Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Vandaag nog geen nieuw brommertje gezien bij de dealer. Ja, die van MrsTenCats, die staat er wel, maar die van mij zat nog ergens in de kwaliteitscontrole.
Hoorde toevallig ook dat er momemteel weinig geleverd wordt vanuit Berlijn. Geen idee waarom dat nu weer is.

Maar ja, wat maakt het uit met die pekelzooi.
 
Laatst bewerkt:
Voor zover ik heb begrepen houdt men de kiezen stijf op elkaar, dus maar even kijken waar en wanneer er iets begint te "lekken".
In februari heb ik nog wel geduld en de eerste helft van maart ook nog wel, maar daarna is dat op.
 
Ontspannen Erik.....

Denk aan het volgende gedicht:

Ik maak mij wel eens erg druk
Eigenlijk is dat oliedom
En vraag mijzelf dan ook af
Waarom ?

Wat geschiedt, geschiedt
Of je nu wilt, of niet.



Zo simpel en kan een maagzweer of hartfalen voorkomen....
 
Motorcycle recalls - FEMA

Week 6 – KTM, Husquarna – Models KTM 690 DUKE R, MJ 15 KTM 1290 SUPER DUKE R, MJ15 KTM 1290 SUPER DUKE GT, MJ16 FS 450 MJ 16-18. Model years 2015-2018. A possible weakness in the brake piston may cause cracks. Cracks in the brake piston could lead to brake failure.

:X
 
Tja, daar zit de laatste maand geen BMW tussen. Met een KTM zou ik me echt zorgen maken.

Wat was het ook al weer? No brakes, no glory?
 
Lopen ze lacherig te doen over de schakelaars op een Africatwin, vallen de remzuigers van een KTM uit elkaar. Wat is het volgende, dat het blok van een R1200 LC rammelt? _O-
 
Laatst bewerkt:
elk blok rammelt, het verschil zit 'm in gewenst en ongewenst rammelen
 
Dan moeten we toch nog eens wat ongewenste herinneringen van Slijk ophalen. Begin over een rammelende LC en hij begint te schuimbekken. :Y
 
Herken de klachten wel. een vriend van me heeft een nieuwe 1200GS LC, en hij doet ook niets anders dan klagen over rammeltjes en tikjes. En dan heb je 'm eindelijk gerustgesteld vraagt ie of hij eens op mijn dino van een 1100 mag rijden.

"maar de jouwe loopt veel mooier dan de mijne" is een uitspraak die ik niet snel zal vergeten. :X

ben voorlopig nog wel tevreden met mijn rijdende hoestbui :]
 
Dan moeten we toch nog eens wat ongewenste herinneringen van Slijk ophalen. Begin over een rammelende LC en hij begint te schuimbekken. :Y

Ach, ik breng einde mei mijn goeie ouwe, "aangenaam" rammelende 2015 GS weer naar Frankrijk, ik breng mijn iets te topheavy KTM weer naar België en we zijn voor jàren en jàren weer gelukkig...

Tegen 2020 ( het jaar van de niet misse Euro 5) kopen we nog een laatste EURO 4 GS-je (hopelijk rammelt, noch zwalkt de laatste Euro 4 dan niet meer) en vervolgens zijn we, als dié dan op zijn beurt versleten geraakt, aan een frisse rollator toe... :+
 
Laatst bewerkt:
Ontspannen Erik.....

Denk aan het volgende gedicht:

Ik maak mij wel eens erg druk
Eigenlijk is dat oliedom
En vraag mijzelf dan ook af
Waarom ?

Wat geschiedt, geschiedt
Of je nu wilt, of niet.



Zo simpel en kan een maagzweer of hartfalen voorkomen....

De korte Engelse versie:

Shit happens.
Then you die.
 
Terug
Bovenaan Onderaan