Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originele sv650 hoge clipons kunnen aanschaffen, wist niet eens dat ze bestonden kwam ze met toeval tegen.
Wellicht dat ik ze monteer als de originele net te laag zitten voor me meisje. *D

Heb nog 41mm lsl clipon houders liggen voor weinig en snelgas uitstekend geschikt voor een n model.
full
 
Ja die heb ik ook op MP zien staan. Was nog in twijfel of ik ze hier even onder de aandacht zou brengen, maar dat is niet nodig gebleken. Veel plezier ermee, scheelt een cm of 5 in stuurhoogte, toch?
 
Ja die heb ik ook op MP zien staan. Was nog in twijfel of ik ze hier even onder de aandacht zou brengen, maar dat is niet nodig gebleken. Veel plezier ermee, scheelt een cm of 5 in stuurhoogte, toch?

Ja volgens mij wel nog niet gemeten, lijkt ook dat de stuurbuizen iets meer boven de kroonplaat staan.

Is wel een mooi setje moet ik zeggen
 
zoiets heb ik ook gemonteerd. ietwat hogere clip-on. Merk zou ik even moeten kijken in de schuur, maar vind het een fijne aanpassing.
 
Zo, mooie dag om de SV uit te laten.
Dat ook even gedaan.
Was kort maar krachtig.
Ik merkte wel dat de mensen, die ook aan het wandelen waren vanwege de eerste zonnestralen sinds november, niet gewent zijn van een ronkende motor.
Allemaal kopjes om van wat is dat nu??
Jip de eerste rit van 2018 zit er op.
:] :] :]
 
Zo, mooie dag om de SV uit te laten.
Dat ook even gedaan.
Was kort maar krachtig.
Ik merkte wel dat de mensen, die ook aan het wandelen waren vanwege de eerste zonnestralen sinds november, niet gewent zijn van een ronkende motor.
Allemaal kopjes om van wat is dat nu??
Jip de eerste rit van 2018 zit er op.
:] :] :]
Ja super weer, alleen jammer van het zout op de weg, maar goed het is goed droog dus plakt niet aan de motor.
 
Ja super weer, alleen jammer van het zout op de weg, maar goed het is goed droog dus plakt niet aan de motor.


Dat zout is de weken ervoor allemaal al weggeregend en daarnaast op de B-wegen ligt sowieso al bijna geen zout omdat daar al bijna niet is gestrooid.
 
Dat zout is de weken ervoor allemaal al weggeregend en daarnaast op de B-wegen ligt sowieso al bijna geen zout omdat daar al bijna niet is gestrooid.

Niet te hard roepen, ik zag ze hier in de buurt gisteravond als weer rond rijden en strooien... :X
 
ja, maar nu staat hij hier ook weer naast het kacheltje in de schuur.
In afwachting op temperaturen in de dubbele cijfers.
 
afgelopen zaterdag op pad geweest en geen zout gezien.
Zaterdag op zondag was een stuk kouder, dus ik zet in op 'gepekeld.'
Aankomende nacht gaat er zeker weer gestrooid worden, en het gaat voorlopig niet regenen, dus je hebt net op tijd je eerste ritje van het jaar gemaakt. :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat zout is de weken ervoor allemaal al weggeregend en daarnaast op de B-wegen ligt sowieso al bijna geen zout omdat daar al bijna niet is gestrooid.

Kwam gister nacht van adam naar rdam en ze hadden flink gestrooid daarna is het droog gebleven de wegen hier waren goed wit van strooizout
 
Mij ook te koud.. maar ik heb een goed excuus; de winterstop is nog actief op de verzekering ;)

Moet ook nog steeds het onderhoud doen; is er ook nog niet van gekomen..
 
Wat is het hier stil. Zijn er nog wel SV-rijders?
Was ook al de eerste die dit jaar heeft gereden.
En nu is het al weer meer dan een maand stil.
Hopelijk komt er een einde aan de winterslaap.
 
Mjah, ergens 2 weken terug nog eens de SV gepakt. Aanlopende remmen, flauwe loop. Het gedoe dat je krijgt als zo'n beestje maanden niet gebruikt wordt.
Even later stond ik tegen het blok te schoppen om de koelwaterthermostaat tot leven te wekken.
Dat alarmlampje is veel te onopvallend (het heeft wel gewerkt btw. dat schoppen)
 
Sv staat onder een dekentje te wachten op pekelvrij droog weer *D , de SV gaat de 20e wel naar tovami (Ruud Frederiks) om even af te stellen, hij staat nu te arm denk ik zo.

daarna wachten op goed weer *O*
 
Aangezien jullie voorspatbord hetzelfde is, ook hier maar even vragen 😊

Heeft iemand hier ervaring met Fender extenders? Kom ze tegen van Puig en Body style voor ongeveer €30. Maar nergens een foto hoe deze op de SV staat. Iemand een foto, of waarom een bepaald type wel of niet aan te bevelen?
 
Aangezien jullie voorspatbord hetzelfde is, ook hier maar even vragen 😊

Heeft iemand hier ervaring met Fender extenders? Kom ze tegen van Puig en Body style voor ongeveer €30. Maar nergens een foto hoe deze op de SV staat. Iemand een foto, of waarom een bepaald type wel of niet aan te bevelen?

phpmyjHD1.jpg


Fenda Extenda fender extender by Pyramid Plastics Suzuki SV650 & SV1000, '03-'09 | TwistedThrottle.com

37294d1365183164-my-sv650-002.jpg



full


google staat er vol mee.

Heb er ook een op mijn NC750 gemonteerd echt 10x beter als je de motor voor WW verkeer gebruikt, minder vuile cylinderkop, uitlaat en radiator
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Fenda Extenda fender extender by Pyramid Plastics Suzuki SV650 & SV1000, '03-'09 | TwistedThrottle.com

[afbeelding]


[afbeelding]

google staat er vol mee.

Heb er ook een op mijn NC750 gemonteerd echt 10x beter als je de motor voor WW verkeer gebruikt, minder vuile cylinderkop, uitlaat en radiator

Google staat er vol mee idd, maar hoor natuurlijk graag de ervaringen van de gebruikers. Het is niet de fraaiste accessoire op de motor, maar toen ik mijn testrit maakte in de regen spoot het water via de voorband tegen het blok/uitlaat/radiator met als gevolg een grote stoomwolk tussen de tank en de tellerpartij.
 
Google staat er vol mee idd, maar hoor natuurlijk graag de ervaringen van de gebruikers. Het is niet de fraaiste accessoire op de motor, maar toen ik mijn testrit maakte in de regen spoot het water via de voorband tegen het blok/uitlaat/radiator met als gevolg een grote stoomwolk tussen de tank en de tellerpartij.

Aha zo bedoel je dan heb ik je verkeerd begrepen.

Zoals ik al zij op me nc ben ik er super blij mee :) die motor gebruik ik elke dag en zou niet meer zonder willen.
 
Dit weekend word het aardig weer; denk dat het een mooi weekend word om het onderhoud van de fiets maar eens te gaan doen.

Staat nogal wat op het programma;
Motorolie, koelvloeistof, remvloeistof, vorkolie, luchtfilter reinigen (K&N), klepspeling controleren en het gasklephuis synchroniseren..
 
Ik rij ook elke dag en met alle soorten weer.
En ja soms stoomt de boel weleens.
Maar misschien helpt de volledige kuip toch ook een beetje?

Iig, ik heb 2 jaar terug idd gehad dat die slecht ging lopen bij flink water op de weg.
Nieuwe bougie dop en behandeld met een goedje op de voorste cilinder en sindsdien geen last meer van gehad. Dat is ongeveer 40 a 45k geleden.
 
Ik rij ook elke dag en met alle soorten weer.
En ja soms stoomt de boel weleens.
Maar misschien helpt de volledige kuip toch ook een beetje?

Iig, ik heb 2 jaar terug idd gehad dat die slecht ging lopen bij flink water op de weg.
Nieuwe bougie dop en behandeld met een goedje op de voorste cilinder en sindsdien geen last meer van gehad. Dat is ongeveer 40 a 45k geleden.

De volledige kuip is aan de voorzijde volledig open 😉. En biedt dus geen bescherming tegen vocht van het voorwiel.
Ik bestel gewoon zo'n ding van pyramid plastics.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan