Nieu hier: Patrick NH

Patrick NH

MF'er
10 feb 2018
131
35
Schagen
Hoi allemaal,

Ik ben Patrick, 37 jaar jong en zojuist mijn eerste les gehad.

Al sinds mijn 18e de wens gehad om mijn A-rijbewijs te gaan halen. Helaas kwam het er tot nog toe niet van.

Nu veel collega's op de motor te hebben gezien voor het woonwerkverkeer, nu dus zelf ook begonnen met lessen.

De ervaring op tweewielers is tot dusver van mijn 16 tot mijn 17e op de brommer. 3 weken een schakelbrommer gehad (Moest weg ivm de snelheid volgens Pa). Daarna een scooter gereden. Dit ging al binnen korte tijd ook ver boven de maximale toegestane snelheid. Je bent jong en ......Tja onbezonnen :P

Nu een stuk volwassener en is het tijd voor een mannenbrommer :)

Al enige tijd kijk ik hier mee op het forum. Nu na de 1e les is het dan ook tijd om me hier aan te melden.

Alvast bedankt voor het welkom en de info die ik hier kan vergaren.

Groetjes Patrick
 
Hoi Patrick

Welkom op het forum :) , heb je al nagedacht wat voor motor je gaat aanschafffen als je geslaagd ben ?
 
Ja al veel over gedacht.

Vind zelf een allroad erg leuk. Vooral een BMW F800GS vind ik erg mooi. Alleen is nu het budget nog niet toereikend daarvoor.

Mogelijk zal het een Honda Transalp of iets dergelijks worden. Of een wat oudere toermotor als zijnde een K75 of iets dergelijks. (staat er een bij mijn schoonvader te verstoffen in de schuur)

De plannen zijn woonwerkverkeer dus moet het wel iets zijn dat betrtouwbaar is en comfortabel zitten.

De lesmotor een Honda CBF 500 lijkt wat klein en krap te zitten.
Met 1.90m en een binnenbeen lengte van 90 cm was het erg wennen. Maar misschien lag dat aan mij
 
Dat is inderdaad ook een leuke motor. Veel collega's rijden ook zo'n V-strom. Zien er goed uit.

Eerst maar eens het plastic kaartje uitbrijden met de juiste stempels en dan wat proefrijden.
Mag ook de K75rt van mijn schoonvader lenen als ik het rijbewijs heb.

Heb geen haast, wel zin.
 
:W Patrick
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan