overleden lid; ALEXELA

aanstaande maandag om 4 uur gaat de huisarts injecteren ,dan valt hij in een vredige slaap en zal de 2e en laatste injectie het lijden stoppen .... ja het is heel ,heel ,heel erg moeilijke tijden en mijn tranen rollen alweer ,dankjullie allen voor het meeleven

Heel veel sterkte man... Ik heb mijn vader 7 jaar geleden ook aan die ziekte verloren..
Ik weet wat het is je pa zo te zien lijden helaas -O-

Coert.
 
thnks guys ,het wordt erg gewaardeerd ik wil verder niet reageren meer want het is niet mijn topic
daarom nogmaals heel veel sterkte TS en ik ga mijn paps a..s vrijdag cremeren
 
Heel veel sterkte aan allen die het nodig hebben of kunnen gebruiken.

Het verdriet van het verliezen van een dierbare blijft altijd aanwezig, soms wat op de achtergrond maar altijd daar, om je te overmannen op de meest verwachte en onverwachte momenten.

Gelukkig zijn er de herinneringen, er komen weliswaar nooit meer nieuwe, bij maar de momenten dat je het moeilijk hebt zijn ze er, en die gaan nooit meer weg en als je ze toelaat zullen je als de zon verwarmen en je ogen drogen.
 
Heel veel sterkte aan allen die het nodig hebben of kunnen gebruiken.

Het verdriet van het verliezen van een dierbare blijft altijd aanwezig, soms wat op de achtergrond maar altijd daar, om je te overmannen op de meest verwachte en onverwachte momenten.

Gelukkig zijn er de herinneringen, er komen weliswaar nooit meer nieuwe, bij maar de momenten dat je het moeilijk hebt zijn ze er, en die gaan nooit meer weg en als je ze toelaat zullen je als de zon verwarmen en je ogen drogen.


thnx man
 
Gecondoleerd en veel sterkte.

Ook voor HanS en Bikerzzx en andere meelezende rouwenden.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan