaf het begin tussen een aantal ervaren Moto2 coureurs. Tuurlijk, dat ene snelle rondje zegt geen fuck, maar als je onderaan de lijst staat zegt dat wel wat imo
 
Beetje gezond optimisme is niks mis mee hoor :+

Zit er gewoon goed bij vanaf het begin tussen een aantal ervaren Moto2 coureurs. Tuurlijk, dat ene snelle rondje zegt geen fuck, maar als je onderaan de lijst staat zegt dat wel wat imo
:^
 
Beetje gezond optimisme is niks mis mee hoor :+

Zit er gewoon goed bij vanaf het begin tussen een aantal ervaren Moto2 coureurs. Tuurlijk, dat ene snelle rondje zegt geen fuck, maar als je onderaan de lijst staat zegt dat wel wat imo


Als het nou een snel rondje is zegt het niks, maar hij zet ze behoorlijk constant neer, dus het is geen uitschieter. Ik vind dat hij het netjes doet voorlopig.
 
Als het nou een snel rondje is zegt het niks, maar hij zet ze behoorlijk constant neer, dus het is geen uitschieter. Ik vind dat hij het netjes doet voorlopig.
#Metoo :9
Bij MotoGP moeten er veel verschillende onderdelen, banden en set-ups getest worden. Is het niet zo dat er bij Moto2 en Moto3 gewoon minder verschillende spullen en set-ups te testen zijn omdat de basis al redelijk uniform is? :?
MotoGP is echt een prototypeklasse, maar vooral Moto2 is een al redelijk dichtgetimmert volgens mij. Daar is het vooral zaak om de motor naar je hand te zetten of zit ik ernaast?
 
#Metoo :9
Bij MotoGP moeten er veel verschillende onderdelen, banden en set-ups getest worden. Is het niet zo dat er bij Moto2 en Moto3 gewoon minder verschillende spullen en set-ups te testen zijn omdat de basis al redelijk uniform is? :?
MotoGP is echt een prototypeklasse, maar vooral Moto2 is een al redelijk dichtgetimmert volgens mij. Daar is het vooral zaak om de motor naar je hand te zetten of zit ik ernaast?
@ mezelf: lezen, eerst lezen...

Positieve test Bendsneyder: "Veel verschillende dingen geprobeerd"
Positieve test Bendsneyder: "Veel verschillende dingen geprobeerd" - Moto2 nieuws
 
gezien de foto's heeft hij wel een beetje rossi stijl komt waarschijnlijk door zijn lengte nu hopen dat hij ook zijn snelheid kan kopieren.
denk wel dat het goed komt met bo.
 
DV0tVkzWAAAGaRk.jpg
 
@ mezelf: lezen, eerst lezen...

Positieve test Bendsneyder: "Veel verschillende dingen geprobeerd"
Positieve test Bendsneyder: "Veel verschillende dingen geprobeerd" - Moto2 nieuws
Dat is meer de setup qua chassis, volgend jaar lijkt de electronica van de Moto2 meer op die van de MotoGP. Gelukkig hoeft Bo zich nu nog niet te concentreren op launch-,tractie- en wheeliecontrole en de (lastig) electronische motorrem.

Buiten dit worden het wel extra mooie machientjes volgend jaar. :9
Het driecilinder blok is zowel compacter als krachtiger dan het CBR blok.
Dit jaar nog wel Ibrator, volgend jaar valt er wel eens weer wat uit te "vogelen "
:^
 
Dat is meer de setup qua chassis, volgend jaar lijkt de electronica van de Moto2 meer op die van de MotoGP. Gelukkig hoeft Bo zich nu nog niet te concentreren op launch-,tractie- en wheeliecontrole en de (lastig) electronische motorrem.

Buiten dit worden het wel extra mooie machientjes volgend jaar. :9
Het driecilinder blok is zowel compacter als krachtiger dan het CBR blok.:^


En niet te vergeten het geluid https://youtu.be/ekyc8BBtTl4
:P :P
 
KTM meldt dat Pol Espagaro de test op Buriram circuit niet kan rijden vanwege een hernia (L4).
Pol is al geopereerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan