VMAXlijst van het MF deel 5

Bij mij varieerde het van gulle grijns :) tot schaterlach. _O-

Zou het een broer van Lucie S. zijn? Heeft ook een bepaalde eeuwigheidswaarde. })


ahhh jaaaa lucie,.. zoals een zekere r.z. al zegt,. we all love lucie

full


wie wil mooie foto,s maken op de moter
 
Laatst bewerkt:
Cool ding en vooral benieuwd naar de ECU flash ervaring. Je hebt geen Powercommander nodig dan trouwens, dat is een nutteloze gadget dan. In de onderste toerenhelft komt er minimaal 20% koppel bij en loopt dan zoals hij hoort te kunnen.


kijk,. dat scheelt weer een paar honderd euro,. thanks.
Ik ben ook erg benieuwd,.
 
Zo.. Net weer een fijn stukje gegleden, ehh.. gereden op de Max. Man man man, wat een plakkaten ijs op de weg. -O-
 
Komt goe !zal een zoetwater vis worden aan die kant van het land _O-
visjes hier blijven het lekkerst,. maar je bent van harte welkom :) :Y


Grappenmaker.

Denk dat je jezelf erover verbaast hoe goed de vis hier is. Beter dan sommige prutsers aan die andere kant van de IJssel :9
 
Grappenmaker.

Denk dat je jezelf erover verbaast hoe goed de vis hier is. Beter dan sommige prutsers aan die andere kant van de IJssel :9


klopt als een busje,. zit met enige regelmaat in zutphen of zevenaar/lobith,.prima vis daar,. en hier ben ik al geregeld goed ziek geweest van verkeerde mossellen,. :X
 
Maar goed. Die prutsers heb je overal. Ook hier.

Het is alleen wel een misvatting dat de vis in het westen des lands verser is dan hier. Dat was heeeeeel vroeger zo. Maar al lang niet meer van deze tijd. Al heb je nog altijd wel mensen die dat denken
 
Ik ben vergeten om een foto te maken, maar er stond ook een hele nette Vmax op een andere plek. Zwarte special paint met doodskoppen. Open deksels, enz enz.

Erg mooi. :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan