Divmo stopt ermee, maar toch een doorstart

mensen die met zulke eerste post komen... zegt al genoeg over hun als persoon.
aanmelden, zwart maken en dan hard weglopen. hecht ik absoluut geen waarde aan
 
Laatst bewerkt:
Koop geen tweedehands motoren bij Divmo helaas heb ik dat wel gedaan, de motor had lichte schade ik vroeg dan ook aan Jan waar die schade van was?
Het antwoord op die vraag was dat ie het niet wist, oké dat kan maar hij had ook verzwegen dat er geen boekje bij zat, geen onderhoud geschiedenis en niet eens een reserve sleutel deze motor was van 2010 dan is het echt schandalig dat dit niet bij de motor wordt geleverd en het ergste is nog dat ze er gewoon over zwijgen het niet eens tegen de klant vertellen.
Tot zo ver allemaal zaken die je eenvoudig vooraf zelf had kunnen controleren.
Maar het mooiste moet nog komen de motor had blijkbaar iets meer schade oftewel alles aan het kuipwerk was kapot alleen dit zag je pas als je alle kuipdelen eraf had gehaald. Schade ruim €900 aan tweedehands kuipwerk bedankt Divmo echt top dat jullie mensen zo oplichten.
Wat was hun reactie toen je dit ter sprake bracht?
Hopen dat jullie niet nog meer klanten kunnen oplichten en dat de zaak binnenkort weer failliet gaat. Mensen er zijn genoeg andere motorzaken in Brabant ga dus geen zaken doen met Divmo, want dit is hun manier van zaken doen en ondertussen sta je ruim een halfuur te wachten aan de balie tot de mevrouw van de kledingafdeling komt vragen of ze je kan helpen. Omdat de mensen achter het te druk hebben met koffie drinken.
Een enorm slechte zaak die gewoon failliet moet blijven en niet opnieuw weer een doorstart moet maken sluiten die handel.
Kon je niet even een motor omstoten of zo? Meestal komt er dan wel iemand.
 
Okeeeej! ik weet niet of er hier al een andere topic over is.

Maar ik ben afgelopen week naar DIVMO geweest en deze is verhuist van Rijen naar Goirle (bij Tilburg)
ze hadden veel keus in choppers maar ook een beste rits aan kawa's de nieuwe Z-tjes.
Ik werd er vriendelijk geholpen.
 
Okeeeej! ik weet niet of er hier al een andere topic over is.

Maar ik ben afgelopen week naar DIVMO geweest en deze is verhuist van Rijen naar Goirle (bij Tilburg)
ze hadden veel keus in choppers maar ook een beste rits aan kawa's de nieuwe Z-tjes.
Ik werd er vriendelijk geholpen.
Zelfde naam.
Een aantal dezelfde mensen.

Andere bedrijfsvoering en eigenaar.

Ben er geweest , in Goirle.

Goed gevoel, netjes geholpen, goede prijs kwaliteit bij de aangekochte motor.
 
Koop geen tweedehands motoren bij Divmo helaas heb ik dat wel gedaan, de motor had lichte schade ik vroeg dan ook aan Jan waar die schade van was?
Het antwoord op die vraag was dat ie het niet wist, oké dat kan maar hij had ook verzwegen dat er geen boekje bij zat, geen onderhoud geschiedenis en niet eens een reserve sleutel deze motor was van 2010 dan is het echt schandalig dat dit niet bij de motor wordt geleverd en het ergste is nog dat ze er gewoon over zwijgen het niet eens tegen de klant vertellen.

Dan kan ik gaan klagen over de helft van de motoren die ik ooit gekocht heb, wel eens van een aankoop keuring gehoord dan investeer je 100 euro in een keuring bij een andere motorzaak/dealer en dan bespaar je misschien een hoop geld en gezeur achteraf, en een boekje en een reserve sleutel, tja........ allemaal geen redenen om een motorzaak af te zeiken.
Zegt helaas meer over jou dan over de motorzaak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan