YZF750 Racer projectje

Er zijn verdorie mensen op de maan geland maar fatsoenlijk foto's uploaden, en zichtbaar houden is anno 2017 blijkbaar onmogelijk.
 
Er zijn verdorie mensen op de maan geland maar fatsoenlijk foto's uploaden, en zichtbaar houden is anno 2017 blijkbaar onmogelijk.
:') Hier... heb je een ballon

36_red_metallic.jpg


Als je het lief vraagt zal ik kijken of ze nog ergens op mijn schijfje staan :+
 
Laatst bewerkt:
Geert uit Wouw geen Facebook of WWW. Maar een erg goede speciaal lasser. ik breng er al het alu en speciaal werk naar toe incl solderen lekke tanks etc. Als je me een PM stuurt krijg je zijn nummer.

Niet duur en erg goed
 
Ik wil de achterbrug aanpassen vandaar...
Hoeft niet de goedkoopste zijn, maar moet wel goed werk leveren. Geen bak en braad :X

Ik zal je eens een PB sturen.
 
Laatst bewerkt:
Rustig aan weer wat aan het hobbyen. Lang geleden dat er weer iets was gebeurd :X


Carbs ultrasoon gereinigd met FactoryPro racekit

GtxOQAv.jpg


Nieuwe bochten, wat de vertakkingen zo vroeg aan het begin m.b.t. het vermogen doen is nog even een raadsel...

da4WGqk.jpg


Nieuwe lagers in achterbrug en link
En de link even gestraald voor het mooie.

s1000a4.jpg


GmvTt86.jpg



öhlins shock eronder gegooid met verkorte aluminium dogbones. Zodat de achterkant hoger staat.
248R7G0.png


3LAvSHb.png


In eerste instantie ging ik er een 999 vork ingooien. Maar deze blijkt 8cm korter dan de originele vorken te zijn. Dan staat hij wel erg op zijn neus...
Dus nu opzoek naar iets anders. Ik denk dat ik voor een R6 2008 vork ga.
 
Laatst bewerkt:
Ik had gisteren een aantal foto's geplaatst. Iets aangepast en de wijzigingen verstuurd waardoor alles weer weg was :')

Maar hier zijn ze dan...

Meeste onderdelen zijn binnen. Lithium accu, factory pro shift kit, handmatige naks. Ik ga proberen om race bochten van een R6 eronder te monteren en een hagelnieuwe termi met yec beugel. Ik heb ook nog een volledig akra systeem liggen voor een YZF1000, deze past maar is een stukje langer i.v.m. hogere cilinders. Of ik moet deze inkorten.

2TgGFW9.jpg


Kopje met nieuwe klepseals
cZKT8b2.jpg


Slipperclutch passend maken
l4dT0Uc.jpg


Remklauwtje achterkant met dry break connector
mIn8K8E.jpg


tstukje gemaakt in beetje oldskool stijl

LAeJLu8.png


Al het Ohlins spul eronderuit en vervangen voor een nieuwe Wilbers shock. De Ohlins was een Suzuki shock en daar moest dan sowieso de demping van worden aangepast. Ik moet alleen nog een mooi beugeltje maken voor het reservoir.

2wOcxJM.jpg


kndcrsz.jpg


Voorvork wordt voorzien van nieuwe glijbussen en veren op gewicht. Blijft verder standaard. Ik zie wel wanneer dit een beperking wordt.

Er komt ook nog een setje Keihin FCR 39 flatslides aan })

Nu eerst bezig om het blok op te bouwen zodat de wielen uitgelijnd kunnen worden voor snelwissel systeem.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit.

Heb je ohlins schokbreker nu over? Voor welke soes en eventueel te koop?
 
Kijk uit met Suzuki schoks, bij sommige hangt het reservoir te laag. Maar sommige kun je weer verstellen. En neem er een met een hoogte versteller. Dan krijg je hem dezelfde lengte als origineel YZF.
Maar je wil sowieso de achterkant een stuk ophogen. En de demping van de shock laten aanpassen want de link van een Soes is anders dan van de YZF. Dus demping klopt weinig van. Dat is ook de reden dat ik een nieuwe shock heb gekocht.


Heb wel ergens digitaal de YEC manual liggen waar het e.a. in staat over het maken van dogbones en shock lengte aanpassen.


Verder uuuh...voetsteuntjes afgemaakt. Hopelijk dit weekend wat tijd om de voorvork gereed te maken.
qlO0b8k.jpg


En er komen nog meer leuke dingetjes aan, mits alles doorgaat })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan