startproblemen pocketbike/minibike

brian97

Rookie
8 feb 2018
18
0
dag allen

gisteren heb ik me een pocketbike gekocht die niet draaide omdat die al effe stilstond om wat aan te sleutelen.
na een paar uurtjes werk heb ik zowat alles gedaan wat ik ervan ken..
wie o wie kan me helpen zoeken naar het probleem...
wat ik al gedaan heb:
bougie opgekuisd, vonkt
alle leidingen vervangen
carbu volledig uitgekuisd
proberen starten met easy starter in de luchtfilter.
toen ik heb dan probeerde te starten ging die effe aan maar valt altijd direct uit.
please help me!
 
Je moet opzoeken wat de compressie moet zijn bij dit type motorblokje en dan de tester er aan hangen. Maar voor de prijs van een compressie meter heb je ook een nieuw blokje. Die dingen kosten maar 6 tientjes
 
ik heb een mengeling van super 98 (garagist waarvan ik een onderdeel gekocht heb rade me dit aan) en 2t olie, heb nu m'n bougie nog eens opgekuisd en he did it hij starte en als ik de gas openhield deed die het zolang ik het deed tot ik de gas los liet.. toen viel hij weg... what's up next...? :/
 
ben ik mee bezig, ben al verschillende keren opnieuw begonnen, als deze te ver is gedraaid zou hij dan niet in te hoge toeren moeten blijven draaien zonder gas...?
 
ik kan hem nu nog enkel starten met behulp van snel starter in de luchtfilter, hij blijft dan wel draaien zolang ik de gas open heb maar weer vanaf ik die los laat is het gedaan.. de stationairschroef zit helemaal ingedraaid..
 
Terug
Bovenaan Onderaan