Het MT-07 topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb 'm nu voor de rest van het winterseizoen nog aan de druppellader, starten doet ie dan zeker... :]
Normaal heb ik de motoren standaard de hele winter aan de druppellader. Maar omdat ik druk met de SP bezig ben en weinig sleutelruimte heb, moet ik ze geregeld de schuur in- en uitrijden. Vind het dan niet echt optimaal om ze telkens los- en aan te koppelen.

Ah dan snap ik het :) dan kan de druppellader meer kwaad doen dan goed.
 
Zo'n PCV nou echt merkbaar onder de motorkap?

Ja, icm een andere dan standaard uitlaat is het verschil levensgroot. Is ineens echt een wheelie-monster geworden. (Ik nog niet, dus dat is nog een dingetje... :+ ) Dr zit volgens mij qua topvermogen/koppel niet superveel winst in, maar over het gehele toerenbereik is hij echt een stuk sterker geworden!
 
Is meer dan honderd km van bij mij, en een nieuwe kan je nu in België kopen voor 6199.

Verder is het ook in Nederland moeilijk om er 1 voor een vrij nette prijs te vinden,en
dan krijg je als Belg ook nog te maken met kosten van invoer neem ik aan.
Ze zijn gewoon te populair en dat merk je aan de vrij hoge 2ehands prijzen.
 
Dag allemaal,

Ik heb een mt 03 (topic is closed).
Ik ben mijn achter voetsteun (links) voor de passagier verloren. (losgetrild..)
Ik neem aan dat de voetsteun achter voor de mt-03 het zelfde zijn als de mt-07
Iemand een idee waar ik deze voor een niet al te dure prijs origineel met bevestiginsmateriaal kan kopen?

Heb marktplaats, meerdere internet webwinkels, ebay en aliexpress al paar keer geprobeerd, maar krijg niet veel resultaat.

Mvg,
Tom
 
Als de voetsteun is losgetrild. Kun je het beste naar een dealer toe gaan. Je mist dan beide pinnen, die je niet in een setje gaat vinden op internet.

Meeste mensen vervangen de voetsteunen voor andere, daarbij gebruik je dan het originele bevestigingsmateriaal.

Ik denk dat een dealer je misschien kan helpen. Of opzoek gaan naar een sloop die misschien een MT heeft staan.
 
Dag allemaal,

Ik heb een mt 03 (topic is closed).
Ik ben mijn achter voetsteun (links) voor de passagier verloren. (losgetrild..)
Ik neem aan dat de voetsteun achter voor de mt-03 het zelfde zijn als de mt-07
Iemand een idee waar ik deze voor een niet al te dure prijs origineel met bevestiginsmateriaal kan kopen?

Heb marktplaats, meerdere internet webwinkels, ebay en aliexpress al paar keer geprobeerd, maar krijg niet veel resultaat.

Mvg,
Tom

Nee die zijn niet het zelfde,die van de MT-07 heeft een ander onderdeelnummer.
de Yamaha dealer al geprobeerd?Kost 42,95
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk is dat een domme vraag maar je onderhoudsboekje krijg je toch bij levering? Zo ja is dat een Yamaha boekje of is dat een boekje van de motorzaak?

Ik heb alleen een handleidingsboekje en de bonnen gekregen.
 
Bij mijn mt zat ie er niet bij, ik heb hem online gevonden. Mijn bouwjaar is 2016, dus als je die zoekt deel ik hem met plezier.
 
Waarschijnlijk is dat een domme vraag maar je onderhoudsboekje krijg je toch bij levering? Zo ja is dat een Yamaha boekje of is dat een boekje van de motorzaak?

Ik heb alleen een handleidingsboekje en de bonnen gekregen.
Ha, was dat maar zo. In de openingspost staat een downloadlink voor een werkplaats en onderhoudshandboek. Bedankjes kunnen naar SV_Wim
 
Vandaag een mooie brief ontvangen van Yamaha voor de MT-rijders. Je maakt kans om als VIP op de Yamaha-stand op de motorbeurs rond te lopen + gratis entree.... Natuurlijk gelijk aangemeld. :)

Die brief heb ik ook gehad. Gratis kaart inmiddels ontvangen en een tijdstip gekozen voor het VIP-bezoek (zaterdagmiddag). Ben Benieuwd
 
Ha, was dat maar zo. In de openingspost staat een downloadlink voor een werkplaats en onderhoudshandboek. Bedankjes kunnen naar SV_Wim

Ik denk dat ie t onderhoudsboekje bedoelt waar de stempels in komen met beurten ;)

Waarschijnlijk is dat een domme vraag maar je onderhoudsboekje krijg je toch bij levering? Zo ja is dat een Yamaha boekje of is dat een boekje van de motorzaak?

Ik heb alleen een handleidingsboekje en de bonnen gekregen.

Als je t onderhoudsboekje bedoelt waar je beurten in afgestempeld worden: Ja, die hoort erbij te zitten.
 
het zonnetje straalt en overal kom ik motoren tegen (in Woerden een rode 07 met akra, iemand van hier?). Het begint nu wel erg te kriebelen om hem uit de schuur te halen..

Vanmiddag naar de motorbeurs, nog meer kriebels..

Maar dan sta je buiten en zien de straten wit van de pekel.. wat doen jullie? Rijden en wassen of nog even afwachten?
 
Laatst bewerkt:
Hier afwachten. Er mogen van mij eerst een paar flinke plensbuien overheen om de pekel weg te spoelen voordat de MT naar buiten gerold wordt :]
 
Hallo allemaal,

Na een aantal zaken te versleuteld te hebben aan mijn MT-07 had ik veel standaard onderdelen over. Nu ik de garage aan het opruimen ben kom ik die zaken weer tegen. Heeft er iemand interesse in de volgende originele en in nieuwstaat verkerende:

-Kettingbeschermer
-Radiator cover (voorkant, aftermarket)
-Radiator cover (zijkanten)
-Rem- en koppelingshendel
-Kentekenplaathouder met achterlicht
 
1e circuittraining voor 2018 is geboekt: 5 mei PVI Lelystad!

Meer MT-rijders die komend seizoen circuittrainingen gaan doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan