Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport topic VII: The power to wow!

Weet iemand een iets hoger ruitje voor de k1200r sport? Ik kom niet verder dat de puig jetstream die is iets boller maar niet echt hoger, er zullen toch nog wel meer opties zijn?
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand een iets hoger ruitje voor de k1200r sport? Ik kom niet verder dat de puig jetstream die is iets boller maar niet echt hoger, er zullen toch nog wel meer opties zijn?
Ik heb nog een sport ruit voor de K1300R liggen (smoke). Weet alleen niet of die veel verschilt met de puig. Ik ben 190 lang en zat er perfect mee uit de wind. Heb hem er af gehaald omdat ik het mini ruitje optisch mooier vind..
full

Heb ook nog een standaard K1300R uitlaatdemper liggen. Gebruikt maar nog erg netjes..
full

Wie o wie :]
 
Laatst bewerkt:
Sinds kort hapert mijn gear indicator als hij in zijn 6e versnelling staat, dan verdwijnt af en toe het getal 6. na een stukje rijden komt ie weer tevoorschijn.

iemand een idee?
los contactje/corrosie?
 
Sinds kort hapert mijn gear indicator als hij in zijn 6e versnelling staat, dan verdwijnt af en toe het getal 6. na een stukje rijden komt ie weer tevoorschijn.

iemand een idee?
los contactje/corrosie?

Ik heb wel vaker gehoord dat de sensor nogal vochtgevoelig is. Een gezonde dosis contactspray kan de oplossing zijn.
Kan ook zijn dat hij even opnieuw gekalibreerd moet worden. Is een klusje van een paar minuten. Kan de dealer nooit veel voor rekenen. En als je een GS911 hebt, fiks je dit zelf.
Kan ook gewoon kapotte sensor zijn. Vervangen dus.
 
En een beetje betaalbaar zoals de meeste merken. Carbon onderdelen van bmw zijn ook schreeuwend duur zag ik.Je moet wel een dikke portemonnee hebben om zo'n ding te pimpen :')
 
En een beetje betaalbaar zoals de meeste merken. Carbon onderdelen van bmw zijn ook schreeuwend duur zag ik.Je moet wel een dikke portemonnee hebben om zo'n ding te pimpen :')
Gewoon een goed bod doen. Voor de helft van gevraagde prijs heb je dat carbon screen als je geluk hebt. Die uitlaten gaan meestal gewoon voor vraagprijs! ;(
 
Gewoon een goed bod doen. Voor de helft van gevraagde prijs heb je dat carbon screen als je geluk hebt. Die uitlaten gaan meestal gewoon voor vraagprijs! ;(
Carbon screen kost 20€ op ebay. Exact hetzelfde als de originele van bmw.. ziet het verschil nauwelijks. Pasvorm is ook goed.
 
Carbon screen kost 20€ op ebay. Exact hetzelfde als de originele van bmw.. ziet het verschil nauwelijks. Pasvorm is ook goed.
Ik heb ze naast elkaar gezien. Origineel is veel dikker en Carbon veel mooier opgebouwd en afgewerkt!
Kan toch ook niet voor € 20. Action meuk!
 
ziet er voor mij vooralsnog goed uit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk voorstel. Als ik in de gelegenheid ben, ben ik van de partij.
Ik zie zo snel even niet of er ook al een route is gepland.
Misschien is een rondje IJsselmeer een idee. Of een half rondje IJsselmeer (via Lelystad, bakkie koffie bij Bataviastad en dan de dijk naar Enkhuizen pakken).
Alvast maar duimen voor droog weer.
 
Leuk voorstel. Als ik in de gelegenheid ben, ben ik van de partij.
Ik zie zo snel even niet of er ook al een route is gepland.
Misschien is een rondje IJsselmeer een idee. Of een half rondje IJsselmeer (via Lelystad, bakkie koffie bij Bataviastad en dan de dijk naar Enkhuizen pakken).
Alvast maar duimen voor droog weer.

Voorstel was geloof ik een kastelenroute. Geen idee welke. Als iemand wel een idee heeft dan graag even delen ;)
Als we rondje Markermeer doen dan kunnen we beter elders afspreken, zoals bij muiden ofzo en dan stel ik voor dat we via enkhuizen naar lelystad doen. Of andersom en dan bij lelystad afspreken.
Kastelenroute of iets in het midden/zuidmidden van het land lijkt mij wel leuk, daar kom ik niet zo vaak.
 
Het voordeel van half rondje IJsselmeer/Rondje Markermeer is dat we wat meer de ruimte hebben. Dat vindt mijn brommer lekkerder dan kruip door - sluip door in Utrecht en Groene Hart.
Ik heb dit gegoogeld. Lekker simpel en niet te lang, niet te kort:
Rondje Markermeer | Amsterdam | Strava

Maar als het kastelen worden, dan worden het kastelen, wat mij betreft.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan