Het Yamaha YZF-R6 Topic Deel #48 : Wake Up Call

Mijn onlangs gekochte R6 :) *D
full
 
Laatst bewerkt:
Het is echt peunuts (zeker voor een "monteur). Kijk eens op youtube. Staan vast genoeg how to's voor de beeldvorming.

Dit had ik al gedaan, inderdaad peanuts. Voor een monteur. Ik ben systeem- en netwerkbeheerder *D

R6 is gefixt en lijkt wel nieuw! Bizar wat een verschil dit maakt. Heerlijk. *O*
 
Zoo ik meld me hier ook alvast maar. Heb van de week een yahama r6 uit 2001 gekocht! 28000 kms gelopen alleen laatste 4 jaar niet meer gelopen. Dus eerst maar even een grote beurt doen. Moet ik nog op dingen speciaal letten?
 
Dit had ik al gedaan, inderdaad peanuts. Voor een monteur. Ik ben systeem- en netwerkbeheerder *D

R6 is gefixt en lijkt wel nieuw! Bizar wat een verschil dit maakt. Heerlijk. *O*

Ik ook ;)

Mooi dat het gefixt is. Onderhoud aan de vering wordt normaliter nogal eens onderschat. Mede ook omdat het niet in het werkplaatshandboek vermeld staat als in dat het moet.

Ook mijn ervaring is dat het een wereld van verschil maakt. Zeker wanneer het nog nooit (of lang niet) gedaan is. Dit is dan alleen de voorvork. De achtershock kan je ook nog laten servicen.
 
Laatst bewerkt:
Zoo ik meld me hier ook alvast maar. Heb van de week een yahama r6 uit 2001 gekocht! 28000 kms gelopen alleen laatste 4 jaar niet meer gelopen. Dus eerst maar even een grote beurt doen. Moet ik nog op dingen speciaal letten?

Ik zou zowiezo kijken naar de staat/leeftijd van de banden en wellicht wat verse erop leggen. Op mijn 2001 zat nog een orgineel luchtfilter van 2001...en dat was in 2015 :( de banden waren ook oud, dus wat frisse dingen kan geen kwaad mocht dat nog niet gebeurd zijn door diegene van waar je hem hebt gekocht :t
 
Zo dat was even zoeken!

Mijn laatste bericht ergens in #44 ofzo, maar blij dat dit R6-forum toch nog leeft.

De reden waarom ik op zoek was naar deze heilige plek: van mijn R6 2004 is de houder van mijn richtingaanwijzer rechtsvoor afgebroken. Mist gewoon. Kwam ik achter nadat ik de klont kit had verwijdert. Wat ik deed omdat mijn richtingaanwijzer al jaren uit het lood staat en ik me er aan irriteerde. Dus stoute schoenen aan en....

Affijn. Ik wil de houder in oude glorie herstellen. Hier de link in het Tech forum: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/433699/Houder-knipperlicht-R6-afgebroken-1.html

Iemand van jullie die dit probleem ook heeft (gehad) en weet hoe ik het kan herstellen?

Thnx!
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje van iemand zonder R6.
Kent iemand van jullie deze uitlaat?
Hij zou voor een R6 van 99 zijn, maar ik kan nergens een plaatje vinden, en er staat helemaal niets op de uitlaatdemper.
Geen merk, geen type, geen E-keur . . . niets!
Het nummer op de linkpijp googlen geeft één hit . . . . ZX10 linkpijp op ebay :?
Eén hit is geen hit in dit geval,dus komt iemand van de R6 rijders onder jullie dit bekend voor?
In het voorste deel van de demper zit (zat) een kat, en de dempermantel is zo'n 37 cm lang (kort dus).

full
 
Laatst bewerkt:
Het is niet van een eerste serie r6. Daar klopt de hoek van je linkpijp niet voor. Veel linkpijpen met zo'n "Bolt on" bevestiging zijn van oudere Honda's, suzuki's en kawa's.
Zx10r kan heel goed kloppen. De eerste vanaf 2004 hadden zo'n korte pijp.
 
Het is niet van een eerste serie r6. Daar klopt de hoek van je linkpijp niet voor. Veel linkpijpen met zo'n "Bolt on" bevestiging zijn van oudere Honda's, suzuki's en kawa's.
Zx10r kan heel goed kloppen. De eerste vanaf 2004 hadden zo'n korte pijp.
Thx.
 
Dag iedereen,

Vroeger heel actief geweest op het mt07 forum. Beschik nu over een R6 dus dacht ik switch ff

Vraag: WIE zou mijn ixil Hyperlow slip on willen kopen. Ik heb er 1 in het zilver van 1 jaar oud. Zat al op de motor toen ik m kocht maar wil graag een SC project.

Gr Steyn
 
hallo allemaal...
ik heb een gasgever op mijn brommer van een R6,
maar ik zou nu graag willen weten hoe deze gemonteerd moet worden..
is een model met een trek- en duwkabel;

n8K14Gb.jpg

W3YC2gV.jpg


zal deze ook bij techniek plaatsen..

als iemand een tekening ervan heeft..
graag! :t
 
Hi Styn,
wat wil je voor hebben, ik heb ook pas een R6 gekocht, maar zit orginele uitlaat nog op..

Ik zie dat ze voor 235 online staan, voor 150 mag je hem hebben. Dan bestel ik gelijk die sc project. Heb alleen geen originele uitlaat om tijdelijk mee te rijden dus dan zal je even moeten wacht totdat mijn SC project binnen is. Is dat oke? Stuur me even je 06 nummer via PB dan kunnen we appen, gaat wat makkelijker. ;)
 
Iemand belang bij een originele titanium R6 demper voor de modellen 06-08?

Is in perfecte staat inclusief aansluitbeugel en exup-klep kabels.

Mag weg voor weinig.
 
Beste allen
Ik heb hier een r6 ik dacht uit 2002 die ik voor iemand moet gaan verkopen. Heeft hele winter en groot deel zomer stilgestaan. Hoe kom je bij de r6 bij de accu? Kan ik hem ff opladen en kijken of hij het nog doet
 
Hoi,

Binnenkort ga ik kijken naar een R6 uit 2004 met weinig kilometers. Zijn er nog specifieke zaken waar op te letten? Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan