kettingspray heftruck

Snijworst

MF'er
12 aug 2015
69
3
Ik heb een bus Hyster kettingspray voor heftrucks staan. Die wil ik gebruiken voor de cb500. Kent iemand dat spul en/of heeft iemand er ervaring mee?
 
Doe lekker de meuk op je ketting die je wil :Y ,hammerstelenvet,ooievaarskuitenvet,kaarsvet,varkensreuzel,spekvet,frituurvet,lagervet,verzadigdvet onverzadigdvet enzzz,who cares zolang het mijn ketting maar niet is :P
 
Laatst bewerkt:
Wij gebruikten op het werk gewoon Bel-Ray ketting vet.
Toen het foodgrade vet moest worden dreigden hele dozen in de vuilcontainer te verdwijnen.
Milieu bewust als ik ben O-) was dat erg zonde.
Dus ieder motorrijder heeft een doos mee gekregen.
Mijn zoons en ik kunnen nog wel een tijdje voorruit.

uhhhh de belray bij ons is foodsafe...heb je ze daar mooi voor de gek gehouden
 
Is ook een instinker, want de CB500 four had oorspronkelijk geen O-ring ketting en de latere CB500 tweepitter wel.
Tja, die bestonden toen ook niet. ;) Voor de 750four schijnen aftermarket kits te zijn geweest dat je twee kettingen er op kon monteren. Een enkele ketting knapte nog wel eens door het vermogen van het blok.
De techniek heeft intussen niet stil gestaan....
 
Ik vraag me af of dit vet niet te dun is voor een motorfiets ketting, ik heb ook eens een bus vergelijkbaars gekregen maar na enkele km's zat er meer op de velg dan op de ketting.
Zelf heb ik ook een bus voor een heftruck en dat spul plakt als de neten.
Dat loopt er echt niet vanaf..

Er zijn hier enorm veel katten in de tuinen en de ketting is me daar vies geworden.
Het werkt gewoon als een verklikker als er alweer een kat onder de motorhoes is gekropen. _O-

Inmiddels gebruik ik die liever van de Action, alleen die verkopen ze niet in de winter..
 
Laatst bewerkt:
Om op je vraag te antwoorden,.dat kun je gewoon gebruiken voor een motorketting. Ik heb dat ooit gedaan toen mijn kettingspray voor de motor op was. Het is wel een vette plakkerige bende. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan