Nieuw hier :)

Reliku

Die hard MF'er
12 feb 2018
324
38
Nieuw-Weerdinge
Dag mensen,

Ik ben Sven, 24 jaar en hoop binnenkort ook een gemotoriseerde tweewieler te rijden.

Mijn avontuur begon vorig jaar nadat ik mijn autorijbewijs gehaald had en een auto gekocht had, kon het ding nergens kwijt omdat ik midden in de binnenstad van Zwolle woon. Zag wel veel motoren bijna permanent geparkeerd staan tegenover ons appartement, en ik dacht, da's handig. Ik heb toen zelf een 2e hands schakelbrommer gekocht en hier een tijdje op gereden maar al gauw besloten dat dat veel te leuk was en dat er iets beters voor in de plek moest komen.

Ik ben nu een aantal rijlessen verder, heb net vandaag m'n AVB gehaald (woohoo) en ik ga 6 maart voor AVD. Ik heb al soort van een motor gekocht, een Yamaha FZ750 uit 1988, die hoop ik ergens begin maart naar huis te mogen rijden :)

Verdere informatie... Ik studeer nog (HBO elektrotechniek, nog een jaartje), ik heb een eigen onderneming en ik speel in de weekenden (als de tijd het toe laat) airsoft (soort paintball, maar dan leuker). Bij die FZ750 zal het qua motor collectie waarschijnlijk niet blijven. Ik wil de motor vooral als vervoersmiddel gaan gebruiken maar ik weet nu al dat ik het bijzonder leuk vindt om te rijden. Ik wil in de toekomst ook een keer circuitrijden gaan proberen. Maar voor nu eerst maar even op het roze kaartje focussen, ik zie daarna wel weer verder.

Ik hoop veel te mogen leren op dit forum (en natuurlijk plezier te beleven aan deze hobby) :D
 
:W Sven
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan