Assen Formule 1 circuit

Meer is niet altijd goed , het circuit was 30 jaren terug mooier voor de motoren maar er viel minder te verdienen schijnbaar. :]
Het circuit moest worden ingekort van Dorna... Voorwaarde van nieuwe contractverlenging destijds.
 
Laatst bewerkt:
Het circuit moest worden ingekort van Dorna... Voorwaarde van nieuwe contractverlenging destijds.

Is dat zo :?

Ik dacht dat er ruimte gemaakt moest worden voor de TT hall en een parkeerplaats waar niemand op parkeert :') O-)
 
Laatst bewerkt:
Het circuit moest worden ingekort van Dorna... Voorwaarde van nieuwe contractverlenging destijds.

En ondertussen werd er in Amerika een circuit gebouwd van 6 km, waar nu ook gewoon een GP verreden wordt, rara hoe kan dit???

Formule 1 op Assen je kon er op wachten dat ze het zouden gaan proberen gezien de geluiden die ze de laatste jaren laten horen. En laten we eerlijk zijn, Zandvoort heeft het gewoon (nog) niet voor elkaar en dan is zo'n onderzoek over de haalbaarheid wel leuk, maar dat zie ik meer als een sigaar uit eigen doos. Als ze er echt voor willen gaan, dan hadden ze allang stappen moeten maken, maar ze wachten maar af.
Assen is prima up to date, een paar "kleine" aanpassingen aan het circuit en wellicht nog e.e.a. aan de paddocks, hospitality en Assen is er lijkt mij klaar voor. (Mits de grote sponsor komt natuurlijk).

En hoewel ik absoluut geen F1 liefhebber/fan ben, kan ik het bestuur wel voorstellen, gezien de hele Formule 1/Max hype op dit moment in Nederland, vind ik dat ze daar prima op ingespeeld hebben, als je 200 euro voor een kaartje gaat vragen dan denk ik dat het nog stamp- en stampvol zal gaan zitten.
 
Nee om het publiek meer waar voor het geld te geven ,....dan komen ze 28 keer voorbij ipv 20 keer.
Silverstone is bijna of zelfs meer dan 6 km en dan zie je ze maar 20 keer langs komen.


Voor sommige geldt,dat 1 keer al genoeg (teveel) is :+
 
Laatst bewerkt:
Als de F1 naar Assen zullen ze nooit of te nimmer accepteren dat de MotoGP belangrijker is dan de F1. Dus dan zal de MotoGP automatisch tweede viool moeten spelen, wat ze in Assen ook zeggen. Ach ja, het enige waar het om gaat is toch geld, daar moet alles blijkbaar ondergeschikt aan worden gemaakt. Te walgelijk voor woorden, maar ja.
 
Mooi man F1 op Assen, ik hoop dat het doorgaat!
Zandvoort is een oude bende.....

Zolang ze het niet verkloten voor de motoren kan ik het alleen maar aanmoedigen.

Zelfs zou ik het mooier vinden als Assen voor de GP blijft en Zandvoort eens goed op de schop wordt genomen. Zandvoort heeft potentie zat, maar er zal wel wat miljoen tegenaan gesmeten moeten worden.

Niet alleen de baan, maar ook de weg er naar toe is nu niet ideaal voor een circus.

Spuit 11 zie ik nu :+
 
Laatst bewerkt:
Als dat ook voor een zonnige zomerdag geldt vind ik jou nog optimistisch.
 
Laatst bewerkt:
De naam is alleen vastgelegd voor Nederland. Kan met die naam dus ook op Zandvoort of zelfs een cityrace
Klopt, of op Schiermonnikoog :+

Maar even serieus, er gebeurd achter de schermen nog veel meer in Assen op dit moment ;)
Gaat goed komen, er komt F1, het circuit wordt niet vern#%kt en het gaat niet ten koste van geluidsdagen oid.
 
Klopt, of op Schiermonnikoog :+

Maar even serieus, er gebeurd achter de schermen nog veel meer in Assen op dit moment ;)
Gaat goed komen, er komt F1, het circuit wordt niet vern#%kt en het gaat niet ten koste van geluidsdagen oid.

Zekers. Een zeer professioneel team wat het circuit runt. Geen pandjesbaas uit Amsterdam.. ;)
 
Opzouten met die Verstappenhype :X op ons Assen :r
Op Spa is genoeg immers Verstappen is een :+ halve Belg
 
Opzouten met die Verstappenhype :X op ons Assen :r
Op Spa is genoeg immers Verstappen is een :+ halve Belg

Hallelujaaaaaaaaaaaaa :}
Amen :t

En als ze dan alsnog graag in NL willen hobbelen, dan zeg ook ik
ZANDVOORT!!
Daar waar het thuis hoort :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan