Nolan N85/N86/N90/N91/N91 Evo zijkapje vizier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Worldbeater

Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
10 okt 2002
66.697
16.462
Beste forumleden,

Wie in de omgeving van Schiedam/Rotterdam heeft er nog een overcomplete oude Nolan N85/N86/N90/N91/N91 Evo over?
Eigenlijk gaat het mij alleen om een vizierplaatje, bij mij is er een nokje afgebroken.
En de helm ligt al drie jaar als nieuw op de plank. :$

full


Ik heb bijna drie weken geleden een behoorlijk heftig ongeluk gehad, van achter/zijkant onderuit gereden op de snelweg.
Mijn mooie X-lite 802RR is hierbij afgeschreven en zelf heb ik het ook maar net overleefd.
Een dubbele armbreuk is naast diverse kneuzingen nog de voornaamste erfenis.

full


Maar zodra ik weer kan rijden ben ik weer van de partij.
Met de verzekering loopt het nog niet op rolletjes, ik heb deze korte maand al meer dan € 3.000,00 vooruit gefinancierd.

Daarna komen er weer allemaal nieuwe spullen. :Y
Maar deze N85 verdient nog wel een tweede leven.

Die wie heeft er misschien nog een niet meer gebruikte helm liggen, mag dus verder compleet beschadigt zijn. ;)
 
Laatst bewerkt:
Beste forumleden,

Wie in de omgeving van Schiedam/Rotterdam heeft er nog een overcomplete oude Nolan N85/N86/N90/N91/N91 Evo over?
Eigenlijk gaat het mij alleen om een vizierplaatje, bij mij is er een nokje afgebroken.
En de helm ligt al drie jaar als nieuw op de plank. :$
Vervelend van je ongeluk, en hoop dat je snel weer opknapt. Ik heb hier nog een nagenoeg nieuwe Nolan N85 liggen, maat M, matzwart, omgeving Leiden. Schiedam/Rotterdam is geen wereldreis, dus desgewenst kan ik het ding wel een keer over de schutting gooien :+
 
Vervelend van je ongeluk, en hoop dat je snel weer opknapt. Ik heb hier nog een nagenoeg nieuwe Nolan N85 liggen, maat M, matzwart, omgeving Leiden. Schiedam/Rotterdam is geen wereldreis, dus desgewenst kan ik het ding wel een keer over de schutting gooien :+
Dat zou een uitkomst zijn! :o
De koffie staat klaar.

Maar een nette N85, moet je hem dan niet te koop aanbieden op Marktplaats ofzo? :$
 
Marktplaats: geen zin in gekkies aan de deur, en als je ermee geholpen bent dan is dat mooi, toch? :t

Koffie is altijd goed, dus als je het ding wilt hebben: doe je adres maar even via PB. Mij zou het het beste uitkomen om morgenmiddag (zondag) even langs te rijden.
 
DucBMW is net langs geweest.
Hartstikke bedankt. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan