Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je de nieuwe niet kan betalen is het makkelijk.
Als je de nieuwe wel kan betalen is het ook makkelijk: doen! Als je de demo koopt hou je heel lang het gevoel van 'had ik maar...'
Tenzij het vorige R model veel beter stuurt dan een nieuwe S, dan zou ik de R nemen. Of iets langer wachten en later in het jaar een gebruikte R van het nieuwe model kopen.
Ik denk dat ik zelf dat laatste zou doen :Y
 
Hallo, heeft er misschien iemand foto’s gemaakt van onze geliefde nieuwe triple? Ik ben enorm, enorm aan het twijfelen. Een nieuwe speed triple s of een vorigemodel speed triple R demomodel. De nieuwe R zal waarschijnlijk, althans voor mij, niet te betalen zijn. Ik lig er wakker van, maar wel sowieso mooie vooruitzichten.Wat zouden jullie doen? Ik zou willen wachten van beslissen tot de prijzen bekend zijn, maar ik ben bang dat de demo zal weg zijn. De looks van de vorige vind ik misschien iets mooier, maar dat TFT-scherm en cruisecontrol zijn toch echt om te smullen. Die 10pk extra boeit me eigenlijk niet echt.
Gewoon je eigen gevoel volgen...naar budget uiteraard :t :t
 
20% is 1 op 5, betekend dat er al 5gestolen zijn bij je? Dat is erg veel! Bij mij ooit ook een crossert gestolen en dat vond ik echt vreselijk, niet verzekerd ook.... Is al meer dan 30 jaar terug maar toch, ik weet t nog als de dag van gisteren.
Gaan er vandaag nog mensen van hier bij de nieuwe speed kijken bij Bruurs?


Ja dat heb je goed uitgerekend. Die ene die terug kwam was meer een half. Stomme is dat de "nieuwe" steeds duurder worden. Mijn huidige crossert, als die gejat wordt dan..... Maar dan moeten ze eerst sleutelen. frame vast aan de muur, wielen eruit en stuur en ketting eraf.
Ik kan vreselijk negatief worden als ik aan sommige inwoners van HUN eiland denk. Je ziet het keer over keer, alles wat glimt en kleur heeft. :X Beschaving is maar een dun laagje over de mens ;(

Een unieke motor is niet zo aantrekkelijk. Motoren kun je hier niet verzekeren tegen diefstal. Gewoon niet, nergens niet op geen creatieve manier niet! En toch is het wel leuk hier 8-)

Sua duikt zo de carnaval weer in *O*
 
Ja dat heb je goed uitgerekend. Die ene die terug kwam was meer een half. Stomme is dat de "nieuwe" steeds duurder worden. Mijn huidige crossert, als die gejat wordt dan..... Maar dan moeten ze eerst sleutelen. frame vast aan de muur, wielen eruit en stuur en ketting eraf.
Ik kan vreselijk negatief worden als ik aan sommige inwoners van HUN eiland denk. Je ziet het keer over keer, alles wat glimt en kleur heeft. :X Beschaving is maar een dun laagje over de mens ;(

Een unieke motor is niet zo aantrekkelijk. Motoren kun je hier niet verzekeren tegen diefstal. Gewoon niet, nergens niet op geen creatieve manier niet! En toch is het wel leuk hier 8-)

Sua duikt zo de carnaval weer in *O*


Proost!
 
Tenzij het vorige R model veel beter stuurt dan een nieuwe S, dan zou ik de R nemen. Of iets langer wachten en later in het jaar een gebruikte R van het nieuwe model kopen.
Ik denk dat ik zelf dat laatste zou doen :Y


Probeer ik het makkelijk te maken, maak jij het weer moeilijk...
Maar je hebt wel gelijk.
 
Beetje duur
Dan is er wel ander leuk spul
:^

heb toch ook nog iedere keer weer schik op de cbr600f van de mrs en daar kun je er bijna 8 van kopen ipv de speed triple S _O-

Ongetwijfeld dat het allemaal beter is geworden weer, maar ik denk dat de verschillen tov de 2008 versie onder de streep niet heel erg groot zijn.

Toch is het nog steeds en alweer een mooie motor :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan